بیوگرافی آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی بازیگر + خانواده و عکس های جدید اینستاگرامی

0

با بیوگرافی آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی بازیگر به همراه شغل و عکس های شخصی و خانواده و پدر و مادر آرش پولادخان تاجر نقره متولد ۱۳۵۲ اهل اصفهان و همسرش نیوشا ضیغمی و دارایی و ثروت و نحوه آشنایی و ازدواج و پیج اینستاگرامش را در این بخش از مجله حرف تازه با جدیدترین تصاویر و عکس ها آشنا شوید

بیوگرافی آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی بازیگر + خانواده و عکس های جدید اینستاگرامی

بیوگرافی آرش پولادخان همس نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان متولد ۱۳۵۲ در روز عید قربان در اصفهان به دنیا امده و در زمینه تجارت نقره و زیورآلات و عتیقه فعالیت میکند و در سال ۹۳ به عنوان برترین کارآفرین در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی برگزیده شد و مورد تقدیر قرار گرفت. او همسر نیوشا ضیغمی بازیگر سینمای ایران است

سوابق و شغل آرش پولادخان

پودلاخان تاجر نقره است و خانوادگی در زمینه نقرجات فعالیت دارد و مانند اکثر اصفهانی ها هنر در خون اوست و به نوعی روح و اصالت هنر را درک می کند، از طرفی او به تجارت نقره می پردازد و به نوعی با هنرهای اصیل و سنتی ما در ارتباط است.

او چند سال پیش گالری نقره جات رلا خیابان پاسداران با حضور بازیگران و هنرمندان افتتاح کرد.

بیوگرافی آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی بازیگر

ماجرای آشنایی و ازدواج با نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان در آبان سال ۱۳۸۹ با نیوشا ضیغمی بازیگر سینما ازدواج کرد و دخترشان در ۱۳۹۷ به نام لنا به دنیا امد.

آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی کیست

آرش خان او درباره همسرش گفته: نیوشا همانطور که در سینما بازیگر خوبی است در نقش یک زن زندگی هم ایده آل و فوق العاده است. دست پخت خیلی خوبی دارد و غذای مورد علاقه من که فسنجان و ته چین است را به بهترین شکل درست می کند. دست پخت مادر من فوق العاده است نیوشا هم همین طور. شاید راستش را بگویم فسنجان های او خیلی خوشمزه تر از دست پخت اطرافیانم است.

عکس های جدید آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی

فعالیت در زمینه سینما

آرش پولادخان علاوه بر کار نقره جات در زمینه سینما نیز به عهنوان سرمایه گذار مشغول بوده و اولین تجربه سینمایی اش پرتقال خونی بود. او قبلاً در پروژه ای به همراه دوستش که نیوشا در همان پروژه بازی داشت. همیشه بین بازیگرهای خانم ایرانی تنها کسی را که دوست داشت نیوشا بود و همیشه به این فکر می کرد که چگونه احساسش را به او ابراز کند.

برای همین او تصمیم گرفت که سرمایه گذار پروژه ای باشد که نیوشا هم قرار است در آن بازی کند و سرمایه گذار فیلم پرتقال خونی شد و به این طریق به نیوشا نزدیکتر شد و نیوشا هم پیشنهاد ازدواجش را قبول کرد.

 

در واقع به نوعی به واسطه کار سینما به هم معرفی شدند ولی خیلی سریع ایشان به پروژه پرتقال خونی پیوستند و خیلی زود به ازدواج منتهی شد.  آرش پولادخان با لهجه شیرین اصفهانی با خنده می گوید: قدیم ها می گفتند شمش طلا آوردیم دخترتان را بردیم ما باید بخوانیم، فیلم پرتقال خونی آوردیم، دخترشان را بردیم…

شغل و منبع درآمد آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی یک سکه

نیوشا اصلاً‌ فرد مادی نیست. وقتی از او خواستم میزان مهریه اش را تعیین کند او تنها یک سکه را انتخاب کرد در حالی که به لحاظ ذهنی من آمادگی داشتم که او رقم بالاتری را بگوید اما او در کمال تعجب تنها به رسم ادای سنت به یک سکه اکتفا کرد. چون بر این باور بود که خوشبختی هیچ زنی را میزان مهریه اش تعیین نمی کند، چون اگر این طور بود ما تا این حد شاهد افزایش میزان جدایی نبودیم.

آرش پولادخان در آبان سال ۱۳۸۹ با نیوشا ضیغمی بازیگر سینما ازدواج کرد و دخترشان در ۱۳۹۷ به نام لنا به دنیا امد.

ثروت و دارایی آرش پولادخان

ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی

آرش خان خیلی آدم صبوری هست و غذای مورد علاقه اش فسنجان و ته چین و عاشق تماشای فیلم هست و مانند اکثر اصفهانی ها هنر در خون اوست و به نوعی روح و اصالت هنر را درک می کند، از طرفی او به تجارت نقره می پردازد و به نوعی با هنرهای اصیل و سنتی ما در ارتباط است.

پدر و مادر آرش پولادخان کیستند

علت درگذشت مادر آرش پولادخان

در ۶ شهریور ۱۴۰۰ آرش خان مادر خود را بر اثر کرونا از دست داد و این خبر را نیوشا ضیغمی در پیج اینستاگرام رسانه ای کرد

نظرات