داستان و بازیگران فیلم کله پوک+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی کله پوک

0

“فیلم کله پوک″، فیلم ایرانی به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی سیدمحمد قاضی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام، کمدی و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی کله پوک که به تازگی آماده اکران شده است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

فیلم کله پوک به کارگردانی جواد مزدآبادی و با موضوع طنز سیاسی و کمدی تولید شده و قرار بر این است از شبکه نمایش پخش شود. در این فیلم بازیگرانی چون یوسف تیموری، فتحعلی اویسی، سیروس گرجستانی، حدیث فولادوند، مریم سلطانی، مهدی امینی خواه، عزت الله رمضانی‌فر، سید رضا حسینی، احمد ایراندوست و سید جواد هاشمی در آن ایفای نقش کردند. در ادامه به معرفی بیوگرافی بازیگران فیلم کله پوک همراه با بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم سینمایی کله پوک و بیوگرافی نقش هایشان در فیلم کله پوک با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال و زمان پخش در نوروز ۱۴۰۳ می پردازیم.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم کله پوک با عکس جدید

فیلم کله پوک به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی سید محمد قاضی و نویسندگی کیانوش اسلامی محصول کشور ایران بوده و در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این فیلم برای اولین بار در همان سال پخش شد. کله پوک داستان کمدی و طنز سیاسی دارد و انتخابات شوراها در یک روستا را در فضایی شاد و کمدی روایت می کند. در خلاصه داستان فیلم، توضیحی آمده است: برگزاری انتخابات شوراها در یک روستا، منجر به آن می‌شود تا اهالی روستا درگیر اتفاقاتی شوند، رقابت میان کاندیداها را دنبال کنند و…

اسامی بازیگران فیلم کله پوک

بازیگران فیلم کله پوک به کارگردانی جواد مزدآبادی عبارتند از:

یوسف تیموری، فتحعلی اویسی، سیروس گرجستانی، حدیث فولادوند، مریم سلطانی، مهدی امینی خواه، عزت الله رمضانی‌فر، سید رضا حسینی، احمد ایراندوست و سید جواد هاشمی که از بازیگران فیلم کله پوک می باشند.

معرفی کلی فیلم کله پوک

فیلم کله پوک یکی از جدیدترین فیلم های سینما در ژانر کمدی و طنز بوده که تا کنون چند بار از تلویزیون پخش شده و حالا در نوروز امسال نیز قرار است بر روی آنتن شبکه نمایش برود. این فیلم به دلیل موضوع و محتوای کمدی و طنز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. فیلم کله پوک فیلمی کمدی به نویسندگی کیانوش اسلامی، کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی سید محمد قاضی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

داستان و بازیگران فیلم کله پوک+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی کله پوک

خلاصه داستان فیلم کله پوک

فیلم “کله پوک” روایتگر ماجرایی طنز است درباره انتخابات شوراها در یک روستاست که در همین اتفاقات باعث رخ دادن حوادث فیلم می‌شود. داستان فیلم کله پوک، کمدی و طنز است و انتخابات شوراها در یک روستا را با محتوای شاد و کمدی روایت می کند. در خلاصه داستان فیلم، توضیحی آمده است: برگزاری انتخابات شوراها در یک روستا، منجر به آن می‌شود تا اهالی روستا درگیر اتفاقاتی شوند، رقابت میان کاندیداها را دنبال کنند و…

خلاصه داستان فیلم کله پوک

جواد مزدآبادی، کارگردان این فیلم، بیش از کارگردانی آثاری چون “طاووس های بی پر” در سال ۸۷ و “ورود زنده ها ممنوع” را در سال ۸۹ در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

جواد مزدآبادی

گفتنی است که جواد مزدآبادی متولد ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۵۳در مشهد است. وی فارغ‌التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه هنر تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد.

زمان پخش و تکرار از شبکه نمایش

فیلم سینمایی «کله پوک»، دوشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

اسامی بازیگران فیلم کله پوک به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم کله پوک به همراه نقش

یوسف تیموری

متولد بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۶ دی ۱۳۵۵ در تهران است. یوسف تیموری علاوه بر نقش های کمدی، در چند فیلم‌ جدی نیز ایفای نقش کرده و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مکمل‌ مرد از اولین ‌دوره جشنواره جام‌ جم شد. او فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و علاوه بر بازیگری به ورزش و نواختن گیتار نیز می‌پردازد. از نمونه آثار او می توان به بندرعباس، بلوف، به روح پدرم، ارث شیرین، پا تو کفش من نکن، پسرهای ترشیده، لازانیا، ایکس لارج و امشو اشاره کرد.

فتحعلی اویسی

در سال ۱۳۵۳، پس از فارغ التحصیلی به ایران بازگشت و در سال ۱۳۵۷، با نقش آفرینی در فیلم قدغن به کارگردانی علیرضا داوودنژاد، فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد. از میان آثاری که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته، می توان به عناوینی همچون دلیران تنگستان، سربداران، سردار جنگل، ناخدا خورشید، سرب، مریم و میتیل، می خواهم زنده بمانم، جهان پهلوان تختی، پس از باران، تفنگ سرپر، مومیایی ۳، بدون شرح، آپارتمان آقای هنرپیشه، چار چنگولی، افراطی‌ها، سه نفر روی خط، دردسر بزرگ، دزدان خیابان جردن، آپارتمان آقای هنرپیشه و بازگشت لوک خوش‌شانس اشاره کرد. فتحعلی اویسی در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۰، در سن ۷۵ سالگی، چشم از جهان فرو بست.

حدیث فولادوند

زاده ی ۲۰ دی ۱۳۵۶ در تهران است و فعالیت هنری را از کودکی آغاز کرد، در دوازده سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و در نمایش گل‌های دوستی روی صحنه رفت. وی برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود. او که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی خود را در بازیگری موفق می ‌دید. یک سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی مارال به کارگردانی مهدی صباغ ‌زاده هنرنمایی کرد.

مریم سلطانی

مریم سلطانی، بازیگر تلویزیون و سینما سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شد. وی از سال ۱۳۷۹ با ایفای نقش در فیلم انتظار قدم به عرصه‌‌ سینما گذاشت. از مهم‌ترین آثار مریم سلطانی می‌توان به بازیگری در سریال های سه در چهار، روزگار قریب و ماتادور اشاره کرد.

سایر عوامل تولید

کارگردان جواد مزدآبادی
مدیر فیلمبرداریفرهاد محمودی
تهیه‌کننده سید محمد قاضی
نویسنده مهدی احمدی
فیلم‌نامه‌نویس کیانوش اسلامی.

نظرات