بیوگرافی و عکس های جدید آیدا ماهیانی بازیگر سریال خاتون

0

آیدا ماهیانی بازیگر ایرانی متولد ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۷۰ می باشد. او از بازیگران تازه‌کار سینمای ایران است که با بازی فیلم سینمایی ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا به کارگردانی عبدالرضا کاهانی و جوجه تیغی به کارگردانی مستانه مهاجر وارد بازیگری حرفه ای شد. او علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و نقاش قابلی است.

با بیوگرافی «آیدا ماهیانی» (aida mahiani) بازیگر تازه کار و نوظهور سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۳۷۰ اهل تهران ، عکس ها و تصاویر شخصی آیدا ماهیانی بازیگر و همسرش ، زندگینامه آیدا ماهیانی بازیگر و همسرش ، زندگی شخصی و سوابق هنری و فیلم شناسی آیدا ماهیانی به همراه ماجرای ازدواج و همسر و خانواده و پیج اینستاگرامش به مناسبت حضور در سریال خاتون در نقش بارابا زن لهستانی در این بخش از مجله حرف تازه دریافت کنید.

بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر دو رگه ایرانی و همسرش+ زندگی شخصی و فیلم شناسی

بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر

آیدا ماهیانی نقاش و بازیگر ایرانی متولد ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۷۰ می باشد . او از بازیگران تازه‌کار سینمای ایران است که با بازی فیلم سینمایی ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا به کارگردانی عبدالرضا کاهانی و جوجه تیغی به کارگردانی مستانه مهاجر وارد بازیگری حرفه ای شد.

سوابق هنری

ماهیانی به تازگی وارد بازیگری شده است و اولین بازی خود را در سال ۱۳۹۴ در فیلم سینمایی ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در کنار بازیگران معروف سینمای ایران چون مهناز افشار، طناز طباطبایی، سحر دولتشاهی و مهران غفوریان تجربه خوبی کسب کرد.

بیوگرافی و عکس های جدید آیدا ماهیانی بازیگر سریال خاتون

خانواده و زندگی شخصی

ظاهر و چهره خانم ماهیانی مانند زنان اروپایی است و چشمان و موهای بور و روشن او تداعی گر دختران اروپایی می باشد
خانواده آیدا در آلمان سکونت دارند و در آلمان زندگی میکنند و از رفت و آمد خاناودگی با عبدالرضا کاهانی دارند و تصاویری خانوادگی در پیج اینستاگرامس به اشتراک گذاشته است.

آیدا ماهیانی در سریال تلویزیونی

ماهیانی پس از درخشش در فیلم کاهانی در فیلم سینمایی جوجه تیغی ایفای نقش کرد که ماجرایی طنز از زندگی ناخواسته‌ی یک جوان متعصب‌ را روایت می‌کند که پیشنهادی عجیب، گذشته و آینده‌‌ او را تحت تاثیر قرار می‌دهد

این بازیگر در زمینه مدلینگ نیز فعالیت داشته است. هر چند فیلم و سریال های زیادی در کارنامه هنری این بازیگر دیده نمیشود، اما حضور او در فیلم های مهمی چون ارادتمند و جوجه تیغی و فیلم قصر شیرین و …. توانسته بر شهرتش بیافزاید.

آیدا ماهیانی بازیگر نقش باربارا زن پناهنده لهستانی

بازیگر نقش باربارا کوالسکا در سریال خاتون

این بازیگر در جدیدترین فعالیت هنری خود برای اولین در یک سریال بازی کرده است. او در سریال خاتون در نقش باربارا زن پناهنده لهستانی ایفای نقش کرده است.

ازدواج و همسر آیدا ماهیانی

این بازیگر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است

آیدا ماهیانی و همسرش

 

اینستاگرام آیدا ماهیانی

صفحه رسمی وی با نشانی
aida_mahiani در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید عکس ها و تصاویر شخصی او را مشاهده کنید

اینستاگرام آیدا ماهیانی

فیلم شناسی آیدا ماهیانی

فیلم قصر شیرین
فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا
فیلم جوجه تیغی
سریال خاتون بازیگر نقش باربارا زن پناهنده لهستانی
و…

فیلم شناسی آیدا ماهیانی

عکس جدید آیدا ماهیانی

تیپ جدید آیدا ماهیانی

نظرات