سرامیک کف، جدیدترین مدل های سرامیک کف

0

کاشیران برترین عرضه کننده جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک کف داخلی و خارجی در ایران است. اگر شما هم جزء آن دسته از صاحبان کسب و کارها هستید که برای کار خود نیاز به خرید عمده کاشی و سرامیک دارند، همین حالا به وب سایت کاشیران مراجعه و محصول مورد نظر خود را از میان گالری متنوع و بی نظیر موجود در سایت انتخاب کنید. کارشناسان کاشیران با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه فروش و واردات کاشی و سرامیک در ایران، بهترین گزینه برای مشاوره و راهنمایی شما در انتخاب جدیدترین مدل های سرامیک کف هستند.

 سرامیک کف

برای اطلاع از قیمت انواع سرامیک کف، با شماره های مندرج در سایت کاشیران تماس بگیرید و به طور مستقیم با کارشناسان این گروه در ارتباط باشید.

یکی از وسایل یا مصالحی که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد، سرامیک می باشد. سرامیک ها را بر اساس موارد استفاده می توان به دسته های مختلف تقسیم کرد. در این میان سرامیک کف از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

توجه کنید که امروزه برای پوشش کف ساختمان ها از تجهیزات دیگری چون پارکت و …. هم استفاده می شود. اما لازم به ذکر است که سرامیک های درجه یک و با کیفیت را نمی توان با پارکت ها و سایر وسایل مصرفی برای پوشش کف ساختمان ها مقایسه کرد زیرا سرامیک ها تنوع بسیار بالایی دارند و با سایر وسایل و تجهیزات به کار رفته در ساختمان ها هماهنگ می شوند. عده ای از افراد هنگام انتخاب بین سرامیک و سایر کفپوش ها تردید دارند. برای رفع این شک و تردید باید گفت بهترین انتخاب، خرید سرامیک با کیفیت و درجه یک است. در اینجا قصد داریم به معرفی جدید ترین مدل های سرامیک کف بپردازیم.

سرامیک کف

سرامیک های مورد استفاده جهت پوشش کف قسمت های مختلف ساختمان

سرامیک های کف انواع مختلف و متنوعی دارند که انتخاب آن ها به موارد مختلفی بستگی دارد. سرامیک های کف را می توان به سرامیک کف پذیرایی، کف اتاق، کف سرویس بهداشتی، کف آشپزخانه و … تفکیک کرد. در نتیجه برای انتخاب سرامیک کف باید به محل مورد نظر توجه کنید و سپس متناسب با آن، بهترین سرامیک را انتخاب کنید.

با مراجعه به سایت کاشیران شما می توانید انواع سرامیک کف را به تفکیک محل کاربرد ببینید و مطابق با سلیقه خود بهترین گزینه را خریداری کنید.

جدید ترین مدل های سرامیک کف پذیرایی

پذیرایی یکی از قسمت های بسیار مهم در منزل و ساختمان می باشد. پذیرایی نقطه کانونی هر منزل به حساب می آید در نتیجه برای انتخاب تجهیزات و وسایل مورد استفاده در این قسمت از ساختمان، باید دقت نظر بالایی به خرج داد. برای انتخاب سرامیک کف پذیرایی باید به درجه یک بودن آن، هماهنگی رنگ آن با سایز وسایل استفاده شده، ابعاد آن، میزان جذب آب و …. توجه شود.

از جدید ترین مدل های سرامیک کف پذیرایی می توان به سرامیک های براق با رنگ های روشن، سرامیک هایی با رگه های متنوع، سرامیک هایی با طرح پارکت و چوب، سرامیک های مات با رنگ های روشن و تیره، سرامیک های طرح دار و … اشاره کرد.

سرامیک کف

بیایید نگاهی به جدیدترین انواع سرامیک کف بیندازیم:

  • سرامیک هایی با رگه های متنوع

یکی از جدید ترین مدل های سرامیک کف، سرامیک های رگه دار می باشند که جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان به خود اختصاص داده اند. این نوع سرامیک ها در رنگ های مختلف و مدل های متنوع تولید می شوند. از میان آن ها می توان به سرامیک های رگه دار براق و مات اشاره کرد که در طیف رنگی بسیار گسترده طراحی و سپس تولید شد اند. برخی از آن ها دارای زمینه ای روشن با رگه های تیره و برخی دیگر دارای رگه های روشن با زمینه ای تیره می باشند.

توجه کنید که نمونه ای از این نوع سرامیک ها ممکن است رگه های کمتری نسبت به سرامیک های دیگر داشته باشند. در صورتی که تمایل دارید میزان رگه های موجود در سطح سرامیک ها کم باشد سراغ مدل هایی بروید که رگه های ناچیزی در سطح خود دارند.

  • سرامیک هایی با طرح چوب و یا پارکت

سرامیک هایی با طرح پارکت و چوب نمونه دیگری از سرامیک های طرح دار می باشند که امروزه به مورد استقبال افراد قرار گرفته است. این نوع سرامیک ها نسبت به پارکت و یا کف پوش های چوبی مزیت های زیادی دارد. به عنوان مثال تمیز کردن پارکت ها و همچنین کف پوش های چوبی به مراتب سخت تر از سرامیک هایی با طرح چوب می باشد.

  • سرامیک های پازلی

سرامیک های پازلی مدل دیگری از سرامیک های کف می باشند که با، در کنار هم قرار دادن آن ها می توان شکل منحصر به فردی را ایجاد کرد. به عنوان مثال سرامیک هایی با طرح فرش، نمونه ای از سرامیک پازلی می باشند که با کنار هم قرار دادن تعدادی از آن ها می توان نقش فرش را در کف ساختمان ایجاد کرد. البته توجه کنید که استفاده از این نوع سرامیک برای قسمت پذیرایی توصیه نمی شود. بهتر است از این نوع سرامیک برای سالن های بزرگ و همچنین لابی هتل ها استفاده شود.

سرامیک کف

جدید ترین مدل های سرامیک کـف سرویس بهداشتی و حمام

سرامیک های مصرفی برای کف پوش سرویس های بهداشتی و حمام نیز باید میزان جذب آب ناچیزی داشته باشند و همچنین میزان لغزنده بودن سطح آن ها بسیار کم باشد. در نتیجه تمام مدل های سرامیک های کـف سرویس بهداشتی و حمام مات می باشند. نمونه دیگری نیز وجود دارد که دارای طرح و نقش های برجسته می باشند. توجه کنید که سرامیک های کـف که دارای نقش های برجسته می باشند مانع از سر خوردن افراد و اجسام می شوند. ناگفته نماند که از سرامیک های مات با طرح چوب و یا پارکت نیز می توان به عنوان سرامیک کـف سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار داد به شرط آن که میزان جذب آب ناچیزی داشته باشند و یا ضد آب باشند.

اگر به دنبال جدید ترین مدل های سرامیک کـف با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید، بهتر است سری به سایت کاشیران بزنید. کاشیران یکی از مراکز بسیار معتبر فروش کاشی و سرامیک به صورت عمده است که توانسته رضایت همگان را جلب کند. با خرید اینترنتی سرامیک کـف مورد نیاز خود از کاشیران، بدون نیاز به حضور در محل، خرید خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهید.

نظرات