عکس و فیلم / مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری فرزانه معصومیان گوینده خبر رادیو

0

مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری فرزانه معصومیان گوینده خبر رادیو

مراسم تشییع و خاکسپاری فرزانه معصومیان، گوینده خبر رادیو پنجشنبه ـ ۱۴ مرداد ماه ـ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) با حضور خانواده اش و بطور خصوصی برگزار می شود.

عکس و فیلم / مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری فرزانه معصومیان گوینده خبر رادیو

مراسم تشییع و خاکسپاری فرزانه معصومیان ، گوینده خبر رادیو پنجشنبه ـ ۱۴ مرداد ماه ـ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) با حضور خانواده اش و بطور خصوصی برگزار می شود.

محمد بغدادی مدیر پخش و نظارت شبکه رادیویی پیام و آوا درباره جزئیات مراسم تشییع فرزانه معصومیان گوینده خبر رادیو اعلام کرد: ابتدا قرار بود پیکر خانوم معصومیان در قطعه نام آوران به خاک سپرده شود اما با پیگیری و مساعدت معاون صدا و به دستور آقای حسینی، معاون هنری وزارت ارشاد بنا شد پیکر ایشان در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.

همچنین ببینید: مراسم تشییع جنازه شهرام کاشانی+ زمان دقیق و محل خاکسپاری شهرام کاشانی خواننده

به گفته این مدیر رادیو، مراسم تدفین مرحوم فرزانه سادات معصومیان فردا (پنج شنبه) صبح در قطعه هنرمندان برگزار می شود. مراسم تشییع به دلیل همه گیری کرونا خصوصی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که فرزانه معصومیان گوینده و مجری رادیو سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت.

درباره نحوه ابتلا و درگیری مرحومه معصومیان مجری و گوینده به کرونا گفته شده که وی در هفته گذشته تست پی سی آر داده و جواب تستش منفی شده بود. اما او با سرفه های شدید و علائم کرونا به بیمارستان رفته و بستری شده بود. به این صورت که عنوان شد ریه و کلیه اش درگیر شده است. این گوینده خبری در روزهای پایانی خود در کما بود.

 

نظرات