بازیگر نقش (رزی) رزیتا در سریال سرجوخه کیست؟ + بیوگرافی و عکس خانوادگی

0

بازیگر نقش رزیتا در سریال سرجوخه و همسرش کیست؟ + بیوگرافی و عکس های خفن نیلوفر کوخانی بازیگر نقش “رزیتا معروف” در سریال سرجوخه و اهل کجاست و آیا ازدواج کرده با بیوگرافی کامل و سوابق هنری و عکس های واقعی نیلوفر کوخانی بازیگر نقش “رزی” در سریال سرجوخه را در ادامه ببینید

بازیگر نقش (رزی) رزیتا در سریال سرجوخه کیست؟ + بیوگرافی و عکس خانوادگی

بازیگر نقش رزیتا در سریال سرجوخه کیست؟

نیلوفر کوخانی, متولد ۲ شهریور ۱۳۷۰ در تهران از بازیگران سرشناس و معروف ایرانی است که با بازی در سریال خانه امن (تابان) و ترور خاموش به شهرت رسید و به تازگی در سریال سرجوخه در نقش (رزی) را ایفا میکند. وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

بازیگر نقش (رزی) رزیتا در سریال سرجوخه کیست؟ + بیوگرافی و عکس خانوادگی

سوابق بازیگری

وی با گذراندن کلاس های بازیگری فریدون جیرانی، با نقشی کوتاه در سریال ستایش ۲ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و در سریال چرخ فلک اولین تجربه جدی بازیگری خود را بدست آورد و پس از آن سریال تاریکی شب روشنایی و مردم معمولی در نقش مهمان و تور خاموش و خانه امن را بازی کرد.

نیلوفر کوخانی در سریال همبازی به کارگردانی سروش محمدزاده در نقش آوا امجدی بازی کرد و تجارب خوبی را در کنار بازیگرانی همچون دیبا زاهدی ، حسین مهری ، کامران تفتی ، پندار اکبری ، امیر کاظمی ، آتیلا پسیانی ، علی اوسیوند ، بهنام تشکر و همایون ارشادی و … کسب کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش رزیتا معروف در سریال سرجوخه

بیوگرافی بازیگر نقش رزی در سریال سرجوخه

نیلوف کوخانی در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال سرجوخه در نقش رزیتا (رزی) نقش مقابل سامان صفاری را بازی می کند.

گفتنی است که سرجوخه درباره دو قصه موازی از زندگی غلامرضا و کیان از دو طبقه اجتماعی مختلف را روایت می کند که در راه رسیدن به عشق، با موانع مختلفی مواجه می شوند.

همچنین ببییند: اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه به همراه نقش+ داستان کامل و عکس بازیگران

این مجموعه با دورن مایه سیاسی و امنیتی ساخته شده و هنرمندانی همچون علی اسیوند ، حمیدرضا محمدی ،حبیب دهقان نسب ، حسن اسدی ، احمد پورخوش، نازنین کیوانی ، افسانه کمالی ، قربان نجفی ، نیلوفر شهیدی ، علیرضا جلالی تبار ، پیام احمدی نیا و … به هنرمندی پرداخته اند.

بیوگرافی نیلوفر کوخانی در ازیگر نقش (رزی) رزیتا در سریال سرجوخه کیست؟ + بیوگرافی و عکس خانوادگی

سریال «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی روزهای پایانی ضبط را پشت سر می گذارد و اخیرا رضا یزدانی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال معرفی شد.

این درام جاسوسی اجتماعی نوشته‌ حسین امیرجهانی از ۳ آبان ۱۴۰۰ از شبکه سه سیما روی آنتن رفته و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

نظرات