بیوگرافی و عکس محمد رحمان نظام اسلامی مجری قدیمی تلویزیون

1

با بیوگرافی «محمد رحمان نظام اسلامی» (Mohammad Rahman Nezam Eslami) متولد سال ۱۳۴۱ اهل خرمشهر مجری قدیمی تلویزیون ، عکس ها و تصاویر محمد رحمان نظام اسلامی و همسر و فرزندانش ، زندگینامه محمدرحمان نظام اسلامی و همسر و فرزندانش به همراه زندگی شخصی و مجریگری محمد رحمان نظام اسلامی و شغل فرزندان و همسرش و ماجرای جانبازی و تا ورود به صدا و سیما در این بخش از مجله حرف تازه دریافت کنید:

بیوگرافی محمد رحمان نظام اسلامی و همسر و فرزندانش+ خانواده و شغل فرزندان و سوابق

بیوگرافی محمد رحمان نظام اسلامی

محمدرحمان نظام اسلامی زادهٔ ۶ بهمن ۱۳۴۱ در خرمشهر اهل ایران از مجریان با سابقه صدا و سیما و جانباز جنگ ایران و عراق که با اجرای صبح بخیر ایران در شبکه یک به مخاطبان معرفی شد دو به شهرت رسید. او برادر شهید است و شهید کریم نظام اسلامی برادر این مجری معروف تلویزیون است

زندگی شخصی و خانواده

رحمان نظام‌الاسلامی در خرمشهر خوزستان به دنیا آمده‌ و پدرش در دیزل‌آباد لوازم و تجهیزات خودرو می‌فروخت و برادرش کریم نظام در جنگ ایران و عراق در عملیات فکه به شهادت رسیده است و پیکر پدر و برادرش در بهشت شهدا بروجرد به خاک سپرده شده‌ است.

بیوگرافی و عکس محمد رحمان نظام اسلامی مجری قدیمی تلویزیون

فرزندان و همسر محمد رحمان نظام اسلامی

ایشان سالها پیش ازدواج کرده و دارای فرزند می باشد. فقط نام یکی از فرزندانش مهدی رسانه ای شده است.

مهدی نظام اسلامی وارد خوانندگی شده است. مهدی اسلامی فرزند «محمدرحمان نظام اسلامی» تک قطعه «صحرای منا» را در فضای رسمی کشور منتشر کرد.

ماجرای جانبازی

نظام اسلامی مجری برنامه صبح بخیر وقتی بعد از شهادت برادرش به عنوان گزارشگر جنگی در اواخر اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر یک پای خود را از دست داد .

فرزندان و همسر محمد رحمان نظام اسلامی

سوابق از گزارشگری تا اجرا در تلویزیون

محمد رحمان نظام اسلامی درباره نحوه حضور در صدا و سیما و ورود به گزارگشری و اجرا گفته که یک حادثه مرا به صدا و سیما کشاند. در سال ۱۳۶۰ در آزمون تربیت معلم قبول شد و ابتدا فعالیت خود را ابتدا با تهیه گزارش آغاز کرد و سپس با اجرای برنامه صبح بخیر به چهره معروفی در تلویزیون نزد بینندگان تبدیل شد. او هم اینک مدیریت گروه ایران و جامعه رادیو ایران را بر عهده دارد و مدتی هم به عنوان مجری در تلویزیون فعالیت می‌کرد

اخرین اجرای او سالِ گذشته ویژه برنامه محرمِ شبکه دو سیما را اجرا می کرد.

درگذشت محمد رحمان نظام اسلامی

ماجرای بیماری

مجری قدیمی و توانمند صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره بیماری و جانبازی خود گفته: هر سال به خاطر ترکش ها، عفونت وارد خونم می شود و از ناحیه پا دچار مشکل می شوم اما امسال کرونا، ریه هایم را هم درگیر کرد. البته این درصد درگیری کم است و بحمدالله تحت درمانم.

ماجرای شایعه درگذشت محمد رحمان نظام اسلامی

با بستری شدن این مجری با سابقه تلویزیون در بیمارستان به دلیل کرونا برخی رسانه ها شایعه کردند که او درگذشته است اما نظام اسلامی این خبر را تکذیب کرد و گفت: گلایه دارم که بدون سند، مطلبی را نشر می دهند و باعث نگرانی دوستان می شوند؛ به لطف خدا و دعای خیر مردم، جای نگرانی نیست و حالم رو به بهبود است.

سوابق اجرایی

گزارشگر جنگی در اواخر اسفند ۱۳۶۲
مجری برنامه‌های تلویزیون و رادیو
مجری برنامه معروف صبح‌ بخیر ایران و…
مدیر گروه ایران و جامعه رادیو ایران

عکس های کامل محمدرحمان نظام اسلامی

محمد رحمان نظام اسلامی مجری جانباز شبکه یک

محمد رحمان نظام اسلامی و همسرش

عکس های جدید نظام اسلامی مجری شبکه یک

کرونا و درگذشت محمد رحمان نظام اسلامی

برادر محمد رحمان نظام اسلامی

محمد رحمان نظام اسلامی مجری صبح بخیر ایران

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس محمد رحمان نظام اسلامی مجری قدیمی تلویزیون

  1. رضا گفت:

    پسرت علیرضا خیلی …

نظرات