فیلم کامل / توهین جنجالی محمد شعبانپور مجری سلام تهران به استقلال و مجیدی را ببینید

0

فیلم کامل توهین محمد شعباپور مجری سلام تهران به استقلال و فرهاد مجیدی و ماجرای کامل توهین و اتهام دلالی مجری شبکه تهران و سلام تهران به فرهاد مجیدی و استقلال و ویدئوی اطهارات این مجری را در ادامه مشاهده کنید

فیلم کامل / توهین جنجالی محمد شعبانپور مجری سلام تهران به استقلال و مجیدی را ببینید

توهین محمد شعبانپور مجری سلام تهران به استقلال و مجیدی را ببینید

مجله حرف تازه – محمد شعبانپور مجری تلویزیون که این روزها اجرای برنامه سلام تهران به همراه قدسیه صالحی را بر عهده دارد در برنامه صبح امروز به استقلال و فرهاد مجیدی اتهام دلالی زد و واکنش باشگاه استقلال را در پی داشت و این مجری شکایت رسمی کرد.

مجری برنامه «سلام تهران» شبکه تهران، در اقدامی عجیب، کنایه‌های توهین‌آمیزی به مدیران باشگاه استقلال زد و همین اقدام باعث شد تا آبی‌های پایتخت تصمیم بگیرند تا رسما از مجری و تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی به دلیل توهین، تهمت و افترا به باشگاه شکایت کنند

ویدیوی اظهارات مجری سلام تهران را در زیر ببینید:

متأسفانه اظهارات مطرح‌ شده در برنامه امروز صبح شبکه تهران مورد اعتراض و شکایت باشگاه استقلال و میلیون‌ها هوادار این تیم است.

استفاده از کری‌های مبتذل و سخیف توسط برنامه مذکور، آن هم در رسانه ملی؛ موضوعی نیست که باشگاه استقلال به‌نمایندگی از جمعیت میلیونی هوادارانش به‌راحتی از آن بگذرد و حق اقامه دعوای کیفری به اتهامات توهین، تهمت، افترا و هتک حرمت علیه مجری خاطی و تهیه‌کننده این برنامه به‌عنوان متهم در مرجع صالحه قضایی برای باشگاه استقلال محفوظ است.

همچنین ببینید: بیوگرافی قدسیه صالحی مجری چادری تلویزیون و همسرش+ خانواده و سوابق 

واکنش رسمی استقلال به اتهام مجری تلویزیون علیه مجیدی

باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز یکی از مجریان برنامه صبح امروز «سلام تهران» در شبکه پنج اعلام کرد.

باشگاه استقلال تاکید کرد:

* متاسفانه مدتی است که عده‌ای از افراد و برنامه‌های تلویزیونی به قصد کسب شهرت، فالوور و یا مخاطب بیشتر اقدام به توهین و هتک حرمت علیه اشخاص و چهره‌های سرشناس فوتبال ایران می‌کنند و نامش را شوخی یا طنز می‌گذارند!

* اظهارات مطرح شده در برنامه امروز صبح شبکه تهران مورد اعتراض و شکایت باشگاه استقلال و میلیون‌ها هوادار این تیم است. استفاده از کری‌های مبتذل و سخیف توسط برنامه مذکور، آن هم در رسانه ملی؛ موضوعی نیست که باشگاه استقلال به نمایندگی از جمعیت میلیونی هوادارانش به راحتی از آن بگذرد و حق اقامه دعوای کیفری به اتهامات توهین، تهمت، افترا و هتک حرمت علیه مجری خاطی و تهیه کننده این برنامه به عنوان متهم در مرجع صالحه قضایی برای باشگاه استقلال محفوظ است.

* همچنین طی شکایت نامه‌ای از طرف مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به مدیر محترم شبکه پنج، مراتب گلایه و اعتراض این باشگاه نسبت به اظهارت مطرح شده در برنامه مذکور اعلام خواهد شد.

* باشگاه استقلال تا زمان برخورد تنبیهی قاطع با فرد خاطی و اعلام رسانه‌ای آن و عذرخواهی رسمی شبکه پنج همکاری خود را با این شبکه قطع خواهد کرد.

همچنین طی یک شکواییه‌ از طرف مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به مدیر محترم شبکه پنج، مراتب گلایه و اعتراض این باشگاه نسبت به اظهارات مطرح‌شده در برنامه مذکور اعلام خواهد شد. باشگاه استقلال تا زمان برخورد تنبیهی قاطع با فرد خاطی و اعلام رسانه‌ای آن و عذرخواهی رسمی شبکه پنج همکاری خود را با این شبکه قطع خواهد کرد.

نظرات