دانلود / نسخه شاد ۱۴۰۰ برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با لینک مستقیم +آموزش نصب

1

آموزش تصویری دانلود و نصب نسخه شاد ۱۴۰۰ با امکانات جدید +لینک دانلود وب و اندروید

نحوه بروز رسانی و دانلود برنامه شاد ۱۴۰۰ و راهنمای دانلود نسخه جدید شاد ۱۴۰۰ برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و لینک مستقیم دانلود اپلیکیشن شاد برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ برای دوره ابتدایی و دبیرستان و معلمان را دریافت کنید

دانلود / نسخه شاد 1400 برای سال تحصیلی 1400-1401 با لینک مستقیم +آموزش نصب

دانلود نسخه شاد ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ با لینک مستقیم +آموزش نصب

نسخه جدید شاد برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ رونمایی شد و دانش آموزان و معلمان عزیز می توانند برای نصب در گوشی های موبایل خود اقدام کنند و در سال تحصیلی جدید نیز ارائه خدمات شاد برای تمام معلمان، دانش‌آموزان و سایر کاربران، کاملا رایگان است.

شبکه آموزشی دانش‌آموزان که به اختصار «شاد» گفته می‌شود که از سوی وزارت آموزش و پرورش با همکاری همراه اول و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شورای عالی فضای مجازی و بخش‌های مختلف دولت در پاسخ به شیوع کرونا و تعطیلی اجباری مدارس برای کاربران داشت.

شاد امسال هم رایگان است

کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سلامت دانش آموزان اولویت اول و خط قرمز ماست به همین خاطر گفتیم که سال تحصیلی در شاد و در شبکه تلویزیونی ایران باشد

واکسیناسیون معلمان تقریبا به اتمام رسیده و واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس در دستور کار است. در زمینه واکسیناسیون پایه دوازهم اکنون آماده شده است.

با توجه به شروع سال نسخه جدید شاد رونمایی شد و با توجه به واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال، امیدواری‌ها برای دایر شدن کلاس‌ها افزایش پیدا کرده است. لینک دانلود مستقیم را در زیر دریافت کنید:

دانلود برنامه شاد جدید با لینک مستقیم برای اندروید

لینک دانلود اپلیکیشن شاد برای وب

لینک ورود به نسخه وب اپلیکیشن شاد جدید

 

آموزش کار با نسخه جدید برنامه شاد ۱۴۰۰

۱- بعد از دانلود و نصب، پروفایل کاربری ایجاد کنید و اطلاعات شحصی را ثبت کنید

۲- در کادری شماره تلفن خود را وارد کنید.

۳- بعد از وارد کردن شماره تلفن کدی برایتان پیامک خواهد شد. آن کد را در محل مربوطه وارد می‌کنید و بعد از تایید وارد صفحه دیگری از برنامه می‌شوید.

۴- اطلاعات خود را به عنوان دانش آموز، معلم یا مدیر ثبت کنید.

۵- بر روی گزینه ورود دانش آموز/ مدیر/ معلم ضربه بزنید

۶- بعد از انتخاب در هر سمتی که هستید باید کد ملی خود را در کادری که برایتان باز خواهد شد وارد کرده

۷- سایر مراحل را طبق نرم افزار ادامه دهید.

۸- بعد از وارد کردن کد ملی از شما درخواست می‌شود اطلاعاتی مانند شماره همراه، کد ملی، سریال شناسنامه، تاریخ تولد و کد امنیتی که در برنامه وجود دارد را وارد کنید

۹- بعد از این مرحله وارد گروهی در پیام رسان سروش خواهید شد.

**توجه: دقت داشته باشید که برای اپلیکیشن شاد در آیفون یا برنامه شاد برای ویندوز از طریق مرورگر نیز همین مراحل باید طی شود.

نحوه افزودن دانش آموزان به گروه های کلاسی

یکی از روش‌ها این است که دانش آموز بعد از وارد کردن اطلاعات و احراز هویت وارد خواهد شد و دیگری اینکه معلم دانش آموز را از طریق بخش «افزودن اعضا» در بخش «مدیریت گروه» نرم افزار شاد اضافه کند.
نکاتی مهم در اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش

در این نرم افزار تلاش شده است تا با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده مطابق بسته‌های آموزشی کشور محیطی ایمن و مناسب برای ارتباط دانش آموزان و معلمان فراهم شود. در این راستا بهتر است نکات زیر را بدانید:

۱- دانش آموزان نیازی به تشکیل گروه ندارند و بعد از طی کردن مراحل ثبت نام وارد گروه کلاسی خود می‌شوند.

۲- مدیران و معلم‌ها نیز امکان افزودن دانش آموزان به کلاس‌ها را خواهند داشت. این در حالی است که بعد از اضافه شدن دانش آموزان هویتشان توسط ستاد کنترل نیز مورد تایید قرار می‌گیرد.

۳- در همه مراحل استفاده از اپلیکیشن شاد از مرحله نصب تا اجرا، می‌بایست VPN یا همان فیلترشکن گوشی یا کامپیوتر شما خاموش باشد؛ چراکه در صورت روشن بودن احراز هویت با مشکل مواجه خواهد شد.

 

نظر شما در خصوص نسخه جدید اپلیکیشن شاد و مشکلات عدم دسترسی و سوالات مهم خود را در کامنت‌ها برای ما در میان بجذارید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود

 

1 دیدگاه در “دانلود / نسخه شاد ۱۴۰۰ برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با لینک مستقیم +آموزش نصب

  1. صادق گفت:

    سلام من دانلود کردم و نصب کردم خیلی عالیه برنامه جدید شاد ۱۴۰۰
    ممنون از شما

نظرات