معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم جوجه تیغی

0

فیلم “جوجه تیغی، فیلمی ایرانی به کارگردانی مستانه مهاجر و تهیه کنندگی مستانه مهاجر است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی و سیاسی در سال ۹۹ ساخته و چند روزی است که فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. این فیلم که به زودی ساختش به پایان می رسد، حالا با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، پیش بینی می شود این فیلم به عنوان اولین مقاضی های اکران، به صورت عمومی نمایش داده شود. ”جوجه تیغی” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم جوجه تیغی

 

خلاصه داستان

فیلم “جوجه تیغی” روایتگر ماجرایی طنز از زندگی ناخواسته‌ی یک جوان متعصب‌ را روایت می‌کند که پیشنهادی عجیب، گذشته و آینده‌‌ او را تحت تاثیر قرار می‌دهد!

مستانه مهاجر

مستانه مهاجر، تدوینگر سرشناس کشورمان در تجربه ای متفاوت اولین فیلم بلند سینمایی اش را مقابل دوربین برد. این بانوی هنرمند کشورمان که تجربه تهیه کنندگی فیلم “اسرافیل” را هم در کارنامه هنری اش دارد قرار بود باز هم به عنوان تهیه کننده در فیلم “جوجه تیغی” حضور داشته باشد اما این بار روی صندلی کارگردانی نیز نشست و اولین تجربه کارگردانی اش را کلید زد.

 

اسامی بازیگران فیلم جوجه تیغی

اسامی بازیگران فیلم جوجه تیغی

 

دیگر عوامل

تهیه کننده و کارگردان: مستانه مهاجر، مشاور کارگردان: محمود کلاری، مدیر گروه کارگردانی: رضابختیاری نیک، مشاور تهیه‌کننده: کیوان کثیریان،‌ مدیر تولید: بهزاد هاشمی،‌ طراح صحنه: امیرحسین حداد، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده،‌ طراح چهره پردازی: مرتضی کهزادی، فیلمبردار: محمد عزت‌خواه، برنامه ریز: نگار جنیدی،‌ موسیقی: آریا عظیمی نژاد،‌ طراح لباس: آرام موسوی،‌ تدوینگر: پانته‌آ فارسیجانی،‌ جانشین تولید: حسین فرضی‌زاده،‌ مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور،‌ منشی صحنه: فرشته حجازی،‌ عکاس: کوروش جوان، مدیر روابط عمومی: علی پاکزاد.

نظرات