بیوگرافی مژده خنجری مجری تلویزیون و همسرش محمد منفردی+ خانواده و تصاویر شخصی

0

بیوگرافی مژده خنجری مجری صدا و سیما و همسرش + اینستاگرام و سوابق با بیوگرافی «مژده خنجری» (mozhdeh-khanjari) گوینده و مجری تلویزیون و همسرش محمد منفردی ، عکس ها و تصاویر شخصی مژده خنجری ، زندگینامه مژده خنجری و همسرش محمد منفردی کیست ، زندگی شخصی و حرفه ای با عکس های جدید و حواشی و جنجال های زندگی شخصی و شغلی و خانواده مژده خنجری در سایت حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی مژده خنجری مجری تلویزیون و همسرش محمد منفردی+ خانواده و تصاویر شخصی

بیوگرافی مژده خنجری مجری و همسرش

مژده خنجری متولد ۲۳ مرداد ۱۳۷۲ در تهران می باشد. وی مجری و گوینده تلویزیون است که با اجرای برنامه هایی چون ویتامین ث و برنامه به روز و برخط و برنامه عطسه … به مخاطبان معرفی شد و به شهرت رسید.

تحصیلات

وی دوران تحصیل ابتدایی و راهنمایی را در کشور فرانسه گذرانده، اما دوران دانشگاه را در ایران و در دانشگاه شهید بهشتی در رشته روانشناسی عمومی گذرانده و موفق به اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می باشد.

این مجری محجبه مسلط به دو زبان انگلیسی و فرانسوی است و در کنکور سراسری رتبه ۱۴ را بدست آورده است

بیوگرافی مژده خنجری مجری و همسرش

ازدواج و همسر مژده خنجری

مژه خنجری سال ها پیش با محمد منفردی ازدواج کرده است و هنوز فرزندی ندارد. وی علاوه بر اجرا در تلویزیون به عنوان مشاور و روانشناس کودک نیز فعالیت دارد.

خانواده

وی در خانواده ای کم جمعیت به دنیا آمده و پدرش از جانبازان دفاع مقدس و از اساتید دانشگاه علم و صنعت می باشد.

مژده خنجری مجری و همسرش

سال های فعالیت

نحوه ورود این مجری زن به بـه سازمان صدا و سیما در نوع خود جالب است، او در سال ۹۱ بـه واسطه تسلط به زبان فرانسه ، در تست مترجمی برای برنامه های برون مرزی شرکت کرده که توسط تهیه کننده برنامه بـروز بـه این برنامه دعوت شده است.

مژده خنجری در طول فعالیتش در برنامه هایی چون ویتامین ث ، حذف و اضافه، برخط به روز در شبکه سه سیما ، مجری شبکه سحر (سیمای فرانسه) به عنوان مجری مشغول بوده است.

مژده خنجری مجری و پدرش

مجری برنامه به روز

ایشان مجری برنامه پر مخاطب به روز بود که بسیار برنامه جذابی بود و جایگاه ویژه ای در نزد بینندگان داشت.

صفحه اینستاگرام مژده خنجری

صفحه اینستاگرام مژده خنجری

صفحه شخصی این چهره با نشانی mozhdeh_khanjari_tv در دسترس عموم قرار دارد.

اجرای برنامه عطسه

این خانم مجری محجبه در تیر ماه ۱۴۰۰ در کنار پرویز نشاط و حمید ترابیان به اجرای سری جدید برنامه عطسه پرداخت که برنامه ای عصرگاهی بود

زندگینامه مژده خنجری مجری صدا و سیما

مژده خنجری مجری برنامه عطسه کیست

نظرات