بیوگرافی رونیکا رجبی کودک نابغه زنجانی و خانواده اش + زندگینامه و تدریس انگلیسی

0

بیوگرافی رونیکا رجبی کودک نابغه ۶ ساله زنجانی که ۲۵ شاگرد دارد و به سه زبان انگلیسی و اسپانیایی و مادری تسلط کامل دارد با عکس و ناگفته ها و مصاحبه پدر و مادرش و ماجرای تدریس زبان انگلیسی در ۶ سالگی و زندگینامه رونیکا رجبی و خانواده اش در این بخش میخوانید

بیوگرافی رونیکا رجبی کودک نابغه زنجانی و خانواده اش + زندگینامه و تدریس انگلیسی

بیوگرافی رونیکا رجبی دختر نابغه زنجانی

رونیکا رجبی متولد سال ۱۳۹۳ در زنجان که در کودک ۶ سالگی تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد و هم می‌خواند و هم می‌نویسد و به زبان اسپانیایی و مادری می‌تواند صحبت کند و به دلیل تسلط کامل به انگلیسی هم اکنون ۲۵ شاگرد دارد و در حال تدریس زبان انگلیسی می باشد

او نوازنده بسیار ماهر پیانو است و نوازندگی پیانو را بطور خودآموز یاد گرفته و از آرزو دارد وقتی بزرگ شد دامپزشک شود و از حیوانات مراقبت کند

زندگینامه رونیکا رجبی کودک نابغه ۶ ساله زنجانی عکس

زندگینامه رونیکا رجبی کودک نابغه ۶ ساله زنجانی

رقیه کرمی مادر رونیکا

مادر رونیکا درباره تربیت فرزندش و پر کردن اوقات فراغت او گفته: از همان سنین پایین قصه‌گویی را برای دخترم آغاز کردم، وقتی دوساله شد به کتاب و نقاشی علاقه زیادی نشان می‌داد.
رقیه کرمی اطهار داشت: دخترم از همان سنین کودکی به تک تک صفحه کتاب‌های قصه عکس‌العمل نشان می‌داد تا اینکه یک روز برای فرزندم کارتونی به زبان انگلیسی تهیه کردم و متوجه شدم که استعداد یادگیری زبان‌های دیگر را دارد، کم کم کلمات را به صورت انگلیسی می‌خواند تا اینکه یک روز در کمال تعجب برایم شعر انگلیسی خواند.

خواندن و نوشتن زبان انگلیسی

دخترم وقتی تسلط کافی به زبان انگلیسی پیدا کرد، قصه‌های کودکانه فارسی را به زبان انگلیسی برای بنده و پدرش تعریف کرد و ما هم جز تشویق و تهیه کتاب‌های مختلف کاری از دستمان بر نمی‌آمد.

رونیکا به غیر از زبان انگلیسی و زبان مادری به زبان اسپانیایی هم می‌تواند صحبت کند و شاگردان دخترم علاقه زیادی به کلاس رونیکا نشان می‌دهند و دوست دارند که مثل فرزندم متفاوت باشند و این برای بنده خیلی ارزشمند است.

بیوگرافی رونیکا رجبی کودک نابغه ۶ ساله زنجانی که ۲۵ شاگرد دارد

مهراد رجبی پدر رونیکا

مهراد رجبی پدر رونیکا رجبی گفت: فرزندم این روز‌ها بدون اینکه کلاس تخصصی برود به صورت خودآموز پیانو می‌نوازد. یک چهارم از زیرزمین منزل خود را در اختیار فرزندم گذاشتم تا برای شاگردانش زبان انگلیسی تدریس کند و شاگردانش بیشتر سنین ۶ تا ۱۲ ساله‌ها هستند.

بنده بر این اعتقاد هستم که نباید کودک را تحت فشار گذاشت و از این رو هیچ وقت نخواهیم گذاشت که فرزندم به صورت جهشی در مدرسه تحصیل کند.

به غیر از رونیکا، دختر دیگری به نام «آرتینا» دارم که فقط یک و نیم سال دارد که به طبع از خواهرش به کتاب و قصه علاقه زیادی نشان می‌دهد. همسرم هیچ زمانی برای خودش چندان وقت صرف نکرده است و بدون اغراق تمام علایق خود را صرف دخترهایمان کرده است.

منبع مصاحبه: اصفهان امروز

نظرات