بیوگرافی رمضانعلی سنگدوینی و همسر و فرزندانش + حواشی زندگی شخصی و سوابق

0

بیوگرافی رمضانعلی سنگدوینی کیست؟ بیوگرافی و سوابق رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس و همسر و فرزندانش و روزمه کاری و خانواده و حواشی و جنجال های استخدام دخترش در وزارت نفت و پیج اینستاگرام و سایت و شماره تلفن و دفتر کار رمضان علی سنگدوینی را در ادامه در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی رمضانعلی سنگدوینی و همسر و فرزندانش + حواشی زندگی شخصی و سوابق

بیوگرافی رمضانعلی سنگدوینی

مهندس رمضانعلی سنگدوینی, (Ramadan AliSangdovini) متولد دهه ۴۰ در گرگان، سیاستمدار اهل ایران که در حال حاضر به عنوان نماینده گرگان و آق قلا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که با کسب آرا ۵۳ هزار به مجلس یازدهم وارد شد. نفیسه سنگدوینی دختر رمضانعلی سنگدوینی است.

رزومه و سوابق اجرایی و مدیریتی

سنگدوینی عضویت در کمیسیون انرژی مجلس و کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی را در کارنامه سوابق اجرایی و مدیریتی خود دارد و در حال حاضر عضو کمیسیون انرژی مجلس و رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس می باشد.

در دوران وزارت بیژن زنگنه و جواد اوجی بر وزارت نفت، سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی بود.

بیوگرافی و سوابق رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی

 

نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی

رمضانعلی سنگدوینی سیاستمدار اصولگرا ایرانی است. وی موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۵۳ هزار و ۱۰۰ رای از مجموع ۲۰۱ هزار و ۱۱۴ رای گرفته شده، از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا از استان گلستان انتخاب گردد و به مجلس راه یابد.

منتخب مردم گرگان و آق قلا در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه دارم از شهدا، نظام و انقلاب است و با تمام وجود و آبرویی که دارم برای مردم کار خواهم کرد و طبق برنامه های اعلام شده پیش از انتخابات عمل خواهم کرد و شعار «فردایی بهتر برای مردم» را اجرا خواهم کرد.

حواشی استخدام دختر رمضانعلی سنگدوینی در وزارت نفت

خبرگزاری فارس روز پنج‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ با انتشار اسنادی خبر دادند که جواد اوجی، وزیر نفت دولت آیت الله رئیسی، در نامه‌ای محرمانه دستور داده نفیسه سنگدوینی فرزند نماینده گرگان، در این وزارتخانه استخدام شود و بر اساس این نامه، نفیسه سنگدوینی با لیسانس از دانشگاه آزاد ساری مسئول دبیرخانه معاونت توسعه شده است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به شایعات اخیر که در فضای مجازی و صداوسیما منتشر شد، گفت: دختر من به صورت کاملا عادی در آزمون استخدامی وزارت نفت شرکت کرده و من هم هیچ توصیه ای برای استخدام او انجام ندادم.

سوابق و سن رمضانعلی سنگدوینی

توصیه ای برای استخدام دخترم نکردم

وی افزود: ما به عنوان نماینده مردم به درخواست موکلین خود، برای خیلی از آن‌ها درخواست تبدیل وضعیت یا از این قبیل موارد به دستگاه‌های دولتی می دهیم اما مجدد تاکید می‌کنم ، برای دختر خودم هیچ توصیه‌ای نکردم و از دختر من برای بستن قرارداد مدت معین دعوت شده است.

سنگدوینی تصریح کرد: اکنون سوال این است که اگر دختر من در آزمون قبول نشده و این خلاف قانون است،‌ چرا از وی برای قراداد مدت معین، دعوت کرده اند؟

نماینده مردم گرکان و آق‌ قلا افزود: مسأله مشکوک این است که نامه آقای وزیر رسانه ای می شود و وقتی جنجال صورت گرفت، آقای اوجی که دستوری خلاف مقررات داده و باید پاسخگوی اصلی این ماجرا باشد ، کنار گذاشته می شود و بنده می شوم متهم اصلی.

سنگدوینی تاکید کرد: بنده به محض اینکه موضوع را فهمیدم، به دخترم گفتم که موضوع قرارداد منتفی است و با روند اتفاق افتاده ، من از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خواستم وزیر را فرا بخواند و موضوع را بی‌طرفانه بررسی کند و نتیجه را هرچه بود به اطلاع مردم برساند. این آقای اوجی است که باید پاسخ دهد.

نظرات