بیوگرافی کامل ریچارد هرد بازیگر آمریکایی و همسرش + علت فوت

0

ریچارد هرد بازیگر آمریکایی متولد ۱۳۱۱ ,درگذشت ۲۶ می ۲۰۲۰ بر اثر سرطان در لس آنجلس, در ادامه با بیوگرافی کامل هنری و شخصی وی در مجله حرف تازه به همراه تصاویر و فیلم شناسی و همسر و فرزندان و درگذشت و مرگ وی را بخوانید.

بیوگرافی کامل ریچارد هرد بازیگر آمریکایی و همسرش + علت فوت

بیوگرافی ریچارد هرد

ریچارد هرد، Richard Herd‎؛ متولد ۲۶ سپتامبر ۱۹۳۲ برابر با ۴ مهر ۱۳۱۱ و  هنرپیشه آمریکایی می باشد که از جوانی وارد حرفه بازیگری شده است و از هنرمندان سرشناس و معروف هالیوود با کارامه پر بار و بسیار درخشان محسوب میشود.

درگذشت ریچارد هرد بازیگر هالیوودی

درگذشت ریچارد هرد بازیگر هالیوود

هرد بازیگر سرشناس فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی که سال ها به بیماری سرطان مبتلا بود، در نهایت در تاریخ ۷ خرداد ۱۳۹۹ در ۸۷ سالگی بر اثر عوارض بیماری سرطان روز سه‌شنبه ۶ خرداد در لس آنجلس درگذشت ،از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به همه مردان رئیس جمهور اشاره کرد.

زنذگینامه عکامل ریچارد هرد بازیگر آمریکایی و همسرش

همسر ریچارد هرد

این بازیگر هالیوودی تاکنون دوباره ازدواج کرده که همسر فعلی او پاتریشیا هرد است که در سال ۱۹۸۰ ازدواج کرده و دارای دو فرزند می باشد

عکس همسر ریچارد هرد و همسرش

بیوگرافی پاتریشیا هرد همسر ریچارد هرد

سوابق هنری و بازیگری

هرد از دهه ۷۰ میلادی با فیلم «هرکول در نیویورک» روی پرده سینما ظاهر شد، بازی در مجموعه‌های پرطرفدار «پیشتازان فضا» را هم در کارنامه دارد که بازی او در پیشتازان فضا و فیلم سینمایی همه مردان رییس جمهور از به یاد ماندتی ترین آثار هنری وی محسوب میشود.

Richard-Herd

این بازیگر چند سال بعد در فیلم مشهور «همه مردان رییس‌جمهور» به کارگردانی آلن جی پاکولا جلوی دوربین رفت.

هرد پس از آن در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بسیاری بازی کرد. از جمله می‌توان به سریال محبوب «ساینفلد»‌ اشاره کرد. او در ۱۱ قسمت از این سریال کمدی «آقای ویلهم» ایفای نقش کرده بود که نقشی متفاوت را به نمایش گذاشت. این هنرمند توانمند امریکایی در سن ۸۷ سالگی دار فانی را وداع را گفت

درگذشت بازیگر فیلم سینمایی پیشتازان فضا

همسر ریچارد هرد کیست

علت مرگ بازیگر سریال ساینفلد

فیلم شناسی ریچارد هرد

نظرات