بیوگرافی سعید هاشمی بازیگر نقش برادر نعمتیان در سریال شمعدونی + عکس ها و اینستاگرام

0

بیوگرافی سعید هاشمی بازیگر نقش برادر نعمتیان در سریال شمعدونی کیست + عکس ها و اینستاگرام و سوابق و فیلم شناسی او را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی سعید هاشمی بازیگر نقش برادر نعمتیان در سریال شمعدونی + عکس ها و اینستاگرام

بیوگرافی سعید هاشمی

سعید هاشمی, بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون فارغ التحصیل رشته تئاتر است‌ که با بازی در سریال شمعدونی در نقش برادر نعمتیان و سریال لیسانسه ها به شهرت رسید.

فعالیت های هنری

هاشمی بازیگری را از تاتر و از دوران دانشجویی بطور حرفه ای آغاز کرده و تاکنون در چند نمایش ایفای نقش کرده است.
وی در یک تله‌ فیلم و یک نمایش به کارگردانی حمید پورآذری با عنوان «خانه‌ای روی آب» و سریال لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها بازی کرده است.

ازدواج و همسرش

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی سعید هاشمی بازیگر

بازیگر نقش برادر نعمتیان در شمعدونی کیست؟

سعید هاشمی بازیگر نقش برادر نعمتیان در شمعدونی از خاطره‌های جالب خود در مجموعه شمعدونی گفت و توضیح داد: قشنگ‌ ترین خاطره برای من و عوامل «شمعدونی» این بود که یک روز آنقدر درگیر کاراکتری که در آن ایفای نقش می‌کنم شده بودم که کاملا شبیه به آن شده بودم و همه می‌گفتند که تو هنوز در نقشت مانده‌ای.

من نقش برادری را دارم که شوخ و شنگ است و کمی شیرین می‌زند و امیدهایی که به هوشنگ می‌دهد (بپر… بپر…) این نقش را خاص کرده است.

بیوگرافی سعید هاشمی بازیگر و همسرش

برای من توضیحاتی از قبل درباره این شخصیت داده شده بود اما بیشتر باید خودم این کاراکتر را می‌فهمیدم و آن را ایفا می‌کردم.
بعضی از سکانس‌ها که من آن را ایفا کردم به حدی خنده‌دار بود که آقای صحت حتی نمی‌توانست جلوی خنده‌اش را بگیرد و کات می‌داد. این مجموعه فضای شاد و عوامل حرفه‌ای داشت و از این بابت خیلی خوشحالم.

همچنین ببینید: بازیگر نقش آقای نعمتیان در سریال شمعدونی کیست؟ + بیوگرافی مسعود حسینی و همسرش

فیلم و سریال های جدید این بازیگر

هاشمی به تازگی در فیلم سینمایی دیو و ماه پیشونی اولین سریال ژانر کودک و نوجوان امسال به شبکه نمایش خانگی ایای نقش کرده است.

او همچنین در مجموعه ده قسمتى “هابيل؛ چند روايت از يك ناوَرد” روايتى متفاوت از جنگ تحميلى؛ درباره شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز بازی کرده است

بازیگر نقش برادر نعمتیان در سریال شمعدونی کیست

گفتنی اسا که سریال شمعدونی داستان دو خانواده به نام‌های مظاهری و سعادتی را روایت می‌کند. خانواده‌ی مظاهری شامل هوشنگ (محمد نادری) پدر خانواده، زهره (آتنه فقیه نصیری) مادر خانواده و کارمند بانک، سارا (ویدا جوان) دختر بزرگ که در آزمون تخّصص پزشکی مردود شده و سعید (امیر کاظمی) پسر بیکار خانواده است. خانواده‌ی سعادتی شامل عطا (حسن معجونی) پدر خانواده که با هوشنگ مشکلاتی دارد، شیرین (نگار عابدی) مادر خانواده و عرشیا (عرفان برزین) که یک پسر کوچک‌ِ خبرچین و بازیگوش است، می‌شود. داستان به معضلات اجتماعی و فرهنگی به‌طور مستقیم یا معکوس از طریق این دو خانواده می‌پردازد.

اسم واقعی بازیگر نقش برادر نعمتیان در سریال شمعدونی

اینستاگرام سعید هاشمی

صفحه رسمی این بازیگر با نشانی saeid_hashemiofficial در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

عکس های جدید سعید هاشمی بازیگر

بیوگرافی سعید هاشمی عکس

سعید هاشمی

عکس پدر و مادر سعید هاشمی

سعید هاشمی در سریال شمعدونی

نظرات