بیوگرافی سجاد قراگزلو بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و فیلم شناسی

0

بیوگرافی سجاد قراگزلو بازیگر و همسرش +‌عکس های خانوادگی و فیلم شناسی و زندگینامه و زندگی خصوصی سجاد قراگزلو (سجاد قره گوزلو ) بازیگر ایرانی و همسرش و پیج اینستاگرام سجاد قراگوزلو و زندگی شخصی و خصوصی و خانوادگی سجاد قراگزلو بازیگر نقش عادل در سریال دلدادگان را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی سجاد قراگزلو بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و فیلم شناسی و اینستاگرام و همسر سجاد قراگزلو بازیگر نقش عادل در سریال دلدادگان

بیوگرافی سجاد قراگزلو بازیگر

سجاد قراگزلو, (زاده ۲۲ تیر ۱۳۶۹) در تهران، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است. گفتنی است او دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می باشد.

ازدواج و عکس همسرش

سجاد قراگزلو در حال حاضر مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است. او با پدر و مادرش زندگی میکند و عکس های دو نفره مادر پسری و پدر پسری را در صفحه اینستاگرامش در کنار مادرش و پدرش منتشر کرده است که در عکس زیر تماشا کنید.

سجاد قراگزلو بازیگر دلدادگان و پدر و مادرش

عکس های خانوادگی سجاد قراگزلو

فعالیت های هنری

سجاد قره گوزلو بازیگری را از تئاتر در دوران دانشجویی آغاز کرده و بطور حرفه ای وارد عرصه سینما و هنر شده است. از جمله آثار و فیلم های این بازیگر، میتوان به بازی در نمایش های شیک و پیک و پاییزی که گذشت و … اشاره کرد.

ورود به سینما و تلویزیون

وی بعد از فعالیت در تئاتر، برای اولین بار با بازی در فیلم سینمایی قرنطینه به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۸۶ در نقش صادق در کنار بازیگرانی چون نیوشا ضیغمی و رضا عطاران و افسانه بایگان و … وارد سینما شده و با همین فیلم به مخاطبان و اهالی سینما معرفی شد.

این بازیگر تئاتر برای دومین بار با منوچهر هادی کارگردان معروف سینما، همکاری کرده و یکی از بازیگران اصلی در سریال دلدادگان در نقش عادل، برادر مالک بازی کرده است.

عکس های شخصی سجاد قراگزلو و همسرش

زندگینامه سجاد قراگزلو

“تله فیلم تلاطم” ، “چشم هایش” ، “فیلم همه چیز آنجاست”، و … از دیگر آثار قراگوزلو می باشد. او همچنین در فیلم سینمایی قول و فیلم سینمایی مرخصی و سریال بالش ها کاری از داریوش فرضیایی و به تازگی نیز در سال ۹۹ در فیلم سینمایی کلاه سبزها به کارگردانی مسعود تکاور… ایفای نقش کرده است.

همچنین بخوانید: بازیگر نقش پارسا در سریال دلدادگان کیست + بیوگرافی و سوابق هنری

کارگردانی فیلم

سجاد علاوه بر بازیگری، به عنوان دستیار کارگردان در چند پروژه سینمایی فعالیت داشته است و به تازگی وارد عرصه کارگردانی شده و فیلم بلند الین و فیلم مزون کار را کارگردانی کرده که هنوز فیلم مزون کار اکران نشده است و در مرحله تولید و فیمبرداری می باشد.

سجاد قراگزلو بازیگر سریال دلدادگان

پیج اینستاگرام سجاد قراگزلو

صفحه رسمی این بازیگر کشورمان با نشانی sajadgharagozlu در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی سجاد قراگزلو بازیگر نقش عادل در سریال دلدادگان

بازیگر سریال دلدادگان

سجاد قراگزلو در سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی در نقش “عادل” برادر مالک ایفای نقش کرده است.

دلدادگان نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی است. ساخت این سریال در تابستان ۱۳۹۶ انجام شد و برای اولین بار از شبکه سه سیما پخش شد.

این سریال یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیون در سال ۹۶ بود که بینندگان زیادی را جذب خود کرد.

عکس های جدید سجاد قراگزلو

اینستاگرام سجاد قراگزلو

عکس ها جدید سجاد قراگزلو بازیگر سریال دلدادگان

عکس ها جدید سجاد قراگزلو 1400

عکس ها جدید اینستاگرامی سجاد قراگزلو 2021

زندگینامه سجاد قره گوزلو

نظرات