بیوگرافی و عکسهای سانیا سالاری و همسرش

0

بیوگرافی و عکسهای سانیا سالاری و همسرش

سانیا سالاری یکی از بازیگران جوان و خوش آتیه ایران است . که با درخشش در سریال جدید دلدادگان توانست محبوبیت خود را دوچندان کند. وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین است.

سانیا سالاری

بیوگرافی سانیا سالاری

سانیا سـالاری هم یک دهه شصتی است . او در کلاس های بازیگری بسیاری از اساتید همچون خانم نصیرپور و آقای رحمانیان شرکت کرده است و همین موضوع موجب موفقیت های بسیار او در حرفه بازیگری است .

همسر سانیا سالاری

سانیا سالاری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

سانیا سالاری

شروع فعالیت سانیا سالاری

سانیـا سالاری بیش از این در تئاتر فعالیت داشته است.اولین فیلمی که بازی کرد ملاقات بود و جدیدترین سریال و اولین حضورش در قاب تلویزیون سریال دلدادگان در نقش ارغوان می باشد. منوچهر هادی پس از دیدن بازی سانیا سالاری در نمایش ضربت امام علی (ع) بازی او را پسندیده و ارا برای نقش ارغوان در سریال دلدادگانن انتخاب کرده است .

آثار سانیا سالاری

از آثار وی میتوان به اولین حضورش در قاب تلویزیون سریال دلدادگان در نقش ارغوان و همچنین نمایش لیلا و چند مسافر و تمام مادران و نمایش مطرب به کارگردانی بهزاد فراهانی می توان اشاره کرد.

سریال دلدادگان ساخته منوچهر هادی یک ملودرام خانوادگی است که در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

نظر این بازیگر درباره اولین حضور حرفه ای خود

قبل از حضورم در این نمایش در چند مراسم نمایش نامه خوانی منجمله مجلس ضربت زدن با محمد رحمانیان همکاری داشتم. پدیده جمال ها دستیار محمد رحمانیان با من تماس گرفت و بعد از رفتن به دفتروملاقات با محمد رحمانیان متوجه شدم من را برای بازی درنقش قطام در نظر گرفته اند.و کلی خوشحال شدم. حضور در نمایشی که نویسنده اش بهرام بیضایی و کارگردانش محمد رحمانیان است برای من در حکم یک چالش بزرگ بود .خیلی از بازیگران بزرگ تئاتر ما آرزو دارند در چنین نمایشی بازی کنند و این حضور برایم ضمن هیجان آمیز بودنش یک ماجراجویی بزرگی است .

عکسهای سانیـا سالاری

سانیا سالاری

سانیا سالاری

سانیا سالاری

سانیا سالاری

سانیا سالاری

سانیا سالاری

سانیا سالاری

سانیا سالاری

سانیا سالاری

نظرات