خرید سیسمونی بر اساس ضروریات

0

خرید سیسمونی بر اساس ضروریات

بسیاری از والدینی که به تازگی قرار است صاحب فرزند شوند، منتظر تعیین جنسیت نوزاد خود هستند تا در اولین فرصت شروع به خرید سیسمونی نمایند. اما بهتر است قبل از خرید لباس و سایر لوازم کودک، سری به سایت های اینترنتی بزنید و اطلاعات بیشتری را در رابطه با لوازم ضروری در خرید سیسمونی کسب نمایید. خواندن اطلاعات دقیق مربوط به استفاده هر یک از لوازم نوزاد و مادر به شما کمک می نماید نهایتا خریدی هوشمندانه و دقیق داشته باشید. بدین ترتیب از خرید لوازم یکبار مصرف و غیر کاربردی تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد. شاید با خود بگویید که من قبلا هم تجربه مادر شدن را داشته ام و مشکلی از این بابت پیش

خرید سیسمونی

نخواهد آمد. بله این  مسئله درست است و تجربه همیشه به انجام درست هر کار و خریدی کمک می نماید. اما با پیشرفت تکنولوژی و تنوع هرچه بیشتر امکانات، شما می توانید مادر و یا والدین به روز تری باشید و از جدید ترین وسایل و لوازمی که برای آسایش و راحتی نوزاد در بازار عرضه می گردد، استفاده نمایید. در ادامه این مقاله به معرفی دو قلم از لوازم ضروری سیسمونی می پردازیم که طبق جدیدترین طرح و مدل های روز دنیا به روز رسانی شده اند و می توانید به راحتی آن را از فروشگاه های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید.

 خرید سیسمونی

خرید قنداق در سیسمونی

خرید قنداق در سیسمونی

قنداق یکی از لوازم ضروری در خرید سیسمونی می باشد. شاید تصور کنید که دیگر دوران قنداق کردن نوزاد گذشته و این کار مربوط به قدیم می باشد. اما این تصور اشتباه است. نوزاد در بدو تولد همچنان به دنبال محدوده ای امن مانند رحم مادر می باشد و چه وسیله ای بهتر از یک قنداق گرم و نرم برای او می باشد. شما می توانید با خرید یک قنداق مناسب و استاندارد این حس امنیت را بعد از تولد برای نوزاد حفظ نمایید. در ادامه به برخی از فواید قنداق کردن نوزاد از بدو تولد تا حدود سه ماهگی می پردازیم:

l       قنداق همانند محیط رحم مادر به نوزاد حس آرامش و امنیت می دهد، همچنین مادر می تواند نوزاد را به راحتی در آغوش بگیرد و یا او را شیر دهد.

l       نوزادان معمولا در ماه های اول زندگی دچار پرش دست و پا می باشند و در هنگام خواب از آرامش لازم برخوردار نیستند و ممکن است با تکان های دست و پای خود ترسیده و بیدار شوند. در این شرایط قنداق از تکانه های شدید نوزاد جلوگیری کرده و خوابی آرام را برای نوزاد در پی دارد.

l       نوزاد در ماه های اول تولد کنترلی روی حرکت دست های خود ندارد و ممکن است به صورت و چشم خود آسیب برساند. با قنداق کردن نوزاد از ابتدای تولد می توانید از چنین مشکلاتی جلوگیری نمایید.

ویژگی های یک قنداق استاندارد و مناسب

برای خرید قنداق مناسب و استاندارد باید بر اساس فصلی که نوزاد متولد می شود، از قنداق های گرم و یا خنک استفاده نمایید. چنانچه نوزاد شما در فصل گرم سال به دنیا می آید. یک قنداق گرم و سنگین ممکن است باعث تعریق و گرمای بیش از حد نوزاد شده و او را اذیت نماید. شما می توانید از انواع قنداق هایی که از الیاف کتان و پنبه ای در تولید آن استفاده شده است خریداری نمایید تا نوزاد ضمن آرامش، احساس گرمای بیش از حد نداشته باشد. همچنین در صورتی که نوزاد در فصول سرد سال بدنیا می آید می توانید از قنداق های گرم و مناسب برای او استفاده نمایید. در این صورت نوزاد با گرمای آرامش بخش راحت تر به خواب رفته و سرما نمی خورد.

انواع قنداق در بازار

در حال حاضر قنداق نوزاد در مدل ها و سایز های مختلفی در بازار موجود هستند که شما می توانید بر حسب راحتی نوزاد و سایز او، اقدام به خریداری قنداق نمایید. انواع قنداق های ساده که مانند پتو می باشند،  قنداق های زیپی و چسبی که به راحتی امکان قنداق کردن و باز کردن نوزاد میسر است و برخی قنداق ها نیز شبیه کیسه خواب طراحی شده اند. البته بهتر است بعد از خرید این محصول نحوه صحیح قنداق کردن را بر اساس نوع قنداق آموزش ببینید.

خرید سیسمونی

تشک نوزاد

تشک نوزاد

تشک نوزاد از اقلامی است که بدون شک در لیست خرید سیسمونی شما برای کودک دلبند خود، قرار دارد. اما خرید یک تشک نوزاد مناسب و با کیفیت نیز بسیار مهم بوده و تضمین خواب و استراحت آرام کودک شما به خرید صحیح این محصول بستگی دارد. در ادامه مهمترین ویژگی های یک تشک نوزاد با کیفیت و مناسب را بررسی می نماییم:

l       جنس الیاف و رویه تشک نوزاد با توجه به پوست حساس و لطیف کودک باید از الیاف مرغوب و ضد حساسیت تهیه شده باشد. از آنجا که نوزاد در ماه های اول تولد بیشتر ساعات شبانه روز را در خواب به سر می برد خرید یک تشک مرغوب نیز مهم است. رویه تشک نوزاد بهتر است از الیاف پنبه و کتان باشد تا از تعریق و حساسیت کودک جلوگیری نماید.

l       میزان سفتی و نرمی تشک نوزاد نیز از عواملی است که در سلامتی کودک و ستون فقرات او نقش مهمی دارد. تشک خیلی نرم باعث فرو رفتن نوزاد شده و در صورت غلت و به شکم افتادن نوزاد، خطر خفگی را به همراه دارد. همچنین تشک خیلی سفت نیز باعث ناراحتی نوزاد در هنگام خواب می شود. بنابراین سعی نمایید از تشک های استاندارد و با کیفیت برای نوزاد خریداری و استفاده نمایید.

l       با توجه به اینکه اکثر نوزادان دچار رفلاکس و دل درد می شوند، تشک نوزاد در مدل های جدید به نحوی طراحی شده اند که دارای یک شیب ملایم بوده و از نفخ و رفلاکس نوزاد جلوگیری می کنند.

l       شما می توانید از انواع تشک نوزاد در مدل های غلت گیر استفاده نمایید. غلت زدن نوزاد از عواملی است ایجاد خطر خفگی را در او افزایش می دهد. با خرید تشک غلت گیر، مادران از استرس در هنگام خواب شبانه رهایی پیدا می کنند و این امر ضمن امنیت نوزاد، آرامش و استراحت بیشتر مادر را نیز در پی دارد.

سخن پایانی

شما می توانید برای خرید سیسمونی مناسب و با کیفیت، از فروشگاه های معتبر اینترنتی فروش سیسمونی استفاده نمایید. فروشگاه اینترنتی مانیلو از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لباس و لوازم نوزاد به صورت اینترنتی در سراسر کشور می باشد. شما می توانید با بررسی و مقایسه انواع لوازم و وسایل نوزاد از بهترین برند های ایرانی و خارجی موجود در این فروشگاه، خریدی رضایتبخش و هوشمندانه را تجربه نمایید.

نظرات