بیوگرافی دکتر عبدالجلیل غیادی و درگذشت بر اثر کرونا +عکس و اینستاگرام

1

بیوگرافی و زندگینامه دکتر عبدالجلیل غیادی ۵۶ ساله اهل گلستان و درگذشت بر اثر کرونا +عکس شخصی و اینستاگرام و سوابق پزشکی و همسر و فرزندانش و ماجرای طبابت ۲۴ هزار بیمار کرونایی و جزئیات مرگ و فوت دکتر عبدالجلیل غیادی در سن ۵۶ سالگی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی دکتر عبدالجلیل غیادی و درگذشت بر اثر کرونا +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی دکتر عبدالجلیل غیادی

دکتر عبدالجلیل غیادی پزشک حاذق جرگلانی ،پزشک و جراح عمومی اهل گلستان که در زمینه مشاوره های بهداشتی و جراحی های کوچک ویزیت و مشاور های بهداشتی , درمانی بیش از ۲۶ سال سابقه طبابت داشت پزشک ۵۶ ساله اهل گمیشان استان گلستان است که ۲۶ سال پیش به منطقه «جرگلان» واقع در خراسان شمالی اعزام می‌شود تا به اهالی آن دیار خدمات پزشکی ارائه کند، در ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

درگذشت دکتر عبدالجلیل غیادی

دکتر عبدالجلیل غیادی از پزشکان شهرستان مرزی رازوجرگلان خراسان شمالی روز دوشنبه ۱۵ شهریور بر اثر ابتلا در سن ۵۶ سالگی به کرونا فوت کرد و به خیل شهدای سلامت استان پیوست.

بیوگرافی دکتر عبدالجلیل غیادی و درگذشت بر اثر کرونا +عکس و اینستاگرام

سوابق و فعالیت ها

این پزشک عمومی پس از ۲۰ ماه مقابله با بحران کرونا در شهرستان مرزی رازوجرگلان و ارائه خدمات درمانی به مردم این خطه سرانجام خود نیز گرفتار این ویروس منحوس شد و ظهر دوشنبه در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد دعوت حق را لبیگ گفت.

بیوگرافی دکتر عبدالجلیل غیادی و همسرش

دکتر عبدالجلیل غیادی اهل استان گلستان است که ۲۸ سال از عمر خود را در بین مردم جرگلان و در مطب کوچک خود در شهر یکه سعود بخش جرگلان گذرانده است و سال ها بیماران جرگلانی را معاینه کرده است.

بیوگرافی دکتر عبدالجلیل غیادی و درگذشت بر اثر کرونا +عکس و اینستاگرام

وی که مدیر شرکت تعاونی پرورش اسب است، تاکنون خدمات زیادی در منطقه محروم جرگلان از جمله کمک به احیای صنعت اسب اصیل ترکمن انجام داده است و تاکنون چندین بار جزو تعاونی های برتر در کشور معرفی شده و همچنین برای ثبت فرش دوروی دویدوخ در جرگلان بعنوان فرش منحصر به فرد در جهان نقش بسزایی داشته است.

دکتر عبدالجلیل غیادی و همسرش
طبابت ۲۴ هزار بیمار کرونایی

دکتر غیادی پزشک عمومی در روستای یکه سعود در شهرستان راز و جرگلان بود که بنا به گفته خودش قبل از رفتن به کما و بخش آی سی یو از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با تیم سه نفره اش به ویزیت و معاینه حدود ۲۴ هزار بیمار مبتلا به کرونا پرداخته که بعد از ظهر امروز در بیمارستان امام حسن(ع) جان خود را از دست داد.

همچنین ببینید: بیوگرافی و علت فوت دکتر سوگند صداقت نیا رزیدنت بیمارستان امام حسین تهران +عکس

زندگینامه دکتر عبدالجلیل غیادی و همسرش + مجله اینترنتی حرف تازه

1 دیدگاه در “بیوگرافی دکتر عبدالجلیل غیادی و درگذشت بر اثر کرونا +عکس و اینستاگرام

  1. نورمحمد قربانی گفت:

    خدا رحمتتت بکنه مرد بزررررررگ . چقدر دلمون برایت تنگ شده . ای یاور محرومان ❤️❤️❤️

نظرات