جدیدترین مدل بدلیجات ۲۰۲۲ دخترانه و زنانه زیبا | بدلیجات جدید

0

مدل بدلیجات ۲۰۲۲ “، بدلیجات ارزان هستند و به دلیل قیمت مناسب تر بدلیجات می توانید آن را هر زمان که دلتان را زد با مدل دیگر جایگزین کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل بدلیجات ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید. بدلیجات بر اساس جنس آنها، رنگ آنها و نوع ساخت آنها یا جنسیت افراد استفاده کننده دسته بندی می شوند.

مدل بدلیجات ۲۰۲۲ جدید

بدلیجات تیتانیومی دارای قیمت های پایین هستند و برای دوام بیشتر بهتر است از تماس این بدلیجات با مواد شوینده و اسیدی جلوگیری کنید. روکش‌ها شامل روکش طلا، نقره، تیتانیوم و رادیوم است که نه تنها باعث افزایش عمر جواهر شده، بلکه باعث درخشندگی و عدم ایجاد حساسیت در بدن استفاده کننده می شود. زیورآلات استیل در کیفیت های متفاوت وجود دارند. استیل اصل خاصیت آرامش بخش دارد.

مدل عکس بدلیجات مارک دار

بدلیجاتی که روکش نقره بر روی آن کشیده شده همانند نقره به نظر می رسد اما بعد از مدتی آب نقره زرد رنگ می شود. بدل هایی که ظاهری زرد رنگ دارند آب نقره کاری شده است.دستبند های ساخته شده از مس برای آرامش اعصاب در بین جوانان شهرت دارند.از دیگر عوارض استفاده از بدلیجات غیر استاندارد می توان به قرمزی و پوسته پوسته و خشک شدن پوست، خارش شدید، ایجاد تاول و اگزما اشاره کرد. چنانچه به طور مکرر از این بدلیجات استفاده شود، پوست دچار زبری و ترک و زخم می شود.

 

 

 

 

نظرات