تاریخ روز جهانی بلاگر در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟ +تاریخچه و تعریف بلاگر

0

تاریخ روز جهانی بلاگر در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟ +تاریخچه و تاریخ دقیق

«روز جهانی بلاگر» در تقویم میلادی برابر با ۵ آگوست است که امسال (۱۴۰۳) برابر است با ۵ اوت ۲۰۲۴ و ۱۴ و ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ که هر سال جشن گرفته میشود. در دنیایی که تعداد بلاگر و افرادی که در فضای مجازی مشغول فعالیت هستند روز به روز رو به افزایش می باشد ، روزی به نامشان در تقویم جهانی وجود دارد ، ما در این مطلب « تاریخ روز جهانی بلاگر » را در تقویم میلادی و شمسی و تاریخچه پیدایش بلاگر تاریخ دقیق روز جهانی بلاگر چه روزیست؟ روز جهانی بلاگر کی هست؟ و تاریخ بلاگر در ایران و تاریخ روز جهانی بلاگر چه روزی است؟ روز جهانی بلاگرها کیرا بررسی خواهیم کرد ، در ادامه مطلب با ما همراه شوید :

تاریخ دقیق روز جهانی بلاگر در تقویم سال۱۴۰۳

تاریخ روز جهانی بلاگر در تقویم شمسی برابر است با : روز یکشنبه ۱۴ یا ۱۵ مرداد سال ۱۴۰۳

تاریخ روز جهانی بلاگر در تقویم قمری برابر است با : روز یکشنبه ۸ محرم سال ۱۴۴۶

تاریخ روز جهانی بلاگر در تقویم میلادی برابر است با :روز شنبه ۵ آگوست سال ۲۰۲۴

تاریخ روز جهانی بلاگر چه روزی است؟ +تاریخ دقیق روز جهانی بلاگر

تاریخ روز جهانی بلاگر ۲۰۲۴ کی هست؟

تاریخ روز جهانی بلاگر در تقویم شمسی ۱۴۰۳ برابر است با :

۵ آگوست ۲۰۲۴ ( ۵ اوت) ماه میلادی و ۱۴ یا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۳

تاریخچه روز بلاگر

تاریخ روز بلاگر در تقویم شمسی برابر است با ۱۴ مرداد و یا ۱۵ مرداد که روز ثابتی ندارد. گاهی ۱۴ مرداد و یا گاهی ۱۵ مرداد روزی به نام بلاگرها در تقویم شمسی ما در ایران وجود دارد.

تاریخ روز جهانی بلاگر چه روزیست؟

و اما مختصری درباره بلاگرها و افرادی که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با عناوین مختلف مشغول بکار هستند.

بلاگرها چه کسانی هستند

بلاگر بودن یکی از شغل های جهان است که امروزه در فضای مجازی در آمد بسیار بالایی دارد.

البته باید گفت که هر کسی که پست زیاد بگذارد و فالوورهایش بالا برود نامش بلاگر نیست!‌ بلاگر کسی است که در زمینه خاصی حرفی برای گفتن دارد، بلاگر ها اغلب افرادی هستند که ارتباط خیلی خوبی با مردم دارند و خیلی سریع می توانند روی دیگران تاثیرگذار باشند،

یک بلاگر کسی است که محتوا تولید میکند یا به اصطلاح بلاگ می کند… این تولید محتوا در راستای هدفی است که بلاگر دنبال می کند.

یک بلاگر واقعی می‌داند که قدرت آن بواسطه توجه مردم افزایش پیدا می کند لذا همواره تلاش میکند که رضایت دنبال کنندگان خود را جلب کند و مردم به او اعتماد کنند

این روزها رایج ترین روش تبلیغ کردن بلاگ کردن است و به کسی که از این راه به معروفیت میرسد بلاگر می گویند.بلاگرها افرادی هستند که در شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند به درآمد میرسند.

تفاوت بلاگر، واینر و اینفلوئنسر

هر شخصی که در اینستاگرام فعالیت بکند و تاثیر گذاری روی قشر زیادی از افراد داشته باشد یک اینفلوئنسر است، اما بلاگرها در یک حوزه ی خاص فعالیت می کنند و تا زمانی که موفق به جذب فالورهای زیاد و تاثیر گذاری روی آنها نشوند، نمی توان آنها را اینفلوئنسر نامید، واینرها هم افرادی هستند که به تولید محتوا در زمینه ی طنز مشغول است.

تعریف بلاگر در ایران با سایر کشور‌های جهان متفاوت است در جهان بلاگر به وبلاگ نویس‌ها گفته میشود، ولی در ایران بلاگر به کاربران فعال در شبکه‌ای اجتماعی که دارای فالوئر‌های زیادی هستند گفته میشود.

Blogger یک سرویس انتشار وبلاگ است. این سایت در ابتدا توسط Pyra Labs توسعه داده شد، اما در سال ۲۰۰۳ توسط Google خریداری شد. احتمالاً بسیاری از سایت‌های Blogger را دیده اید، زیرا زیر دامنه تمایل دارد blogspot.com باشد. با این حال، بسیاری از افراد از دامنه‌های سفارشی خود که خریداری کرده اند نیز استفاده می‌کنند، بنابراین همه سایت‌های Blogger با آن زیر دامنه به پایان نمی‌رسند. کاربران این پلتفرم مجاز به داشتن ۱۰۰ وبلاگ در هر حساب هستند، بنابراین شما هرگز نخواهید داشت که وبلاگ برای ایجاد ایجاد کنید.

نظرات