بازیگر نقش آقای نعمتیان در سریال شمعدونی کیست؟ + بیوگرافی مسعود حسینی و همسرش

0

بازیگر نقش آقای نعمتیان در سریال شمعدونی کیست؟ + بیوگرافی مسعود حسینی و همسرش

بیوگرافی مسعود حسینی بازیگر و ترانه سرا و همسرش و بیوگرافی مسعود حسینی بازیگر نقش آقای نعمتیان در سریال شمعدونی و بازیگر نقش خواستگار زیبا و آسانسورچی بیمارستان در سریال شمعدونی کیست؟ بیوگرافی سید مسعود حسینی بازیگر و همسرش با عکس و زندگی شخصی و هنری سید مسعود حسینی بازیگر به همراه سوابق هنری و پیج اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش آقای نعمتیان در سریال شمعدونی کیست؟ + بیوگرافی مسعود حسینی و همسرش

بیوگرافی مسعود حسینی بازیگر نقش آقای نعمتیان در سریال شمعدونی

سید مسعود حسینی, بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۷، بازیگر و ترانه سرا است که با بازی در سریال شمعدونی در نقش “آقای نعمتیان” آسانسورچی بیمارستان و خواستگار زیبا (رویا میرعلمی) به مخاطبان معرفی شد.

ازدواج و همسرش

از زندگی خصوصی و شخصی وی اطلاعی در دست نیست

بیوگرافی مسعود حسینی

فعالیت های هنری

سیدمسعود حسینی قبل از بازی در سریال شمعدونی در زمینه موسیقی و در گروه کر فرهنگسرای ارسباران فعالیت داشت.

او با بازی در تاتر کار هنری را آغاز کرد و اولین کار او در عرصه تئاتر، بازی در نمایش «رقص کاغذ پاره‌ها» بود. پس از درخشش در چند نمایش، در سریال شمعدونی در نقش نعمتیان، “آسانسورچی” در سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت وارد بازیگری شد و بسیار نیز خوش درخشید و توجه بینندگان این سریال تلویزیونی را به بازی خود جلب کرد.

از کارهای او در عرصه سینما می‌توان به فیلم «عشق پول» در سال ۱۳۹۸ به کارگردانی شهروز آقایی‌پور در کنار مرحوم سیروس گرجستانی اشاره کرد. حسینی در مجموعه «بازار محبت» در اپیزود «تاریخ انقضاء» به کارگردانی هادی محمدنسب ایفای نقش کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش آقای نعمتیان در سریال شمعدونی

بیوگرافی بازیگر نقش آقای نعمتیان در سریال شمعدونی

مسعود حسینی در این سریال، در نقش جمشید نعمتیان شوهر زیبا، آسانسورچیِ بیمارستان با بازیگران مطرح سینما و تلویزیون مانند آتنه فقیه نصیری، ویدا جوان، حسن معجونی، امیر کاظمی، نگار عابدی و محمد نادری و … همبازی بود.

حسینی بعد از سریال «شمعدونی» به طور جدی‌ وارد عرصه بازیگری شد و مجددا با سروش صحت در مجموعه‌های «لیسانسه‌ها ۱ و ۲» و «فوق لیسانسه‌ها» همکاری کرد.

همچنین ببنیید: بازیگر نقش نگین در سریال شمعدونی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های خانوادگی

بیوگرافی مسعود حسینی بازیگر نقش آقای نعمتیان در سریال شمعدونی

این مجموعه، داستان دو خانواده به نام‌های مظاهری و سعادتی را روایت می‌کند. خانواده‌ی مظاهری شامل هوشنگ (محمد نادری) پدر خانواده، زهره (آتنه فقیه نصیری) مادر خانواده و کارمند بانک، سارا (ویدا جوان) دختر بزرگ که در آزمون تخّصص پزشکی مردود شده و سعید (امیر کاظمی) پسر بیکار خانواده است. خانواده‌ی سعادتی شامل عطا (حسن معجونی) پدر خانواده که با هوشنگ مشکلاتی دارد، شیرین (نگار عابدی) مادر خانواده و عرشیا (عرفان برزین) که یک پسر کوچک‌ِ خبرچین و بازیگوش است، می‌شود. داستان به معضلات اجتماعی و فرهنگی به‌طور مستقیم یا معکوس از طریق این دو خانواده می‌پردازد.

فیلم شناسی

• لیسانسه ها
• عشق پول
• هشتگ
• بازار محبت
• لیسانسه ها ۲
• فوق لیسانسه ها ۲
• شمعدونی

نظرات