۵ دلیل برای سرمایه گذاری در سئو برای کسب و کار خود

0

حتما درباره مزیت‌ها و فواید بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو یا همان سئو زیاد شنیده‌اید؛ اما شاید هیچ‌کس تابه‌حال به این سوال پاسخ نداده است که چرا سرمایه گذاری در سئو می‌تواند برای کسب‌وکار شما فایده داشته باشد؟ با ما همراه باشید تا ۵ دلیل قاطع برای این موضوع به شما بدهیم.

 سئو سایت

سئو به افزایش ترافیک وب‌سایت شما کمک می‌کند

بدون شک شما این همه برای طراحی سایت هزینه نکرده‌اید که درنهایت کسی آن را نبیند و نتوانید از آن سودی ببرید. سئو به شما کمک می‌کند که در بالاترین نتایج جست‌وجو دیده شوید؛ پس مشتریان بالقوه که کلمات کلیدی مربوط به کسب‌وکارتان را جست‌وجو کرده‌اند شما را پیدا می‌کنند و ترافیک سایتتان بالا خواهد رفت. بالا رفتن ترافیک به معنای افزایش فروش و بیشتر شدن تعداد مشتریانی است که به‌صورت دائمی از خدمات شما استفاده می‌کنند.

سئو به شناخته شدن برند شما کمک می‌کند.

قبل از اینکه کاری برای شناخته شدن برندتان انجام دهید، بهتر است یک نام و لوگوی خوب برای آن انتخاب کنید. شرکت لاک پشت برای طراحی لوگو در اصفهان به شما کمک خواهد کرد و با ایجاد طرحی حرفه‌ای و خلاقانه آن را در ذهن مخاطبین ماندگار می‌کند. لوگو می‌تواند به شکل‌های مختلفی طراحی شود که مونوگرام، تایپوگرافی، تصویری، انتزاعی، ترکیبی، مینیمال، مبلم و سه‌بعدی تعدادی از آن‌هاست. طراحان لاک پشت متناسب با نوع کسب‌وکار شما بهترین نوع را پیشنهاد می‌دهند.

بعد از طراحی لوگو و طراحی سایت باید کاری کنید که برند تازه‌کارتان از دیگر رقیبان قدر جلو بزند و توسط مشتریان شناخته شود. برای این کار می‌توانید از خدمات سئو در اصفهان گروه لاک پشت استفاده کنید. سئو با افزایش ترافیک سایت و دیده شدن برند شما آن را در ذهن مخاطبین ماندگار می‌کند و باعث می‌شود که مشتریان زمانی که به تخصص‌ها و خدماتتان نیاز پیدا کردند، برند شما را زودتر از سایرین به یاد بیاورند.

سئو تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد

اگر وب‌سایت شما ضعیف باشد، مشتریان خیلی زود به سراغ رقیبانتان می‌روند؛ پس ایجاد ظاهری جذاب که به ماندن مشتریان در سایت و اطلاع از انواع خدمات کمک کند بسیار ضروری است. یکی از فاکتورهای مهم برای رتبه‌بندی سایت‌ها تجربه کاربری است؛ اینکه مخاطبین چقدر در سایت شما زمان می‌گذرانند نشان می‌دهد که وب‌سایت شما برای آن‌ها مفید بوده است یا خیر. بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت به این موضوع توجه نمی‌کنند و با استفاده از قالب‌های آماده نه‌چندان جذاب به برند شما آسیب می‌زنند؛ اما شرکت طراحی سایت در اصفهان لاک پشت با طراحی سایت‌های متفاوت و جذاب به شما در جذب مخاطبین و تبدیل آن‌ها به مشتریان دائمی کمک می‌کند.

سئو، بازده سرمایه گذاری بر روی بازاریابی دیجیتال را تضمین می‌کند

هدف نهایی از همه استراتژی‌های بازاریابی بازگشت سرمایه است و سئو می‌تواند برای این کار به شما کمک کند. قوانین سئو به رشد کمپین‌های بازاریابی که برای آن‌ها هزینه کرده‌اید کمک می‌کنند و باعث می‌شوند که افراد بیشتری از خدمات آنلاین شما مطلع شوند. درواقع سئو باعث می‌شود که مشتریان کمپین‌های تبلیغاتی شما را ببینند و به استفاده از آن‌ها علاقه‌مند شوند. پس می‌توانید اطمینان داشته باشید که همه سرمایه‌ای که برای بازاریابی دیجیتال و سئو سایت اختصاص داده‌اید و حتی چند برابر آن به شما برمی‌گردد.

سئـو به موفقیت بلندمدت کسب‌وکار شما کمک می‌کند

بسیاری از کمپین‌های بازاریابی تنها در زمانی کوتاه نام برند شما را بر سر زبان‌ها می‌اندازند و درنهایت بعد از اینکه رقیبی ثروتمندتر پیدا شد شما فراموش خواهید شد. کمپین‌های تبلیغاتی سئو این‌طور نیستند و یک استراتژی بلندمدت و مداوم در اختیار شما قرار می‌دهند که به کمک آن می‌توانید برای مدتی طولانی در صدر باقی بمانید. با استفاده از سئو می‌توانید متناسب با موتورهای جست‌وجو به‌روز شوید و وب‌سایت خود را مرتب بهینه کنید تا حتی بعد از گذشت سال‌ها هم در نتایج اول جست‌وجو نمایش داده شوید.

شما می‌توانید نتایج استراتژی سئو خود را سال‌ها بعد از سرمایه گذاری بر روی آن مشاهده کنید. این بدان معناست که سرمایه گذاری بر روی این کار به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند و باعث می‌شود که همواره به‌عنوان برند برتر و اول به مشتریان نشان داده شوید. درنتیجه تجارت شما آهسته و پیوسته رشد خواهد کرد و برای مدتی طولانی در رتبه اول باقی می‌ماند. حال سوال اینجاست که برای بهره‌مندی از همه این مزایا چقدر باید هزینه کرد؟

سئو سایت

تعرفه طراحی سایت و سئـو

با خواندن این مقاله احتمالا قانع شده‌اید که سرمایه گذاری بر روی سئو وب‌سایت می‌تواند گزینه مناسبی برای رشد کسب‌وکار شما باشد. با مطالعه این بخش متوجه می‌شوید که حدودا چه مقدار سرمایه باید برای طراحی سایت و سئو آن کنار بگذارید. تعرفه طراحی سایت و سئو در شرکت‌های مختلف متفاوت است و هرکدام از آن‌ها پکیج‌هایی با امکانات متنوع به شما ارائه می‌دهند که بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شما باید قبل از هر اقدامی پیشنهادهای شرکت‌های مختلف را بررسی کنید تا به سراغ بهترین‌ها بروید.

در خصوص سئو سایت نیز باید همین کار را انجام دهید؛ در زمان بررسی‌های خود همواره در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست پس بهتر است هشیار باشید تا در دام کسانی که تجربه کافی ندارند و تنها به سایت شما ضربه می‌زنند نیفتید. توصیه دیگر ما این است که برای طراحی و سئو سایت به شرکتی مراجعه کنید که شناخت کافی از شهر شما دارد و در درجه اول می‌تواند به رشد کسب‌وکار شما در شهر خودتان و سپس در سطح کشور و حتی دنیا کمک کند.

شرکت طراحی سایت در اصفهان لاک پشت طرح‌ها و پکیج‌های مختلفی را برای طراحی و سئو سایت ارائه کرده است تا شما عزیزان بتوانید متناسب با بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر تصمیمتان برای حضور در اینترنت و جذب مشتریان آنلاین ضروری است با جست‌وجوی عبارت «گروه لاک پشت» وارد سایت این گروه شوید و بعد از اطلاع از تعرفه‌ها سفارش خود را ثبت کنید.

سئو سایت

سوالات متداول (FAQ)

۱-    برای انتخاب شرکت طراحی و سئو سایت چه فاکتورهایی را در نظر بگیرم؟

قبل از هر چیز شما باید سایت خود شرکت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که این شرکت می‌تواند به رشد برند شما کمک کند. جذابیت، سادگی و رتبه سایت شرکت را بررسی کنید. بعدازآن بهتر است به سراغ نمونه کارها بروید و نگاهی به سایت دیگر مشتریان بیندازید تا مطمئن شوید که این شرکت کار خود را بلد است.

۲-    آیا نتایج اولیه گوگل لزوما بهترین انتخاب هستند؟

معیار شما برای انتخاب شرکت طراحی سایت نباید حضور آن در صفحه اول گوگل باشد؛ چراکه این شرکت‌ها ممکن است از طریق تبلیغات گسترده یا بهینه‌سازی سایت خود به صفحات اول برسند. پس بهتر است به سراغ صفحات دیگر هم بروید و با بررسی نمونه کارها و پرسش از دیگران بهترین شرکت‌ها را پیدا کنید.

۳-    چگونه متوجه شوم که قیمت پیشنهادی منصفانه است؟

پاسخ این سوال را تنها می‌توانید از طریق تحقیق و تفحص به دست آورید. شما می‌توانید تعرفه شرکت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و از افرادی که تجربه مشابه شما را داشته‌اند کمک بخواهید. به یاد داشته باشید که ارزان یا گران بودن نشان‌دهنده هیچ‌چیز نیست و شما نباید در دام شرکت‌هایی بیفتید که به بهانه تجربه یا اعتبار بیشتر پول زیادی طلب می‌کنند. با انجام تحقیقات گسترده خودتان متوجه می‌شوید که چه تعرفه‌ای برای هر خدمت معقول خواهد بود.

نظرات