بیوگرافی دیلان چیتاک خواننده و همسرش +عکس زندگی دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیس

0

بیوگرافی دیلان چیتاک خواننده و همسرش +عکس زندگی دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیس

بیوگرافی و سوابق دیلان چیتاک خواننده و همسرش (دختر ابراهیم تاتلیس) + عکس های دیلان تاتلیس خواننده و همسرش و پدرش ابراهیم تاتلیسس همراه با سوابق و زندگی شخصی دیلان چیتاک و همسرش از افتخار به دختر ابراهیم تاتلیسس بودن از تولد تا مادرش ایشیل چیتاک تا افشاگری و خوانندگی در ایبوشو و حواشی خانوادگی او را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی دیلان چیتاک خواننده و همسرش +عکس زندگی دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیس

 

بیوگرافی دیلان چیتاک (Dilan Çitak) دختر ابراهیم تاتلیس

دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیس متولد ۱۱ آذر ۱۳۶۸ برابر با ۲ دسامبر ۱۹۸۹ در استانبول ترکیه، دانش آموخته رشته زبان و موسیقی در آمریکا، خواننده و مدل اهل ترکیه است. او دختر ابراهیم تاتلیسس خواننده سرشناس و قدیمی و محبوب کشور ترکیه است. زندگی این خواننده با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده و تا ۱۳ سالگی از هویت خودش اطلاعی نداشت و در نوجوانی فهمید که پدرش ابراهیم تاتلیس هست

بیوگرافی دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیس

سوابق و فعالیت ها از مدلینگ تا خوانندگی

دیلا چیتاک با نام خانوادگی اصلی دیلا تاتلیس، خواننده و مدل ترکیه ای است که تاکنون چندین ترانه او مورد پسند طرفدارانش قرار گرفته و به واسطه پدرش به شهرت رسیده است.

او پس از فارغ التحصیلی رااه پدر را رفته و از ۲۵ سالگی وارد عرضه موسیقی و خوانندگی شده است. اولین ترانه او  cik disari بود، با اینکه برای اولین بار اجرا کد، اما به یکی ا آهنگ های محبوب ترکیه ای تبدیل شد که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد.
از دیگر ترانه های وی می توان به اهنگ بیر آیریلیق شارکیسی اشاره کرد که بسیار احساسی و عالی اجرا شده است

مادر دیلان چیتاک

لورفتن هویت دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیس

او در مصاحبه اخیر خود در برنامه اینجا آخر هفته است گفته: وقتی ۱۳ سالم بود در حالیکه هنوز نمیدونستم پدرم ابراهیم تاتلیسس باشه، رفتم پیش دکترم و بهش گفتم من شک دارم و فکر میکنم پدرم ابراهیم تاتلیسسه و در نهایت مدتی پیش با آزمایش ثابت کرد که دختر ابراهیم تاتلیسس است

او درباره زندگی آمریکا گفته: من در آمریکا بزرگ شدم و فرهنگ متفاوتی دارم و دوست ندارم به خاطر اسم پدرم مشهور شوم،

زندگی دیلان دختر ابراهیم تاتلیسس

حتی در یک برنامه برای اجرا به جای دوستم رفته بودم، به من پیشنهاد دادن که فاش کنم پدرم کیستريال اما من قبول نکردم و علاقه ای به شهرت رسیدن، در زیر سایه اسم پدرم را ندارم .

البته الان رابطه خوبی با پدرم دارم و سلحظاتی خوبی را در کنار هم سپری می کنیم و بین خواهر و برادر هایم، به جز ایدو با داداش احمد هم رابطه خوبی دارم، الیف آدا را به لطف آبجی عایشه گل میبینم

فامیلی تاتلیسس یه منفعت ها و خوبی هایی داره که میخوام از اونا برخوردار بشم. فامیلی تاتلیسس یه افتخار است که به عنوان بچه اش میخوام داشته باشم و به افتخارش و ارزشش اضافه کنم.

همسر دیلان چیتاک کیست

همسر دیلان چیتاک کیست

دیلان تاکنون ازدواج رسمی نداشته و ازدواج نکرده است. اما مدتی با لونت دورتر خواننده ترکیه ای وارد رابطه عاشقانه بود که حالا گویا از هم جدا شدند و این رابطه به ازدواج ختم نشد.

عکس های اینستاگرام دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیسس

خوانندگی در ایبوشو (Ibo Show) با پدرش

دیلان پس فاش شدن هویت واقعی خود و مشخص شدن اینکه دختر واقعی تاتلیس خواننده ترک است، به همراه پدرش در برنامه ایبو شو (Ibo Show) شرکت کرد و ترانه ای را اجرا کردکه اشک های پدرش را جاری کرد.

اما حالا این پدر و دختر به یکی از بحث های داغ شبکه های اجتمعای تبدیل شدند و با هم تفریح و گردش میکنند. حتی پذیرایی دیلان از پدرش در رستورانی در بدروم شکار دوربین های پاپاراتزی ها شده است.

آهنگ های دیلان چیتاک دختر ابراهیم تتالیسس

مادر دیلان چیتاک

اشیل چیتاک (isil citak) مادر دیلان چیتاک است که پس از جدایی از ابراهیم تاتالیس با یک فوتبالیست ازدواج کرد و نام خانوادگی او را روی دخترش گذاشت. ایشیل شاغل است و فعالیتی در زمنیه بازیگری و یا موسیقی ندارد و علاقه ای هم به مشهور شدن و دیده شدن ندارد.

ایشیل چیتاک پس از رابطه کوتاه با ابراهیم تاتلیسس در دهه ۹۰ ، دیلان را به دنیا آورد.

پس از آنكه ابراهیم تاتلیسس از پذیرفتن نوزاد خود خودداری كرد ، ایشیل چیتاك كه خود دیلان را بزرگ كرد ، برای دومین بار ازدواج كرد. نام شخصی که ایشیل چیتاک با او ازدواج کرد ، Cem Çıtak است که نام خانوادگی او را دیلان بر دوش دارد. دیلان همیشه او را به عنوان یک پدر می شناسد.

دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیسس

فرزندان ابراهیم تاتلیسس

تاتلیس تاکنون چهار ازدواج رسمی دارد که حاصل آن ازدواج ها هفت فرزند است. فرزندان ابراهیم به نام‌های ایدو، ملک زوبیده، دیلان، احمد، الیف آدا، گولدن، گلشن نام دارند.

ابراهیم تاتلیسس اولین بار با آدالت تاتلیسس ازدواج کرد که صاحب سه فرزند به نام های احمد ، گولدن ، گلشن شد.

ابراهیم تاتلیسس با پسرش احمد مانند دو دوست هستند. احمد حتی برای مدتی از پدرش ابراهیم تاتلیسس محافظت کرد.

او در ازدواج دوم در سال ۱۹۷۹ با پریحان ساواش در فیلم سیاه نوشت آشنا شد و در سال ۱۹۸۳ از هم جدا شدند. حاصل ازدواجشان یک دختر به نام ملک زوبیده است.

ازدواج سوم ابراهیم؛ با دریا تونا بود . این دو دارای فرزندی به نام ایدو هستند. اما پس از ۱۸ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و دلیل پایان عشق بین ابراهیم تاتلیس و دریا تونا زنی به نام آسِنا بود.

از ابراهیم به عشق آسِنا بسیار گفته شده است. این زوج که از سال ۱۹۹۸ با هم شروع به همکاری کردند، در سال ۲۰۰۳ با وارد شدن آیشه گل ییلدیز به رابطه، پایان یافت.

ابراهیم تاتلیسس پس از پایان رابطه اش با آسنا با عایشه گل ازدواج كرد. این زوج که در سال ۲۰۱۱ ازدواج کرده اند ، در سال ۲۰۱۳ طلاق گرفتند. این دو یک دختر به نام الیف آدا دارند.

نظرات