علت فوت ناگهانی مادرشوهر نیوشا ضیغمی چه بود، مادر شوهر نیوشا ضیغمی کیست

0

نیوشا ضیغمی بازیگر داغدار شد او امروز در سوگ از دست دادن مادرشوهرش نشست در ادامه جزئیات خبر درگذشت و علت فوت مادرشوهر نیوشا ضیغمی بازیگر سینما بر اثر کرونا ۵ شهریور مرداد ۱۴۰۰ با جزئیات جدید و کامل و عکس و اسم و بیوگرافی مادر شوهر نیوشا ضیغمی و مادر آرش پولادخان را بخوانید

علت فوت ناگهانی مادرشوهر نیوشا ضیغمی چه بود، مادر شوهر نیوشا ضیغمی کیست

درگذشت ناگهانی مادرشوهر نیوشا ضیغمی بازیگر

نیوشا ضیغمی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر فوت مادر شوهرش را منتشر کرده و دلیل فوت مادرش را بر اثر کرونا فوت اعلام کرد و نوشت:

او با انتشار تصویر مادر همسرش نوشت : مادر رفت، و این دو کلمه تلخ ترین جمله دنیا را ساختند، خانه ای بی چراغ شد و داغی ابدی بر دل نشست اما میدانم که میشد اینگونه نباشد لعنت به بانی این نسل کشی !

او در این پست اینستاگرامی را با متنی تند منتشر کرده که در زیر عکس مادر شوهر نیوشا ضیغمی را می ببنید که این بازیگر صفحه رسمی اینستاگرامش به اشتراک گزاشته است.

درگذشت مادر شوهر نیوشا ضیغمی بازیگر

مادرشوهر نیوشا ضیغمی کیست

او در این پست اینستاگرامی را با متنی تند منتشر کرده که در زیر عکس مادر شوهر نیوشا ضیغمی را می ببنید که این بازیگر صفحه رسمی اینستاگرامش به اشتراک گزاشته است. فوت و درگذشت مادر آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی را بیشتر بازیگران تسلیت گفتند

عکس مادرشوهر نیوشا ضیغمی

بیوگرافی مختصر این بازیگر

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در رشت به دنیا آمد. نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گرفت.

علت فوت ناگهانی مادرشوهر نیوشا ضیغمی چه بود، مادر شوهر نیوشا ضیغمی کیست

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

او فرزند محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور است.

مادر شوهر نیوشا ضیغمی کیست

خواهرش روشا ضیغمی دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی و کار هنری را با گرافیک آغاز کرده است. اولین تجربهٔ وی در عرصه بازیگری بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی است و همچنین او در فیلمی به نام چهارسو با خواهرش همبازی شد.

نیوشا چند سال پیش با آرش پولدخان تاجر نقره و زیورآلات اصالتا اصفهانی و متولد اصفهان ازدواج کرده و اکنون یک دختر دارد

کسب و کار آرش پولادخان تجارت نقره و در کل بازار و سرمایه است. و از لحاظ مالی بسیار آدم ثروتمندی است.

نظرات