بیوگرافی و عکس های امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش

12

با بیوگرافی دریادار شهرام ایرانی (shahram irani) فرمانده نیروی دریایی ارتش متولد ۱۳۴۶ اهل سنندج ، عکس ها و تصاویر شخصی و نظامی دریادار شهرام ایرانی و همسر و فرزندانش ، زندگینامه و سوابق امیر دریادار دوم شهرام ایرانی و همسر و فرزندانش ، افتخارات و سوابق نظامی به مناسبت امنتصاب به فرماندهی نیروی ارتش جمهوری اسلامی توسط رهبری و زندگی شخصی و نظامی شهرام ایرانی امیر دریادار و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه عکس ها را در مجله حرف تازه دریافت کنید.

بیوگرافی امیر شهرام ایرانی و همسر و فرزندانش+ زندگی شخصی و نظامی و عکس ها

 

بیوگرافی امیر دریادار شهرام ایرانی

شهرام ایرانی متولد سال ۱۳۴۶ در سنندج می باشد که در حال حاضر فرمانده نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. امیر دریادار دوم شهرام ایرانی از سال ۱۳۶۵ در نیروی دریایی ارتش مشغول خدمت بوده و در ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ طی حکمی از سوی رهبر انقلاب به عنوان فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد

مدرک تحصیلی امیر دریادار دوم شهرام ایرانی

امیر دریادار ایرانی تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در شهرستان سر پل ذهاب به اتمام رساند و با آغاز جنگ تحمیلی به سنندج رفت و مقطع دبیرستان را در این شهر گذراند

او در سال ۱۳۶۴ وارد دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر شده و فارغ التحصیل رشته ناوبری و فرماندهی کشتی می باشد و دوره‌ی کارشناسی ارشد فرماندهی و ستاد را گذرانده و در حال حاضر علاوه‌بر عضویت در هیئت علمی در دافوس آجا، به عنوان استاد دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر نیز به تدریس می‌پردازد.

بیوگرافی و عکس های امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش

سوابق و فعالیت ها

امیر دریادار ایرانی فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش پس از فارغ التحصیلی در رشته ناوبری و فرماندهی کشتی، فرماندهی انواع یگان‌های شناور سطحی کلاس سبک و سنگین از جمله ناوچه‌های توپدار، ناوهای موشک انداز، ناوهای پشتیبانی و نیروبر، ناوشکن‌های کلاس الوند و ناو بالگردبر جمهوری اسلامی ایران خارگ را بر عهده گرفت.

از دیگر سمت ها و مسئولیت های او : رئیس عملیات منطقه یکم دریایی ارتش (بندرعباس)، رئیس ستاد و جانشین فرماندهی این منطقه، جانشینی معاونت عملیات نداجا، معاونت آموزش نیروی دریایی و جانشینی معاونت آموزش ارتش در کارنامه اش دیده میشود

 بیوگرافی امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش

امیر دریادار ایرانی همچنین علاوه‌بر عضویت در هیئت رئیسه و سخنگویی چندین رزمایش مهم نیروی دریایی و مشترک ارتش، فرماندهی برخی از مهمترین مأموریت‌های ناوگروه‌های ارتش از جمله مأموریت عبور از کانال سوئز در سال ۹۱ و فرماندهی عملیات متعدد امداد و نجات دریایی را نیز برعهده داشته است.

امیر ایرانی فرمانده‌ای برخی از مهمترین ماموریت‌های ناوگروه‌های ارتش ازجمله ماموریت عبور از کانال سوئز را نیز برعهده داشته و در سال ۱۳۹۹ سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ارتش بود.

دریادار ایرانی معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سرپرست تیم غواصی شرکت کننده در مسابقات نظامی روسیه بود که نتایج بزرگی به دست اورد.

زندگینامه امیر دریادار دوم شهرام ایرانی

سوابق و مسئولیت‌ها

جانشینی منطقه یکم دریایی
جانشینی معاونت عملیات نداجا

عضویت در هیئت علمی در دافوس آجا

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ارتش

معاونت آموزش نیروی دریایی
جانشینی معاونت آموزش ارتش
رئیس عملیات منطقه یکم دریایی ارتش بندرعباس

استاد دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر

امیر شهرام ایرانی و همسرش

شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی امیر دریادار شهرام ایرانی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر دریادار دوم شهرام ایرانی
نظربه تعهد و حسن سوابق و پیشنهاد فرمانده کل ارتش، شما را با اعطای درجه دریاداری به سمت فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، منصوب میکنم.
اهتمام جدّی و شایسته در بهره برداری از ظرفیت‌های نیرو و ارتش و نیروهای مسلح و کشور برای پیشبرد جهادی و انقلابی آن نیرو، ارتقاء توان و آمادگی همه جانبه بر پایه رشد و تعالی سرمایه انسانی مورد انتظار است.
از تلاشهای مؤثر امیر دریادار حسین خانزادی در این مسئولیت، تشکر می‌کنم.
توفیق همگان را از پروردگار بزرگ خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۲۶ مرداد ۱۴۰۰

12 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش

  1. حامد گفت:

    سلام علیکم.این بنده خدا که مسلمونه.اگه حضرت آقا یهودی هم بذاره باز برای ما قابل احترامه.اگر علی ساربونه،میدونه … .التماس دعا.
    خدا به ایشون هم توفیق خدمت مضاعف به سرزمینش را عنایت بکنه.انشاالله

  2. حسن مهدوی گفت:

    حرف هایی که بوی تفرقه میدن خوبیت نداره.من یه شیعه ام از درایت حضرت آقا در انتصاب امیر ایرانی خیلی شاد و‌مسرورم.براشون آرزوی موفقیت میکنم.

  3. محمد گفت:

    شيعه وسني همه مسلمان هستند تو رو خدا هيزم زير آتيش نزنيد بنده كه چندين ساله در استان سيستان و بلوچستان زندگي ميكنم برادران اهل سنت بسيار مرد،مهربان و خداترس هستند

  4. شهرام جلیلیان گفت:

    ایشان پیش از اینکه شیعه یا سنی باشند، یک ایرانی کرد تبار است. کردها در سراسر تاریخ ایران ایرانی بوده‌اند و ایرانی مانده‌اند و همیشه نگهبان مرزها و این خاک بوده‌اند. اکنون هم نگهبانی از قلمرو آبی ایران و دفاع از حاکمیت ما در دریاها به دریادار شهرام‌ ایرانی سپرده شده است. شیعه و سنی همه ایرانی هستند و اگر سیاستمداران و خائنان بگذارند، مردم با همدیگر مشکلی ندارند. زنده باد ایران و ایرانی.

  5. کاوه گفت:

    دمهای افراطی..و مغز کوچک ین شیعه و سنی فرق میازان..استان کرمانشاه..تمام اقوام زندگی میکنن..علی الهی و سنی و شیی ها ..شنید تا الان دعوای بین اقوام بوده…والا اینچزاهی که شماها میگید ما تو کرمانشاه نداریم ..شما عداب خودذتون بکشید کاری به دین ما نداشته باشید

  6. محمد گفت:

    سلام
    ضرب المثل کاسه داغتر از آش که میگن همینه
    ایشان حتمالیاقت داشته که حضرت آقا ایشان راانتخاب کرده است شماها باجهل آتش اختلاف روشن نکنید.

  7. انسانم آرزوست گفت:
    2
    6

    جناب شیعه که میخواهی از شیعیان بگذارررند این همه پست دست شما بود چی شد چرا کشورو به ناکجاآباد کشوندین .اهل سنت هیچ وقت اهل ریا و تزویر نبوده و نیست ایران زمانی که اقتدار داشت دست ما بود اما الان چی؟

  8. الله قائدنا گفت:
    2
    2

    چیه می‌ترسی کشور رو بفروشه
    در تاریخ ایران هیچ وقت یه اهل سنت به وطنش خیانت نکرده

  9. بیابانی گفت:

    سلام
    لطفا این حرفها را نزنید…
    شعیه یا سنی چه فرقی میکنه..
    ایشان تو صوابق خدمتی حتما لیاقتی از خودش نشان داده ..
    که آقا ایشان انتخاب میکنه..
    من خودم شیعه هستم و برای این عزیز از ته دل آرزوی موفقیت میکنم …
    که بتونن دین خودشون به این آب خاک با افتخار …

  10. علی گفت:

    سلام وقت بخیر هرچه حضرت آقا صلاح بدانند من شما نباید جلوتر حضرت آقا برویم

  11. شهاب گفت:
    1
    1

    شیعه اس عزیز بچه سر پل ذهابه نگران نباش

  12. الف-ز گفت:
    1
    5

    سلام فرمانده نیروی دریایی را از شیعیان بگذارید

نظرات