تاریخ و ساعت بازی ایران و سوریه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر + خلاصه بازی

0

بر اساس اعلام فیفا زمان بازی ایران و سوریه از سری در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تاریخ پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار میشود. جزئیات خبر:

تاریخ و ساعت بازی ایران و سوریه مقدماتی جام جهانی 2022 قطر + خلاصه بازی

زمان بازی ایران و سوریه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

بر اساس اعلام سایت فیفا ساعت رسمی بازی تیم ملی فوتبال ایران با سوریه در تاریخ ۱۱ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ از سری دیارهای مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ورزش سه نوشت: تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز پنج شنبه ۱۱ شهریور باید به مصاف تیم ملی سوریه برود و شاگردان اسکوچیچ باید با تیم ملی فوتبال سوریه دیدار کنند

فدراسیون فوتبال اردن با برگزاری اردوی سوریه در این کشور مخالفت کرده و علت این مخالفت، شلوغی استادیوم های اردن به دلیل برگزاری لیگ این کشور و همچنین شیوع ویروس کرونا بوده است.

نزار محروس سرمربی تیم ملی سوریه درخواست برگزاری یک اردوی آماده سازی در دوحه را داشت، اما نبود پروازهای مستقیم در پایان این ماه میلادی از قطر به تهران مانع از برگزاری این اردو شد تا مشکلات سوری ها برای آماده سازی خود جهت دیدار با ایران ادامه داشته باشد.

در نهایت، نزار محروس تصمیم گرفت بازیکنان تیم ملی سوریه را در دمشق جمع کند و به مدت هشت روز تا قبل از حرکت با هواپیمای شخصی به سمت ایران، این اردو را ادامه دهند. تیم های ایران و سوریه در تاریخ ۱۱ شهریور به مصاف هم می روند.

به این ترتیب، تیم ملی ایران از ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۱ شهریور در ورزشگاه آزادی، به مصاف سوریه خواهد رفت. در برنامه اعلام شده، هنوز ورزشگاه‌های خانگی تیم‌های ملی عراق، استرالیا و چین درج نشده اما پیش‌تر AFC از برگزاری دیدار چین مقابل ژاپن در دوحه قطر خبر داده بود.

برنامه مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا تیم‌های ملی ایران، کره جنوبی، امارات، سوریه، لبنان و عراق رقابت خواهند کرد.

زمان بازی ایران و سرویه مقدماتی جام جهانی قطر

 

آشنایی با تیم ملی فوتبال سوریه

نزار محروس سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه برای ۲ بازی ابتدایی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر ایران و امارات از ۴۳ بازیکن برای حضور در اردو دعوت کرد.

جدول و برنامه مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر

فهرست ۴۳ بازیکن تیم ملی فوتبال سوریه برای حضور در اردوی این تیم پیش از رویارویی با تیم‌های ملی ایران و امارات از سوی نزار محروس اعلام شد. در این فهرست نام عمر خریبین، مهاجم باتجربه‌ای قرار دارد که پس از یک دوره غیبت به تیم ملی فوتبال سوریه دعوت می‌شود. همچنین عمر السومه، مهاجم باشگاه الاهلی عربستان نیز با وجود آسیب‌دیدگی در فهرست دعوت‌شدگان قرار گرفته است.

تیم ملی فوتبال سوریه پیش از سفر به ایران برای برگزاری نخستین بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر اردو می‌زند و پنجشنبه هفته جاری در دیداری دوستانه به مصاف الجزایر خواهد رفت.

نظرات