بیوگرافی حامد کلاهداری بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و جنجال ها

0

حامد کلاهداری, بازیگر و کارگردانی که با بازی در سریال پس از باران به شهرت رسید و با کارگردانی فیلم پایان نامه دچار حاشیه شد. در ادامه با بیوگرافی حامد کلاهداری بازیگر و همسرش با عکس و زندگی شخصی و هنری از بازیگری در نوجوانی تا کارگردانی به همراه حواشی و عکس های نوجوانی تا بزرگسالی حامد کلاهداری تا امروز و پیج اینستاگرامش و ماجرای ازدواج و همسر و فرزندانش با عکس و مصاحبه خواندنی در زندگینامه او را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی حامد کلاهداری بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و جنجال ها

بیوگرافی حامد کلاهداری

حامد کلاهداری, بازیگر و کارگردان ایرانی متولد ۱ فروردین سال ۱۳۶۱ در تهران است که با بازی در سریال پس از باران به شهرت رسید. گفتنی است که او فارغ التحصیل رشته کارگردانی است.

ازدواج و همسرش

حامد کلاهداری متاهل است و در سال ۸۸ ازدواج کرد و وارد زندگی مشترک شده است. اما از تعداد فرزندان و عکس همسرش خبری منتشر نشده است

حامد کلاهداری و همسرش

فعالیت های بازیگری

از سال ۱۳۷۳ تا کنون در زمینه بازیگری فعالیت دارد و سپس وارد عرصه کارگردانی شده است.

اولین فیلمی کلاهداری بازی کرد در سن ۱۳ سالگی در فیلم شاخ گاو در نقش “نادر” به کارگردانی کیانوش عیاری بود که بسیار مورد توجه گرفت. اما بیشترین شهرت او برای بازی در سریال پس از باران بود که ب چره شناخته شده در بین مخاطبان تلویزیون تبدیل شد.

از دیگر آثار فیلم و سریال های حامد می توان فیلم پایان نامه در نقش “فرهاد” ، بچه های هور بچه های هور ، افسانه پوپک طلایی و پشت دیوار شب ، تعطیلات تابستانی در نقش “رامین” و … اشاره کرد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی بازیگر نقش پیری غلام در پس از باران + تصاویر جدید عسگر قدس 

عکس های نوجوانی تا بزرگسالی حامد کلاهداری 1400

حامد کلاهداری بازیگر نقش مسعود در سریال پس از باران

حامد در سریال پس از باران در نقش مسعود مهرپرور به شهرت رسید و در کنار مرحوم فتحعلی اویسی و صبا کمالی و پوراندخت مهیمن تجارب خوبی را کسب کرد.

فعالیت کارگردانی

کلاهداری در سال ۱۳۸۷ اولین فیلم خود را در قامت کارگردان به نام شکلات داغ را ساخت و در سال ۱۳۸۹ نیز فیلم پایان‌نامه را ساخت که در آن حوادث انتخابات سال ۸۸ را به نمایش گذاشت. او در در سال ۱۳۹۰ اولین فیلم طنز خود را با نام فرار از کمپ ساخت که مجوز اکران نگرفت و بعدها دی وی دی آن در سال بعد به بازار رسید. تازه‌ترین ساخته او فیلم «شاباش» است که در زمستان ۱۳۹۵ به اکران عموم درآمد.

مصاحبه و گفتگوی خواندنی حامد کلاهداری

حامد کلاهداری در مصاحبه و گفتگوی خود درباره کناره گیری و کم کاری در عرصه بازیگری گفته: متاسفانه انگار بعضی ها فراموش کردند که من
فرزند همین سینما هستم و از ۱۰ سالگی در این حرفه فعالیت می‌کنم. هیچوقت در هیچ جناح سیاسی نبوده‌ام و کار سیاسی نکردم و فقط جرم من این بود که در دوره قبل یک فیلم سیاسی و حمایتی ساختم.

زندگینامه حامد کلاهداری

ورود به سینما

بازی در شاخ گاو، شانس بزرگ من برای ورود به سینمای حرفه‌ای بود. از همان ابتدا و سر صحنه فیلم، درست برعکس بچه‌های دیگر که علاقه زیادی به بازیگری داشتند، به کارگردانی علاقه‌مند شدم. بعد از شاخ گاو، در فیلم «تعطیلات تابستانی» به کارگردانی فریدون حسن‌پور ایفای نقش کردم

قصدم کارگردانی بود

یعنی به نماها، شماره لنزها، میزانسن، دکوپاژ و دیگر مسائل فنی توجه می‌کردم. یعنی از همان ابتدا قدم برای کارگردان شدن برداشته بودم، چرا که احساس می‌کردم جایگاه کارگردانی، جایگاه جالبی است و مطالبی که از آن می‌فهمیدم برایم جذاب‌تر بود.

ساخت اولین فیلم در ۱۲ سالگی

درست بعد از فیلم تعطیلات تابستانی و زمانی که حدود ۱۲ سال سن داشتم، اولین فیلم‌های کوتاهم را با عنوان «پرنده مردنی‌ست» و «مرد در جاده» ساختم که در جشنواره‌های معتبر داخلی همچون سوره و سینمای جوان شرکت و جایزه هم دریافت کردم.

جنجال فیلم پایان نامه حامد کلاهداری

هنوز هم از فیلم سینمایی «پایان نامه» دفاع می‌کنم، به عقیده من این فیلم ندیده سر بریده شد.

من به عنوان یک فیلمساز اجتماعی که ادعای بزرگ بودن هم ندارد، توقع دارم که برای فیلمسازی من ارزش قائل باشند. از ۱۱ سالگی فیلم کوتاه ساخته‌ام و در جشنواره های مختلف حضور داشته‌ام و این برخورد در صورتی اتفاق می‌افتد که بسیاری از فعالان این عرصه یک شبه فیلمساز شده اند.

من در آن دوران جوانی کردم و بعد از «پایان نامه» به من پروانه ساخت نمی دادند و می گفتند تو میدان را خالی کردی و من با چنگ و دندان پروانه ساخت «شاباش» را گرفتم. با تمام این شرایط فکر می‌کردم آدم زرنگی هستم و می‌توانم با حمایت های آنها فیلم بسازم ،

ساخت فیلم های سیاسی

اگر به آن دوران برگردم به هیچ وجه فیلم سیاسی نخواهم ساخت، چون سواد این کار را ندارم و من فقط به خاطر یک عده جوان که قربانی شدند و به حرمت مادران زجر کشیده آنها این کار را کردم و باز هم می گویم به غیر از چند سکانس که به من حقنه شد، «پایان نامه» را دوست دارم و به نظرم بسیار به من جفا شد و دیدم که اکثریت سینما و دوستانم علیه من بلند شدند و معترض هستند.

بیوگرافی حامد کلاهداری بازیگر نقش مسعود در سریال پس از باران

نسبت فامیلی حامد کلاهداری با علیرضا سجادپور

من با سجادپور به هیچ عنوان نسبت فامیلی ندارم و حدود ۱۵ سال بود که او را ندیده بودم. برای ساختن «شکلات داغ» به عنوان فیلم اولی بدنبال یک تهیه کننده کار کرده می گشتم که دستیارم سجادپور را به یادم آورد و فقط او در مقام تهیه کننده در این کار حضور داشت. در حالی که سرمایه این فیلم را بخش خصوصی و یکی از دوستان تامین کرد و سه ماه بعد از این ماجرا سجادپور مدیر اداره نظارت و ارزشیابی شد و پس از آن به این شایعات دامن زده شد ، در صورتی که من پروانه ساخت فیلم «شکلات داغ» را زمان اربابی گرفته بودم.

کارگردانی شکلات داغ

من سر ساخت «شکلات داغ» به عنوان فیلم اولی یک ریال هم کمک دریافت نکردم ،در صورتی که به فیلم اولی ها ۲۰۰ میلیون تومان کمک می کردند بعد از آن هم که ساخت «پایان نامه» پیش آمد و شمقدری در یکی از مصاحبه ها گفته بود قصد داریم سینمای سیاسی را احیا کنیم.

حامد کلاهداری بازیگر پس از باران کجاست

 

اینستاگرام حامد کلاهداری

صفحه رسمی و شخصی این بازیگر با نشانی در اینستاگرما فعال است، اما خصوصی بوده و از دسترس عموم خارج است

فیلم شناسی

شاخ گاو (۱۳۷۴)
تعطیلات تابستانی (۱۳۷۴)
پشت دیوار شب (۱۳۷۶)
افسانه پوپک طلائی (۱۳۷۷)
پس از باران (۱۳۷۹)
پرونده‌های مجهول (۱۳۸۰ جمال شورجه)
مسافر زمان  (۱۳۸۲)

نویسنده شکلات داغ (۱۳۸۸)

شکلات داغ (۱۳۸۸)
پایان‌نامه (۱۳۸۹)
شاباش (۱۳۹۱)
فرار از کمپ (۱۳۹۰)

 

نظرات