راهنمای دریافت کارت دیجیتال واکسن کرونا از vcr.salamat.gov.ir + آموزش

0

دریافت کارت دیجیتال واکسن کرونا از vcr.salamat.gov.ir + سایت صدور کارت واکسن کرونا

سامانه صدور کارت واکسن کرونا به زبان و انگلیسی فعال شد و متقاضیان و واجدین شرایط و افرادی که دو نوبت واکسن کرونا را تزریق کردند می توانند برای دریافت کارت دیجیتال واکسن کرونا به سامانه vcr.salamat.gov.ir مراجعه کنند .مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای از آغاز صدور کارت واکسن دیجیتال به زبان فارسی و انگلیسی برای تمامی هم‌وطنان خبر داد.

راهنمای دریافت کارت دیجیتال واکسن کرونا از vcr.salamat.gov.ir + آموزش

مجله حرف تازه – در اطلاعیه مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات آمده است: از هم‌اکنون تمامی افرادی که یک یا دو نوبت واکسن زده‌اند می‌توانند در سامانه salamat.gov.ir کارت واکسن دیجیتال فارسی خود را به طور رایگان دریافت کنند.

براساس این اطلاعیه، برخی محدودیت‌ها در زمینه مسافرت، حضور در اماکن آموزشی و ورزشی و محدودیت‌های مشاغل و اصناف به زودی برای دارندگان کارت واکسن دیجیتال فارسی برداشته خواهد شد.

همچنین ببینید: آدرس سامانه ثبت درخواست کارت هوشمند واکسن کرونا + راهنمای ثبت نام و لینک ورود

راهنمای دریافت کارت دیجیتال واکسن کرونا از vcr.salamat.gov.ir + آموزش

لازم به ذکر است، افرادی که مسافرت خارج از کشور دارند، می‌توانند از طریق همین سامانه کارت واکسن دیجیتال انگلیسی خود را به طور رایگان دریافت کنند.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است که افراد در صورت مشاهده هر گونه اشکال در تاریخ یا نوع واکسن یا عدم ثبت یک یا دو نوبت واکسن، فرم «گزارش خطا در کارت واکسن دیجیتال» را تکمیل کنند.

نظرات