بیوگرافی فاطمه رضاپور مجری و همسر و فرزندانش + عکس های خانوادگی و شغل همسرش

0

بیوگرافی «فاطمه رضاپور» مجری و گوینده تلویزیون در سیمای خانواده فاطمه رضاپور یکی از مجری های جوان و توانای تلویزیون می باشد در ادامه به بیوگرافی و شرح کامل آثار و بیوگرافی و زندگینامه کامل فاطمه رضا پور مجری کارشناس تلویزیون و همسر و فرزندانش و اینستاگرام و سن و قد و خانواده و پدر و مادر فاطمه رضا پور مجری را در این بخش می خوانید

بیوگرافی فاطمه رضاپور مجری و همسر و فرزندانش + عکس های خانوادگی و شغل همسرش

بیوگرافی فاطمه رضاپور

فاطمه رضاپور, گوینده و مجری – کارشناس تلویزیون متولد دهه شصت در تهران است که در حال حاضر مجری برنامه سیمای خانواده است. گفتنی است او كارشناس ارشد مطالعات زنان و مترجم و پژوهشگر و فعال حوزه زن و خانواده است.

ازدواج و همسر فاطمه رضاپور

درباره وضعیت تاهل و ازدواج و زندگی شخصی فاطمه رضاپور بگوییم که او متاهل است و سال ها پیش با یک خبرنگار و از اهالی رسانه ازدواج کرده و دارای یک فرزند پسر به نام محمدطاها می باشد و عکسی از و همسر و پسرش را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است.

فاطمه رضاپور مجری و همسرش

فعالیت های شغلی

فاطمه رضاپور از مجریان چادری و محجبه صدا و سیمای ایران است که به مجری کارشناس در برنامه هایی چون «سیمای خانواده» و برنامه تلویزیونی «سرسرا» به کارگردانی حمید طالقانی فعالیت داشته است.
رضاپور کار حرفه‌ای گویندگی و مجریگری را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۷ برنامه سرسرا به عنوان مجری فعالیت داشته است.
مهارت و تسلط در اجرا و فن بیان قوی وی از ویژگی های منحصر بفردش در اجرا می باشد که توانسته مخاطبان را با خود همراه کند و نظر مثبت آنها را جلب کند.

زندگینامه فاطمه رضاپور

رضاپور به تازگی اجرای چراغانی را از شبکه سه بر عهده داشته که حوالی ساعت هفده و سی از شبکه سه سیما پخش میشد.
برنامه چراغانی، برنامه ای گفتگو محور با چهره های هنری و سینمایی و معروف است که بازیگران زیادی از جمله پانته آ مهدی نیا و فریبا طالبی و … مهمان رضاپور بودند.

همچنین ببینید: بیوگرافی مژده خنجری مجری تلویزیون و همسرش محمد منفردی+ خانواده و تصاویر شخصی

پیج اینستاگرام فاطمه رضاپور

صفحه رسمی این مجری چادری تلویزیون با نشانی fatemeh.rezapour.original در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید دنبال کنید و عکس ها و تصاویر جدید خانوادگی و اجراها و برنامه های او آشنا شوید.

عکس های جدید فاطمه رضاپور

مجری برنامه سیمای خانواده

از مهمترین برنامه هایی که تاکنون اجرا کرده، برنامه سیمای خانواده در شبکه اول سیما در کنار هرمز شجاعی مهر است که او را به مخاطبان معرفی کرد و به شهرت رسید و مجری برنامه سلام تهران شبکه پنج نیز می باشد

عکس های جدید فاطمه رضاپور گوینده و مجری تلویزیون

نظرات