بیوگرافی نفیسه سنگدوینی از مهندسی IT تا استخدام وزارت نفت + عکس های خانوادگی

0

بیوگرافی نفیسه سنگدوینی از مهندسی IT تا استخدام وزارت نفت + عکس های خانوادگی

بیوگرافی نفیسه سنگدوینی کیست؟ بیوگرافی و عکس های نفیسه سنگدوینی دختر رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و همسرش + سوابق و سن و تحصیلات و خانواده و استخدام در وزارت نفت و روزمه کاری و نفیسه سنگدوینی ویکی پدیا به همراه پیج اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی نفیسه سنگدوینی از مهندسی IT تا استخدام وزارت نفت + عکس های خانوادگی

عکس و بیوگرافی نفیسه سنگدوینی دختر رمضانعلی سنگدوینی

نفیسه سنگدوینی, متولد دهه ۷۰ در گرگان اهل ایران دارای مدرک تحصیلی کارشناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات IT از دانشگاه آزاد ساری است. او فرزند رمضانعلی سنگدوینی نماینده مجلس گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی است که با استخدام محرمانه در وزارت نفت حاشیه ساز شد.

تاکنون عکسی از نفیسه سنگدوینی منتشر نشده است

ازدواج و همسر

از زندگی خصوصی و زندگی شخصی وی خبری منتشر نشده است

سوابق و رزومه

از سوابق و رزومه کاری نفیسه سنگ دوینی اطلاعاتی در دست نیست و فقط آخرین مدرک تحصیلی او به عنوان کارشناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات IT از دانشگاه آزاد ساری و با معدل ۱۴٫۶۷ منتشر شده که در مهر ماه ۱۴۰۰ در سمت مسئول دبیرخانه و اسناد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت جذب شد که با جنجال ها و انتقادهای زیاد، این انتصاب لغو شد.

بیوگرافی عکس ها و سوابق نفیسه سنگدوینی دختر رمضانعلی سنگدوینی

همچنین ببینید: بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و همسرش نایل نصار + عکس های ازدواج و شغل همسرش

ماجرای استخدام نفیسه سنگدوینی در وزارت نفت

سنگدوینی نماینده گرگان در آبان ماه ۱۴۰۰ درباره واکنش به استخدام دخترش در وزارت نفت اعلام کرد که من در استخدام دخترم با نامه وزیر نفت (جواد اوجی) ، هیچ‌گونه دخالتی نداشتم و در این خصوص باید از وزارت نفت سوال شود. من در این‌ قضیه هیچ‌گونه دخالتی نداشته‌ام و در این مورد باید وزارت نفت و روابط عمومی این وزارتخانه پاسخگو باشند.

دختر من به صورت کاملا عادی در آزمون استخدامی وزارت نفت شرکت کرده و من هم هیچ توصیه ای برای استخدام او انجام ندادم.

خبرگزاری فارس روز پنج‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ با انتشار اسنادی خبر دادند که جواد اوجی، وزیر نفت دولت آیت الله رئیسی، در نامه‌ای محرمانه دستور داده نفیسه سنگدوینی فرزند نماینده گرگان، در این وزارتخانه استخدام شود و بر اساس این نامه، دختر سنگدوینی با لیسانس از دانشگاه آزاد ساری مسئول دبیرخانه معاونت توسعه شده است.

شرکت در آزمون وزارت نفت

لازم به ذکر است که در دولت دوازدهم و دوران ریاست زنگنه بر وزارت نفت، بحث جذب فارغ‌التحصیلان نخبه دانشگاهی در قالب مدت معین نوین پیگیری می‌شود.

در این راستا وزارت نفت دولت دوازدهم برای جذب مدت معین نوین، یک سامانه به نام سامانه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی راه‌اندازی می‌کند. در این سامانه حدود ۲۸ هزار فارغ التحصیل از دو استان کشور که یکی از آنها تهران بود ثبت نام می‌کنند.

دختر رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز یکی از این شرکت کنندگان بوده است/ فارس

اینستاگرام نفیسه سنگدوینی

از ایشان هیجگونه پیج اینستاگرامی بافت نشد، اما پدرشان در توئییر فعالیت مجازی دارند

نظرات