پخش آنلاین مراسم اختتامیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ | شبکه های پخش زنده

0

پخش اختتامیه المپیک : مسابقات المپیک این دوره با همه سختی ها و کش و قوس هایی که به دلیل بیماری کرونا داشت و با تمام محدودیت هایش فردا به پایان میرسد.

فردا یکشنبه ۱۷ مرداد روز آخر مسابقات این دوره از المپیک می باشد که قرار است مراسم افتتاحیه آن همانند مراسم افتتاحیه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه ملی ژاپن در شهر توکیو که مراسم افتتاحیه هم در آن برگزار شد ، برگزار شود و رسما مسابقات این دوره نیز به پایان برسد.

شبکه پخش اختتامیه المپیک

از آنجایی که اختتامیه المپیک در یک روز غیر تعطیل برای ما ایرانی ها برگزار خواهد شد و امکان این وجود دارد که بسیاری از ورزش دوستان کشورمون در محل های کار خود دسترسی به تلویزیون نداشته باشن و بخواهند از طریق گوشی موبایل خود این مراسم را به صورت زنده ببینند یا با توجه به محدودیت های موجود در صدا و سیما احتمال پخش نشدن قسمت های زیادی از این مراسم وجود دارد که بخاطر همین مسائل در این مطلب سعی کردیم ادرس و فرکانس شبکه هایی که این مراسم را به صورت زنده پخش خواهند کرد را برای استفاده شما عزیزان در این صفحه قرار دهیم.

همچنین سایت هایی که این مراسم رو بصورت زنده و آنلاین پخش خواهند کرد را نیز در این مطلب قرار خواهیم داد که بتوانید بصورت آنلاین این مراسم با شکوه را ملاحظه فرمایید.

 

شبکه های پخش زنده اختتامیه المپیک ۲۰۲۰

بسیاری از شبکه های معروف دنیا بازی های المپیک را به طور زنده پوشش می دهند.
بی بی سی ورزشی – بین اسپورت – nbc sport – شبکه انگلیسی BT و همچنین ESPN نیز از دیگر شبکه های پخش زنده افتتاحیه المپیک ۲۰۲۰ هستند.

فرکانس شبکه های پخش اختتامیه المپیک ۲۰۲۰

شبکه های زیر که پوشش کامل مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ به صورت کاملا رایگان و با کیفیت Full HD انجام دادند به احتمال خیلی زیاد مراسم اختتامیه را هم از طریق شبکه های خود پخش خواهند کرد.

⏰ اختتامیه المپیک ۲۰۲۰ از تلویزیون آریانا افغانستان
ATN
Yahsat 52.5E
۱۲۰۱۵ V 27500


شبکه iDMAN آذربایجان که مسابقات المپیک را به صورت رایگان (با کد بیس) در ماهواره آذر اسپیس تحت پوشش خود قرار داده بود به احتمال زیاد مراسم اختتامیه این مسابقات را نیز پوشش خواهد داد

Idman Azərbaycan
AzerSpace 46.0°E
DVB-S | 11175 H 27500 5/6

SID : 000B
CW: 10 01 10 21 10 01 70 81


یکی دیگر از شبکه های پخش کننده مسابقات المپیک تلویزیون ملی ترکیه بود که مراسم اختتامیه المپیک را نیز پوشش خواهد داد.
تلویزیون ملی ترکیه (TRT) مسابقات المپیک توکیو را به صورت کاملا رایگان از طریق شبکه trt spor در ماهواره Türksat پخش میکند.
گفتنی است شبکه TRT مجوز پخش رایگان مسابقات در ماهواره یوتلست ۷E را ندارد.


سایت پـخش آنلاین مراسم اخـتتامیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو

پخش آنلاین مراسم از سایت trt (کلیک کنید)

توجه داشته باشید برای تماشای آنلاین این مراسم از طریق سایت فوق باید ای پی اینترنت خود را با یکی از برنامه های تغییر ای پی به ای پی کشور ترکیه تغییر دهید.

پخش انلاین مراسم اختتامیه از طریق شبکه ۳ ایران (کلیک کنید)

برای تماشای مراسم از طریق سایت تلوبیون باید با ای پی کشور ایران وارد سایت بشید.

نظرات