چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم

0

شاید برای افراد زیادی که دارای کسب‌وکارهای مختلف هستند این سؤال پیش بیاید که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنم. ایجاد تبلیغات موفقیت‌آمیز در اینستاگرام کار خیلی سختی نیست، زیرا کاربران زیادی از قبل مشتاق و آماده خرید در این شبکه اجتماعی هستند. افراد زیادی علاقه‌مند هستند از طریق شبکه‌های اجتماعی و به‌خصوص اینستاگرام خریدهایشان را انجام بدهند. به‌ویژه با افزایش پست‌ها در اینستاگرام با بیش از ۹۲۸ میلیون نفر مخاطب بالقوه، ابزاری اساسی برای هر بازاریاب شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

در مورد این‌که قیمت تبلیغات اینستاگرام چقدر است، پاسخ واحدی وجود ندارد. عوامل بسیاری در هزینه تبلیغات اینستاگرام شما تأثیر می‌گذارد، از جمله: هدف‌گذاری، قراردادن آگهی، قالب آگهی، زمان و..  یک روش بهتر برای نتیجه گرفتن این است که تصمیم بگیرید که چقدر می‌خواهید هزینه کنید، شما تقریباً با هر بودجه‌ای می‌توانید حداقل کمی تبلیغات در اینستاگرام انجام دهید

اندرو تیت از AdEspresso می‌گوید: “هزینه تبلیغات اینستاگرام تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد – از مخاطبان گرفته تا بازخورد تبلیغات.” “موارد زیادی برای درک نحوه تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد.”

در اینجا نکاتی کاربردی وجود دارد که هنگام ساخت آگهی برای تبلیغات در اینستاگرام و پاسخ به سوال اینکه چگونه در اینستاگرام دیده شویم باید در نظر داشته باشید تا بتوانید کاربران را به وجد بیاورید که برای خرید از شما ترغیب شوند.

تبلیغ اینستاگرام

مخاطبان خود را بشناسید

وقتی مخاطبان خود را به‌خوبی بشناسید، می‌توانید یک پیام تبلیغاتی را تولید کنید که مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

به همین دلیل شناختن مخاطبان قبل از شروع ایجاد تبلیغات اینستاگرامی بسیار مهم است. اینکه بازار هدف شما برای یک پیام تبلیغاتی کدام قشر از مردم است و شما قصد دارید چه افرادی را به سمت قیف تبلیغات در اینستاگرام بکشانید، یکی دیگر از نکات مهم در چگونگی تبلیغات اینستاگرامی است.

به تبلیغات خود از دیدگاه مشتریان فکر کنید:

به این موضوع فکر کنید که محصول یا خدمات شما چه راه حلی به مخاطبانتان ارائه می‌دهد و آنها به چه چیزهایی نیاز دارند همچنین شما باید اهداف و ارزش‌های مخاطبانتان را در ذهن خود داشته باشید. این مسئله را یادتان نرود که اگر تبلیغات شما به صورت پست انجام شد، حتما برای آن اقدام به خرید کامنت ایرانی کنید. زیرا با این کار باعث می شوید هم اعتماد به تبلیغ شما بالاتر رود و هم اینکه میتوانید در اکسپلورر اینستاگرام نیز دیده شوید.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام پست‌ها یا استوری‌هایی هستند که یک کسب‌وکار برای تبلیغ، در فیدهای اینستاگرام کاربران ایجاد می‌کند. این تبلیغات می‌توانند دقیقاً مانند پست‌های منظم اینستاگرام به نظر برسند، اما همیشه توسط برچسب “Sponsored” مشخص می‌شوند. همچنین می‌توانند شامل یک دکمه تماس برای عمل برای هدایت ترافیک یا تبدیل‌ها باشند.

تبلیغات خرید در اینستاگرام

Instagram Stories تبلیغات تمام صفحه هستند که بین استوری‌های کاربران ظاهر می‌شوند. با وجود ۵۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام که هر روز استوری‌ها را مشاهده می‌کنند، این امکان را دارید که با روش تبلیغات استوری به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنید.

شما می‌توانید از همه ویژگی‌های Instagram Stories مانند افزودن فیلترهای صورت، جلوه‌های ویدئویی و متن برای ایجاد تبلیغات سرگرم‌کننده و خلاقانه استفاده کنید.

اگر در حال ساخت محتوای بصری درجه‌یک هستید، تبلیغات عکس اینستاگرام این بستر را به شما می‌دهد تا آن را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید. یا اینکه محتوای جدیدی را به طور خاص برای پخش به‌عنوان تبلیغ عکس ایجاد کنید.

ممکن است چنین بیندیشید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی نوظهور است و کاربران کمتری از شرکت‌های دیگر مانند فیس‌بوک داشته باشد.

اما لازم است بدانید که اینستاگرام ستاره برجسته شبکه‌های اجتماعی است این شبکه اجتماعی بستری را برای بیان استوری‌های تصویری از طریق قالب‌های مختلف تبلیغاتی فراهم می‌کند.

بسیاری از تبلیغ‌کنندگان شاهد این هستند که این کانال در مقایسه با سایر کمپین‌های تبلیغاتی خود، بازدهی بالاتری دارد.

داشتن تمرکز بر روی افراد مناسب، در زمان مناسب، با پیام و تصویر مناسب، نیازمند دردست‌داشتن ابزاری قدرتمند مانند تبلیغات در اینستاگرام است.

تبلیغات اینستاگرامی روشی آسان برای ارسال مطالب در بستر اینستاگرام است. شما برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و هدفمند نیازمند ابزاری ویژه هستید تا بتوانید تبلیغات موردنیاز کسب‌وکارتان را به گوش افراد بیشتری برسانید.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است یک تاجر یا یک فرد عادی تصمیم به تبلیغ بگیرد. تبلیغات اینستاگرام اغلب برای قرارگرفتن مخاطبان در معرض نام تجاری شرکت، و بازدید آنها از وب‌سایت، تولید آگهی‌های جدید و انتقال مخاطبان فعلی به پایین قیف تبلیغات استفاده شود.

 

ازآنجاکه اینستاگرام یک بستر بصری است، تبلیغات متنی در اینجا با استقبال زیادی روبرو نخواهد شد. اما درعین‌حال شما به یک تصویر یا مجموعه‌ای از تصاویر یا ویدئو (که می‌تواند با متن همراه باشد) برای دسترسی به مخاطبان خود به تبلیغات اینستاگرامی‌تان نیاز دارید.

تبلیغ اینستاگرام

آیا تبلیغات اینستاگرام برای شغل شما مناسب است

شما باید همواره این سؤال را از خود بپرسید که: چه کسانی در اینستاگرام هستند آیا فقط سلفی گرفتن توسط نوجوانان است یا افراد بزرگسالی که به دنبال دستورالعمل‌هایی برای انجام امورشان هستند. در مورد جمعیت مسن در اینستاگرام چه اطلاعاتی دارید. آیا آنها جمعیت هدف شما هستند.

بیشترین درصد کاربران در اینستاگرام در دامنه سنی ۱۸ تا ۲۹ سال هستند و سپس افرادی با میانگین سنی ۳۰-۴۹ سال قرار دارند.

فقط ۱۱٪ از کاربران اینستاگرام بین سنین ۵۰-۶۴ سال هستند و فقط ۴٪ بزرگسالان بالای ۶۵ سال هستند.

اگر به نظر می‌رسد مخاطبی که هدف قرار داده‌اید، هنوز علاقه‌ای به شبکه اجتماعی نشان نمی‌دهد، پس از این کار صرف‌نظر کنید و به دنبال روش‌های دیگری برای جلب مخاطبانتان باشید.

چگونه در پست‌های خود لایک بیشتری دریافت می‌کنید؟

ایجاد پست‌های با کیفیت بالا که شایسته لایک واقعی اینستاگرام از افراد واقعی باشد، فقط به زمان و دقت نیاز دارد. در نهایت، هدف در اینستاگرام نشان‌دادن بهترین سمت برای شما با به اشتراک گذاشتن محتوایی است که مردم برای آن ارزش قائل هستند.

نحوه دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام:

روش‌های هوشمندی برای افزایش لایک رایگان در اینستاگرام وجود دارد مانند:

۱ از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید هشتگ‌ها کلید بزرگی برای گسترش مخاطبان اینستاگرام شما هستند. افراد همچنین می‌توانند هشتگ‌ها را دنبال کنند، این بدان معناست که شما می‌توانید در کانال‌های خبری کاملاً غریبه ظاهر شوید.

۲ موقعیت مکانی خود را نشان کنید

  1. ۳٫ کاربران مربوطه را برچسب‌گذاری کنید
  2. زیرنویس‌های جذاب را بنویسید
  3. وارد صفحه Explore شوید در پشت آن نماد ذره‌بین کوچک، صفحه Explore یک محتوای جالب و سرگرم‌کننده است که توسط اینستاگرام برای شما شخصی‌سازی‌شده
  4. ارسال در زمان مناسب . اینستاگرام پست‌ها را به ترتیب زمانی نشان نمی‌دهد و الگوریتم‌های خاص خودش را دارد.

بسیاری از افراد اینستاگرام ارزش دنبال‌کنندگان خریداری شده را بسیار دست‌کم می‌گیرند یا حتی کسب آن را محکوم می‌کنند. اما این یک واقعیت است که برای اینکه به نمایه خود اعتبار لازم را در اینستاگرام بدهید، قطعاً باید دنبال‌کنندگان اینستاگرام را بخرید.

خواه فالوورهای خریداری شده باشند یا ارگانیک به‌دست‌آمده‌اند، هر فالوور برای رتبه‌بندی بهتر شبکه اینستاگرام کمک می‌کند؛ بنابراین، نتیجه‌گیری ما کاملاً واضح است. دنبال‌کنندگان خریداری شده برای افزایش دامنه شخصی ضروری است.

سایت‌های زیادی دررابطه‌با فروش فالوور اینستاگرام ارزان‌قیمت مشغول به کار هستند که می‌توانید با مراجعه به هرکدام از این سایت‌ها اقدام به خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش برای شبکه اینستاگرامتان کنید.

تبلیغ اینستاگرام

نتیجه‌گیری

در شروع یادگیری یک کار تبلیغاتی جدید ممکن است برای افراد خسته‌کننده باشد. بهتر این است تا برای یادگیری تمام مراحل انجام تبلیغات در اینستاگرام اندکی زمان بگذاریم تا بتوانیم تبلیغاتی اثربخش و مفید برای کسب‌وکارمان داشته باشیم.

نظرات