بازیگر نقش پروین در سریال خاتون کیست ؟ + بیوگرافی و بررسی آثار هنری

0

بازیگر نقش پروین در سریال خاتون کیست؟ + بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر نقش پروین در سریال خاتون به همراه سوابق هنری و تصاویر شخصی و خانوادگی و هنری جدید به همراه فیلم شناسی را در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه ببینید.

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر نقش پروین در سریال خاتون

 

 

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر

ستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۶۴ در تهران اسـت. او دریک خانواده کاملا هنری متولد شده اسـت. بـه خاطر شغل هنری پدر و مادرش بود کـه باعث گردید بازیگری را در همان ابتدای زندگی خود تجربه کند.

بازیگر نقش پروین در سریال خاتون کیست؟ + بیوگرافی و بررسی آثار هنری

سوابق و فعالیت هنری

شغل پدر و مادرش هر دو بازیگر بودند و مادر بزرگش جمیله شیخی نیز از بازیگران پیشکسوت بود و او نیز راه خانواده اش رفته و از بچگی به عنوان بازیگر تئاتر روی صحنه بود

او می گوید : بزرگ تر که شدم یعنی از ۱۵ سالگی بازیگری برایم جدی تر شد چون نقش‌های جدی بـه مـن سپرده میشد، نقد می شدم و با خودم فکر کردم همین حالا بازیگری‌ام جدی شده چون دیگران هم جدی گرفته‌اند.

ستاره پسیانی یکی از بازیگران با سابقه و با تجریه تئاتر و عرصه فیلم و سریال ایرانی است که تا کنون در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است و حلا نیز در جدیدترین کار هنری خود در سال ۱۴۰۰ در سریال خاتون بازی کرده است

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر

فیلم و سریال های جدید ستاره پسیانی

او به تازگی سریال دودکش ۲ در نقش “فرنگیس” را روی آنتن شبکه یک داشت و در سریال های جدید نمایش خانگی جیران در نقش “نقره” و کرگدن در نقش “نازنین” و سریال های نگن آبی و شوخی کردم بازی کرده است.

ازدواج و همسر

خبری مبنی بر ازدواج این بازریگر تا کنون منتشر نشده و گویا مجرد است و همسری ندارد

بازیگر نقش پروین در سریال خاتون کیست ؟ + بیوگرافی و بررسی آثار هنری

بازیگر نقش پروین در سریال خاتون کیست؟

«خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان به صورت اختصاصی از نماوا پخش می شود و روایت داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد و «پروین» معلم مدرسه و دختری مبارز است که برای خاک این سرزمین و مردمش می جنگد.

پروین، تنها دوست خاتون است که ستاره پسیانی نقش او را بازی می‌کند.

بازیگر نقش پروین در سریال خاتون

بازیگر نقش پروین در سریال خاتون

خاتون روایت داستانی-تاریخی از خانواده ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می شود. تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد.

«خاتون» داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده اند.

اینستاگرام ستاره پسیانی

پیج اینستاگرام ستاره پسیانی به نشانی زیر فعال است :

setarehpesian

 

نظرات