دانلود / ۲ کلیپ کوتاه تبریک روز کارمند برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام

0

کلیپ روز کارمند برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام و کلیپ استوری روز کارمند برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام ویژه روز کارمند ۱۴۰۰ را با حجم کم و با کیفیت بالا دانلود کنید:

دانلود / 2 کلیپ کوتاه تبریک روز کارمند برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام

دانلود ۲ کلیپ روز پزشک برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام

در این صفحه ویدئوی روز کارمند با تم شاد و قدردانی از کارمندان و کارکنان ادارات و شرکت ها به مناسبت روز کارمند در چهارم شهریور … را اماده کردیم که میتوانید دانلود کنید و برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید:

نمایشگر ویدیو:

 

بزرگترین شرکت ها و سازندگان دنیا قطعا بدون حضور همکاران و کارمندان سخت کوش و وظیفه شناسشون هیچ حرفی برای گفتن ندارن…

شاید روز کارمند مثل روزهای دیگه پر سروصدا نباشه و بهش زیاد پرداخته نشه اما قطعا همه ی ما میدونیم که حضور خستگی ناپذیر کارمندا جادوی نامرئی تداوم تمام کسب و کارهاست…
با عشق این روز رو به همه ی کارمندان عزیز و پرتلاش تبریک میگم!

***

شاید کارمندها باعث به وجود اومدن کسب و کاری نشده باشند، اما قطعا این کارمندِ خوب هست که موجب تداوم و شکوفایی کسب و کاری میشه.

کارمندهای خلاق و صبور روزتون مبارک.

روز کارمند مبارک وقتى کارمند میشى با دو تا انتظار گره مى خورى که دائما همراهت مى مونه ! اولى اینه که : کِى آخر هفته میشه بریم تفریح ببخشید خونه تا شنبه دوباره بشه ؟! دومى اینه که : کِى سر ماه میرسه حساب بانکیمون پر بشه روزتون مبارک

چهارم شهریور روز کارمند گرامی باد . . .

*****

۴ شهریور روز کارمند رو به همه کارمندان عزیز تبریک عرض میکنیم و براتون آرزوی سلامتی و برکت فراوان داریم . . . هر کارمند ، سرمایه بی پایان یک مدیر است . اگر مدیر ارزش سرمایه اش را بداند.

نظرات