بیوگرافی الک بالدوین بازیگر آمریکایی و همسرش + عکس ها و ماجرای کشتن فیلمبردار

0

بیوگرافی و سوابق الک بالدوین بازیگر آمریکایی و همسرش هیلاریا با عکس های خانوادگی و ماجرای شلیک الک بالدوین با تفنگ اشتباهی در فیلم وسترن و کشتن فیلمبردار در اکتبر ۲۰۲۱ و پیج اینستاگرام و سوابق هنری وی را در ادامه در این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید.

الک بالدوین، بازیگر سرشناس آمریکایی، با شلیک اشتباهی تفنگ در صحنه فیلمبرداری یک فیلم، باعث کشته شدن مدیر فیلمبرداری و زخمی شدن کارگردان فیلم شد. فرد کشته شده، که یک زن ۴۲ ساله بود در بیمارستان جان‌باخت و کارگردان نیز به دلیل جراحت بستری است. در ادامه با بیوگرافی و سوابق الک بالدوین آشنا شوید

بیوگرافی الک بالدوین بازیگر آمریکایی و همسرش + عکس ها و ماجرای کشتن فیلمبردار

بیوگرافی الک بالدوین

الک بالدوین با نام کامل الکساندر ری بالدوین سوم بازیگر و تهیه کننده و نوبسنده آمریکایی در ۳ آوریل ۱۹۵۸ در امیتی‌ویل، نیویورک به دنیا امده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی هنرهای زیبا می باشد و تاکنون دو بار ازدواج کرده و صاحب ۷ فرزند است.

همسر و فرزندان الک بالدوین

بالدوین تاکنون دو بار ازدواج کرده و صاحب ۷ فرزند می باشد. او در سال ۱۹۹۳ با کیم بیسینگر ازدواج کرد و در سال ۲۰۰۲ از او جدا شد. و برای بار دوم با هیلاریا بالدوین ازدواج کرد و این ازدواج هنوز به جدایی و طلاق نینجامیده است. او دارای ۷ فرزند از جمله ایرلند بالدوین می باشد.

بیوگرافی الک بالدوین

خانواده الک بالدوین

الک برادر استیون بالدوین و دانیل بالدوین و ویلیام بالدوین است. او بزرگ‌ترین فرزند از چهار برادر بازیگر از خانوادهٔ بالدوین است.

بیوگرافی هیلاریا همسر الک بالدوین

فعالیت های هنری

وی از سال ۱۹۸۰ بطور حرفه ای وارد بازیگری شده و بازیگر، نویسنده، کمدین و تهیه‌کنندهٔ فیلم آمریکایی است که در طول حرفهٔ خود افتخارات گوناگونی از جمله سه جایزهٔ گلدن گلوب و سه جایزهٔ امی کسب کرده‌است و علاوه بر این، نامزد دریافت یک جایزهٔ اسکار نیز شده‌است.

ایرلند دختر الک بالدوین

ایرلند دختر الک بالدوین

بالدوین در اوایل فعالیت حرفه‌ای خود در فیلم‌های گوناگونی از جمله بیتل‌جوس ساختهٔ تیم برتون، دختر شاغل ساختهٔ مایک نیکولز و ازدواج با گروه تبهکاران ساختهٔ جاناتان دمی، آلیس ، تقدیم به رم با عشق و یاسمن پژمرده , و مارتین اسکورسیزی در هوانورد و رفتگان کار کرده‌است.

الک با بازی در نقش جک رایان در شکار برای اکتبر سرخ و گلن‌گری گلنبه شهرت رسید و با بازی در فیلم درام خنک‌کننده نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

زندگینامه الک بالدوین

همچنین ببینید: بیوگرافی کامل ریچارد هرد بازیگر آمریکایی و همسرش + علت فوت

صداپیشگی

الک بالدوین علاوه بر تهیه کنندگی  بازیگری، اصداپیشگی در فیلم‌های فیلم باب‌اسفنجی شلوارمکعبی ، ماداگاسکار فرار به آفریقا، ظهور نگهبانان, و بچه رئیس را بر عهده داشته‌است.

او سه بار جایزه امی و سه بار جایزه گلدن گلوب را برنده شده‌است. بالدین بارها بصورت کمدی نقش بدل دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده را ایفا کرده بود.

بیوگرافی الک بالدوین بازیگر آمریکایی و همسرش + عکس ها و ماجرای کشتن فیلمبردار

الک بالدوین فیلمبردار را کشت

الک بالدوین، بازیگر سرشناس آمریکایی، با شلیک اشتباهی تفنگ در صحنه فیلمبرداری یک فیلم، باعث کشته شدن مدیر فیلمبرداری و زخمی شدن کارگردان فیلم شد. فرد کشته شده، که یک زن ۴۲ ساله بود در بیمارستان جان‌باخت و کارگردان نیز به دلیل جراحت بستری است.

وی در اکتبر ۲۰۲۱ در صحنه فیلمبرداری فیلم وسترن زنگ زدگی (Rust) با شلیک اشتباه اسلحه پر باعث کشته شدن عکاس پروژه و کارگردان آن گردید.

ماجرای کشتن فیلمبردار توسط الک بالدوین

اینستاگرام الک بالدوین

صفحه رسمی و اینستاگرام وی با نشانی
alecbaldwininsta در اینستاگرام فعال و در دسترس است

فیلم شناسی

او یک بچه دارد (۱۹۸۸)
آلیس (۱۹۹۰)
مرد متأهل (۱۹۹۱)
گلن‌گری گلن راس (۱۹۹۲)
مقدمه یک بوسه (۱۹۹۲)
عناد (۱۹۹۳)
گریز (۱۹۹۴)
سایه (۱۹۹۴)
لبه (۱۹۹۷)
طلوع مرکوری (۱۹۹۸)
خانواده اشرافی تننبام (۲۰۰۱)
فاینال فانتزی: ارواح درون (۲۰۰۱)
گربه‌ها و سگ‌ها (۲۰۰۱)
پرل هاربر (۲۰۰۱)
راهی به سوی جنگ (۲۰۰۲)
گربه تو کلاه (۲۰۰۳)
و سپس پولی آمد (۲۰۰۴)
هوانورد (۲۰۰۴)
باب‌اسفنجی شلوار مکعبی (۲۰۰۴)
آخرین شلیک (۲۰۰۴)
شوخی با دیک و جین (۲۰۰۵)
الیزابت‌تاون (۲۰۰۵)
دویدن با قیچی (۲۰۰۶)
اولین بار مینی (۲۰۰۶)
چوپان خوب (۲۰۰۶)
رفتگان (۲۰۰۶)
ماداگاسکار: فرار به آفریقا (۲۰۰۸)
پیچیده‌است (۲۰۰۹)
محافظ خواهرم (۲۰۰۹)
ساده‌لوح (۲۰۱۱)
تقدیم به رم با عشق (۲۰۱۲)
ظهور نگهبانان (۲۰۱۲)
دوران راک (۲۰۱۲)
جاسمین غمگین (۲۰۱۳)
هنوز آلیس (۲۰۱۴)
آلوها (۲۰۱۵)
ضربه مغزی (۲۰۱۵)
مأموریت غیرممکن ۵ (۲۰۱۵)
۳۰ راک (مجموعه تلویزیونی)
و ..

 

نظرات