اجاره سوئیت کیش ؛ اقامتی راحت و ارزان

0

اگر قصد سفر به جزیره بکر کیش را دارید و به دنبال اقامت در این جزیره هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم اجاره ویلا یا سوئیت در این جزیره انجام دهید. زیرا به صرفه‌تر از اقامت در هتل‌ است و زمان زیادتری هم می‌توانید در جزیره رویایی کیش اقامت داشته باشید. اکنون تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید، تا به اتفاق هم با بهترین هتل‌ها، اجاره سوئیت و ویلا در این جزیره آشنا شویم.

 اجاره سوئیت کیش

بهترین هتل های کیش

همانطور که گفتیم در جزیره دل‌نواز کیش برای اقامت می‌توانید هتل‌های کیش را انتخاب کنید و هم اجاره ویلا انجام دهید. بد نیست بدانید که برای رزرو ویلا، انواع خانه‌های سنتی و آپارتمان‌های مبله وجود دارد که هر کسی را به سمت خود جذب می‌کند.

گفتنی است که تمام این آپارتمان و خانه‌ها مجهز به امکانات درجه یک برای اقامت هستند. برخی از امکانات داخل آپارتمان و سوئیت‌ها می‌توانیم به آشپزخانه به همراه یخچال، سرویس بهداشتی به همراه حمام، فرش، تخت خواب و… اشاره کنیم.

قیمت هر کدام از ویلاهای اجاره‌ای هم بستگی به مدت زمان اقامت و موقعیت مکانی آپارتمان‌ها دارد. همچنین بعضی از ویلاها به صورت دوبلکس و چند خوابه هستند که در قیمت اجاره ویلا بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

اما اگر رزرو ویلا در کیش را نمی‌پسندید و تمایل دارید در مکانی لوکس اقامت داشته باشید؛ پیشنهاد می‌کنیم بهترین هتل‌های کیش را برای اقامت انتخاب کنید. برخی از معروف‌ترین هتل‌های کیش عبارتند از:

– هتل ترنج کیش: هتل ترنج جزو معروف‌ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود که دل بسیاری از گردشگران را برده است. این هتل روی آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد. حتی کف بعضی از اتاق‌های ترنج به صورت شیشه‌ای بوده، از این رو اقامتی دلنشین برای هر کسی می‌سازد. از امکانات این هتل می‌توانیم به رستوران، کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی، مجموعه ورزشی، اتاق بازی، سالن‌های مخصوص کنفرانس و… اشاره کنیم.

– هتل ویدا کیش: این هتل جزو هتل‌های پنج ستاره کیش محسوب می‌شود. این هتل طراحی و معماری بسیار چشم‌گیری دارد. از این رو چشم هر کسی را از فاصله بسیار دور می‌نوازد. از امکانات موجود در هتل ویدا کیش می‌توانیم به رستوران، فضای بازی کودک، استخر به همراه جکوزی، سالن‌های کنفرانس، اینترنت با سرعت بالا و… اشاره کنیم.

– هتل پارمیس: از دیگر هتل‌های محبوب کیش می‌توان به هتل پارمیس اشاره کرد. این هتل طراحی بسیار خاص و دل‌انگیزی دارد. هتل پارمیس فاصله بسیار نزدیکی با مراکز خرید دارد؛ اما فاصله هتل تا ساحل و دریا نزدیک نیست و نمی‌توان از پنجره‌های اتاق منظره دلنشین دریا را تماشا کرد. از امکانات داخل هتل پارمیس می‌توانیم به رستوران به همراه کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، مرکز خرید، سالن کنفرانس و… اشاره کنیم.

– هتل آرامیس پلاس کیش: این هتل فاصله بسیار کمی با دریا و ساحل دارد. از این رو بسیاری از مسافران را به سمت خود جذب می‌کند. ناگفته نماند که هتل آرامیس فاصله کمی هم تا مراکز خرید کیش مثل مرکز خرید پردیس دارد. از امکانات داخل هتل آرامیس می‌توانیم به اینترنت رایگان با سرعت بالا، استخر به همراه سونا و جکوزی، مینی‌بار و… اشاره کنیم.

– هتل مارینا کیش: هتل مارینا در بین هتل‌های دیگر از محبوبیت بسیار خاصی برخوردار است. این هتل فاصله بسیار نزدیکی با ساحل مرجان و… دارد. از این رو بسیاری از مسافران عاشق اقامت در هتل مارینا کیش هستند. این هتل امکانات تفریحی و آبی هم مثل جت اسکی، غواصی، شاتل سواری و .. هم دارد. از دیگر امکانات هتل مارینا می‌توانیم به اینترنت رایگان با سرعت بالا، فودکورت در ساحل، سالن بدنسازی، رستوران لوکس در فضای باز و… اشاره کنیم.

– هتل داریوش کیش: هتل داریوش جزو لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش محسوب می‌شود و برای ماه عسل زوجین بسیار مناسب است. هتل داریوش ۵ ستاره بوده و امکانات فوق‌العاده عالی دارد. این هتل سبک معاری خاص همانند تخت جمشید دارد. برای همین چشم‌انداز هتل از فاصله بسیار دور هر کسی را به سمت خود جذب می‌کند. امکانات هتل داریوش شامل پارکینگ، استخر، اینترنت رایگان، سالن‌های بدنسازی و باشگاه‌های مختلف ورزشی و… هستند.

از دیگر هتل‌های محبوب کیش می‌توانیم به هتل فلامینگو، هتل شایان، هتل آرامیس، هتل لیلیوم، هتل پارمیدا، هتل میراژ، هتل گراند کیش، هتل پارسیان، هتل گاردینا، هتل آرامش، هتل لوتوس کیش و… اشاره کنیم.

اجاره سوئیت کیش

اجاره سوئیت کیش

به غیر از ویلا در این جزیره سوئیت‌های نقلی بسیار کوچک هم وجود دارد که برای اجاره سوئیت کیش بسیار مناسب هستند. از مزایای رزرو ویلا و سوئیت در کیش می‌توانیم به مواردی از قبیل به صرفه بودن، مدت زمان اقامت بیشتر، صرفه جویی در هزینه‌های سفر، آشنایی با بومی‌های جزیره و… اشاره کنیم.

قیمت اجاره سوئیت کیش هم بستگی به موقعیت مکانی و امکانات داخل سوئیت دارد. برای مثال قیمت رزرو سوئیت کیش لب ساحل با اجاره سوئیت کنار بازار عرب‌ها و خیابان میرمهنا بسیار متفاوت است. از این رو به هنگام اجاره حتما به این موارد توجه کنید.

 

اجاره ویلا و سوئیت با ایرانگرد

همانطور که گفتیم اگر قصد سفر به کیش رویایی را دارید و می‌خواهید در مکانی مقرون به صرفه اقامت کنید؛ اجاره ویلا یا سوئیت در کیش بهترین انتخاب است. زیرا در هزینه‌های سفرتان بسیار صرفه جویی می‌شود و برای مدت زمان زیادی هم در کیش می‌توانید اقامت داشته باشید.

اجاره سوئیت کیش

برای رزرو ویلا در کیش می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر رزرو اقامتگاه  و اجاره ویلا مانند ایرانگرد استفاده کنید. زیرا بهترین سامانه معتبر در زمینه رزرو اقامتگاه و اجاره سوئیت یا ویلاست. تنها کافیست با وارد کردن اقامتگاه مد نظرتان در فیلتر جستجوی سایت، طبق مراحل به رزرو یا اجاره اقامتگاه بپردازید.

گفتنی است که این سامانه علاوه بر رزرو اقامتگاه و اجاره ویلا؛ در زمینه تورهای گردشگری هم فعالیت می‌کند. از این رو اگر به دنبال تهیه بهترین تور ایرانگرد هستید؛ تنها کافیست به سایت ایرانگرد بروید و تور مد نظر خود را تهیه کنید.

خوب است بدانید که تمام تورهای این سامانه مجهز به بیمه و خدمات ۲۴ ساعته هستند. برای همین از نظر امنیت در سفر نگران نباشید و با خیال راحت با تورهای این مجموعه سفر کنید. برای اطلاع از تورهای سامانه می‌توانید شماره تماس یا ایمیل خود را در سایت وارد کنید، تا در اسرع وقت از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

نظرات