بیوگرافی و سوابق امین کیانپور مدیر و معلم اصفهانی + خانواده و ماجرای خودسوزی

0

«امین کیانپور» (amin kianpour) مدیر دبیرستان و معلم ریاضی اهل اصفهان که متاسفانه روز ۶ تیرماه بر اثر خودسوزی مقابل دادگستری در ۴۳ سالگی دارفانی را وداع گفت به همین مناسبت با بیوگرافی امین کیانپور نخبه ریاضی و مدیر دبیرستان در اصفهان ، عکس ها و تصاویر امین کیانپور مدیر اصفهانی ، اینستاگرام و زندگینامه امین کیانپور معلم اصفهانی که مقابل دادگستری اصفهان خودسوزی کرد و ماجرا و علت درگذشت و فوت وی در مجله حرف تازه آشنا شوید

بیوگرافی و سوابق امین کیانپور مدیر و معلم اصفهانی + خانواده و ماجرای خودسوزی

بیوگرافی امین کیانپور معلم اصفهانی

امین کیانپور (amin kianpour) متولد دهه ۵۰ دارای مدرک تحصیلی لیسانس در شهر ایذه بود. او در تاریخ ۶ تیر ۱۴۰۰ بر اثر مشکل مالی و مال باختن در یک معامله مقابل دادگستری خودسوزی کرد و در ۴۳ سالگی جان خود را از دست داد. کیانپور در زمان مرگ مدیر مدرسه نجفی ۱ ناحیه ۵ اصفهان بود.

خانواده

مرحوم امین کیانپور در خانواده ای فرهنگی در ایذه به دنیا آمد. پدرش “شادروان الیاس کیانپور” نیز معلم وارسته ای خونگرم و مهربان، مهربان و خوش سیما بود که او نیز مانند پدر یک معلم با اخلاق و آرام و فهمیده و معلمی دلسوز بود

سوابق کاری از نخبه ریاضی بودن تا مدیر دبیرستان

کیانپور جوانی برومند آرام آرام به میان سالی می رسید. در تدریس مهارت زیادی داشت معمولا کلاس‌های فوق العاده مدرسه به او سپرده می شد. توانایی او در تدریس درس ریاضی نیز تا حدی بوده که همۀ مدارس درخواست داشته اند با او همکاری کنند.

این مدیر مدرسه و معلم ریاضی، ۲۵ سال سابقه تدریس در مدارس اصفهان را در کارنامه کاری خود داشت و تمام وقتش را با کار و تدریس پر کرده بود.

امین کیانپور مدیر و معلم اصفهانی که خودسوزی کزد کیست + بیوگرافی و عکسهمسر و فرزندان امین کیانپور

مرحوم کیانپور سالها پیش ازدواج کرده و دارای دو دختر می باشد و وی مانند هر پدری به امید آینده ای بهتر برای ۲ دخترش، از ایذه با همه ی وابستگی هایش دل کند و رهسپار اصفهان شدو تبحر و استعداد و هوش و ذکاوتش به قدری بود که به وی عنوان یک نخبه ی ریاضی را داده بودند

ماجرای خودسوزی مقابل دادگستری اصفهان

امین کیانپور، مدیر دبیرستان نجفی یک در ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان، مدت‌ها درگیر پرونده شکایت برای باز پس گیری آپارتمانی بوده که مالک، آن را به دو نفر فروخته بوده است. او پس از مدت‌ها رفت و آمد به دادگاه، اعلام کرده بوده که اگر حقش را به او ندهند خودش را مقابل ساختمان دادگستری آتش می زند و وقتی دادگاه حق را به خریدار اول داده، تهدید خود را عملی کرده است.

به روایت شاهدان عینی، این معلم ریاضی که مدیر یکی از دبیرستان‌های اصفهان هم بود، روز یکشنبه ششم تیرماه، درست جلوی ساختمان دادگستری کل استان اصفهان در خیابان نیکبخت، ظرف بنزینی را روی سر خود خالی کرده و تلاش رهگذران برای خاموش کردن آتشی که مسئلۀ حل نشدۀ زندگی او در آن می سوخته، به جایی نرسیده است.

نظرات