بازیگر نقش عادل در سریال دلدادگان کیست؟ + بیوگرافی و عکس ها

0

بازیگر نقش عادل در سریال دلدادگان کیست؟ + عکس های همسر و ازدواج بازیگر نقش عادل برادر مالک در سریال دلدادگان و سجاد قراگزلو بازیگر نقش عادل در دلدادگان کیست با عکس های جدید و سوابق هنری وی در مجله حرف تازه میخوانید.

بازیگر نقش عادل در سریال دلدادگان کیست؟ + بیوگرافی و عکس ها

بازیگر نقش عادل در سریال دلدادگان کیست

سجاد قراگزلو بازیگر نقش عادل در سریال دلدادگان متولد ۲۲ تیر ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر ایرانی است. او لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری تهران مرکز دارد. سجاد قراگوزلو در دومین همکاری خود با منوچهر هادی در سریال دلدادگان بازی کرد. او در نقش عادل پورسلیم برادر مالک در سریال دلدادگان خوش درخشید.

بازیگر نقش عادل در سریال دلدادگان کیست؟ + بیوگرافی و عکس ها

سوابق هنری

سجاد قراگزلو فعالیت بازیگری را خود را تئاتر آغاز کرد و با فیلم سینمایی «قرنطینه» به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۸۶ در نقش صادق وارد دنیای سینما شد. او با فعالیت تلویزیونی خود را نیز با بازی در سریال «دلدادگان» آغاز کرد.

وی در آثاری همچون «مرخصی»، «قرنطینه»، «بالش‌ها» به عنوان «بازیگر»، «دستیار اول کارگردان» حضور داشته است. او در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

اسم واقعی بازیگر نقش عادل در سریال دلدادگان

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های سانیا سالاری بازیگر

بیوگرافی عادل برادر مالک در سریال دلدادگان کیست

عادل در در فصل گذشته و در جوانی بازیگران دلدادگان حضور دارد و در این بخش عاشق افسانه خواهر فرزانه شده و قصد دارد با او ازدواج کند و در نهایت به عشق خود نمی رسد و افسانه با بازی مهناز خوشخو با برادر نادر با بازی حمید گودرزی ازدواج می کند.

سجاد قراگزلو بازیگر نقش عادل برادر مالک در سریال دلدادگان است. او متولد ۲۲ تیر سال ۱۳۶۹ در تهران بوده و دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر در است.

فعالیت هنری

سجاد قراگوزلو از دوران دانشجویی در حوزه تئاتر مشغول فعالیت بوده و سپس به صورت حرفه ای وارد عرصه سینما و تلویزیون شد. ایشان با بازی در فیلم قرنطینه ساخته منوچهر هادی درسال ۸۶ وارد سینما شد. این بازیگر نقش صادق در فیلم قرنطینه در کنار بازیگران معروفی چون نیوشا ضیغمی، رضا عطاران ایفای نقش کرده است که نقطه عظفی در کارنامه هنری اش محسوب میشود.

بیوگرافی سجاد قراگزلو بازیگر نقش عادل در سریال دلدادگان

سریال دلدادگان در سه فصل، یک فصل گذشته و دو فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل از انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد.

داستان «دلدادگان» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است. این مجموعه رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند.

عادل در سریال دلدادگان کیست

مجموعه دلدادگان» به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده است .

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبایی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فازهای مربوط به زمان گذشته سریال بازی کرده اند و پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)، ‌ ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال سریال هستند.

نظرات