فرحناز عاقل معلم فداکار تهرانی درگذشت + علت فوت

1

فرحناز عاقل معلم فداکار تهرانی درگذشت + علت فوت

بیوگرافی فرحناز عاقل معلم فداکار تهرانی که به یک دانش آموز تبعه افغانی در پارک درس می داد بر اثر کرونا در مرداد ۱۴۰۰ درگذشت در ادامه بیوگرافی و عکس های فرحناز عاقل معلم آموزش و پرورش و علت فوت و سوابق فرحناز عاقل و علت شهرت و ماجرای تدریس به دختر افغانی در پارک به علت نداشتن گوشی همراه و شبکه شاد را با عکس و ناگفته ها در مجله حرف تازه بخوانید

بیوگرافی فرحناز عاقل معلم فداکار و همسرش+ ماجرای درگذشت و علت شهرت

 

بیوگرافی فرحناز عاقل معلم فداکار

فرحناز عاقل متولد سال … معلم آموزش و پرورش تهران در منطقه ۱۴ با ۳۰ سال سابقه معلمی و تدریس در مدارس و مناطق مختلف استان تهران بود و سال‌های پایانی خدمتش را در وزارت آموزش و پرورش میگذراند در مرداد ۱۴۰۰ بر اثر کرونا درگذشت.

این خانم معلم عاشق در اولین روزهای پس از بازنشستگی‌اش، بر اثر ابتلا جمعه گذشته به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.

سوابق و خانواده و محل زندگی فرحناز عاقل معلم فداکار

علت شهرت و معروف شدن این آموزگار تهرانی تدریس به یک دانش آموز تبعه افغانستان بود که گوشی همراه نداشت تا در شبکه شاد در کلاس های آنلاین شرکت کند.

او با دیدن مشکلات دانش‌ آموزش که فاقد تبلت و موبایل بود، هر روز با دانش‌آموز خود در بوستانی قرار گذاشته و بساط تدریس را پهن کرده و حضوری به وی آموزش می‌داد.

فرحناز عاقل معلم فداکار تهرانی درگذشت + علت فوت

سوابق تدریس

عاقل سابقه ۲۹ سال تدریس در آموزش و پرورش را داشت و یک ماه بود بازنشسته شده بود

او از سوی عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهر تهران و سعید جهانشاهی مدیر منطقه ۱۴ آموزش‌ و پرورش تهران به د لیل کار انساندوستانه خود درمورد دانش آموزش مورد تقدیر قرار گرفته بود.

فرحناز عاقل معلم فداکار کیست

درگذشت و فوت فرحناز عاقل بر اثر کرونا

فرحناز عاقل معلم فداکار کلاس دوم دبستان هاشمی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران که در شرایط شیوع کرونا برای دانش‌آموز دختر تبعه افغانستان که دسترسی به گوشی هوشمند نداشت کلاس درس را در پارک برگزار می کرد؛ بر اثر کرونا درگذشت.

زندگینامه و عکس های فرحناز عاقل معلم دبستان منطقه 14 تهران

این معلم نمونه و فداکار با قریب به ۳۰ سال سابقه تدریس که عشق و ایثار را در کلاس تک نفره با دانش آموز تبعه افغانستانی به تصویر کشید و از سوی مسئولین آموزش و پرورش نیز مورد تقدیر واقع شده بود؛ متاسفانه بر اثر کرونا درگذشت.

1 دیدگاه در “فرحناز عاقل معلم فداکار تهرانی درگذشت + علت فوت

  1. محمد بن الحسن گفت:

    خدا رحمتش کند. خداوند آحاد بشر را تا قبل از شعبان المعظم آتی از شر کرونا خلاص کند. انشالله.

نظرات