بازیگر نقش ساسان در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های شخصی

0

هژیر سام احمدی بازیگر نقش ساسان در سریال سرجوخه و همسرش کیست همراه عکس های واقعی و جنجالی و بیوگرافی “هژیرسام احمدی” بازیگر نقش ساسان فلفلی در سریال سرجوخه به همراه عکس واقعی و محل تولد و سن او را ببینید

بازیگر نقش ساسان در سریال سرجوخه کیست؟ +عکس های واقعی با بیوگرافی

بازیگر نقش ساسان در سریال سرجوخه کیست

هژیرسام احمدی, کاراکتر ساسان در سریال سرجوخه با بازی هژیرسام احمدی به عنوان چهره‌ای نوظهور معرفی شد. هژیر سام احمدی بازیگر تئاتر اصالتا کورد و هم ولایتی نوید محمدزاده است و در تئاتر نیز با او و هوتن شکیبا همکاری دارد.

این بازیگر جوان تئاتر که نخستین تجربه تصویری خود را پشت سر می گذارد، در این سریال نقش یک خلافکار را که ساقی مواد مخدر است بازی می کند.

بازیگر نقش ساسان در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی با عکس های شخصی

سوابق بازیگری

هژیرسام بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و در نمایش هایی چون خوابمرگی و تا اون و نمایش آدمک و تهران زیر پای فرشتگان ، پس از برخورد جسم سخت به سر و نمایش آلفا نویسنده و کارگردان شقایق باقری و … ایفای نقش کرده است.

او با نمایش خوابمرگی در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور داشت و نمایش درخشانی را از خود نشان داد. وی برای بازی در نمایش خیابانی موفق به کسب تقدیر نامه بهترین بازیگر شده است

همچنین بخوانید: بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های شخصی بدون گریم

بیوگرافی بازیگر نقش ساسان فلفلی در سریال سرجوخه کیست؟ +عکس های واقعی با بیوگرافی

اسم و عکس واقعی بازیگر نقش ساسان در سریال سرجوخه

«سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی و  نوشته‌ حسین امیرجهانیاز ۳ آبان ۱۴۰۰ شبکه سه سیما شروع به چخش کرد.

سرجوخه روایتگر درامی امنیت اجتماعی به روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوتند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

بیوگرافی هژیرسام احمدی بازیگر نقش ساسان در سریال سرجوخه کیست؟ +عکس های واقعی با بیوگرافی

هژیرسام احمدی در این سریال در کنار بازیگرانی چون ، آرش آصفی، علی اوسیوند، حبیب دهقان، پیام احمدی نیا، قربان نجفی، نیلوفر کوخانی، نازنین کیوانی، سوتلانا سوپیلیناک، مریم وحید زاده (ثریا) و… نقش آفرینی می پردازند.

عکس های واقعی بازیگر نقش ساسان فلفلی در سریال سرجوخه

 

نظرات