۵ نکته درباره عکس های اینستاگرامی برای گرفتن بازخورد بهتر

0

اینستاگرام نام یکی از منابع درآمد های کلان در میان مشاغل امروزی محسوب می‌شود. کسب درآمد در اینستاگرام گاهی به شانس و گاهی به تلاش فرد بستگی دارد افراد زیادی بوده اند که یک شبه راه چندین و چند ساله را پیموده اند و به موفقیت و ثروت کلانی رسیده‌اند دلیل موفقیت های این چنینی در اینستاگرام در بسیاری از مواقع شانس و اقبال افراد بوده است است و دلیل دیگر آن این است که برخی از محتوا ها به طور اتفاقی بیشتر بازخورد مثبت دارد و حقیقتاً کسی نمی‌تواند به صورت صددرصد سلیقه مخاطبین را بشناسد به همین علت در بسیاری از مواقع عاقلانه تر به نظر می رسد که از محتواهای مناسب که فکر می‌کنیم بازخورد بیشتری دارد استفاده کنیم و تولید محتوای مفید برای استفاده عموم داشته باشیم.

 عکسهای اینستاگرامی

بسیار مهم است است که محتوایی که تولید می کنید علاوه بر این که مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد مورد علاقه خودتان نیز باشد در غیر این صورت پس از مدتی دست از کار خواهید کشید مجدداً علاقه‌ای به انجام کارهایی از جمله بلاگری نخواهید داشت.

پس از اینکه حوزه فعالیت خود را مشخص کردید و باید به فکر روش های جدید و خلاقانه برای تولید محتوا باشید هرچند تولید محتوا مناسب و مورد علاقه عموم کار سختی است اما درآمد آتی آن می‌تواند انگیزه خوبی برای ادامه فعالیت به شما ما بدهد.

تولید چه محتواهایی بازخورد خوبی دارد؟

تولید برخی از محتوا ها مانند محتوای طنز باعث افزایش مخاطب و فالوور شما می‌شود. اگر شما هم در طنز پردازی و ایجاد محتوای متناسب با وضعیت روز جامعه استعداد دارید باید گفت طنز پردازی و ویدیو های فان در اینستاگرام یکی از پردرآمدترین کارهای مجازی به حساب می آید

همینطور کارهای هنری فروش نقاشی، فروش طلا و آنلاین شاپ‌های لباس با فروش مدل های مختلف و جدید مانتو درآمد بسیار خوبی از کار در فضای اینستاگرام به دست می­آورند. شما نیز می­توانید با توجه به توانایی‌ها و استعداد خود شغل مورد نظر خود را به عنوان یک بلاگر در اینستاگرام شروع کنید. البته لازم است برخی نکات را در مورد ادیت عکس عکس و برنامه فتوشاپ پیکس آرت یاد بگیرید.

روش های مختلف چیدمان پیج

عکسهای اینستاگرامی

روش های خلاقانه جدیدی برای تولید محتوا وجود دارد که برای هر کس کار و شغلی روش خاص خود را نیز دارد. این روش ها تا حد زیادی به سلیقه خود فرد در اداره صفحه اینستاگرامش بستگی دارد. بعضی افراد علاقه دارند که صفحه خود را با دادن حالتی قرینه و گذاشتن ۳ پست مشابه پشت سر هم در یک خط زیباتر کنند.

برخی از افراد هم توسط اپلیکیشن­های کات و برش یک عکس را به سه قسمت تقسیم کرده این سه عکس را در ۳ پست مختلف پشت سر هم قرار میدهند به شکلی که با کنار هم قرار گرفتن سه عکس، عکس اولیه که برش داده بودید دیده خواهد شد

یکی دیگر از روش های خلاقانه برای چیدمان پیج اینستاگرام به این صورت است که ردیف سمت راست و ردیف سمت چپ را عکس بگذاریم و ردیف وسط را تنها به عکس‌های دارای محتوای آموزشی یا متن های روانشناسی اختصاص دهیم.

رنگ بندی پیج خود را تعین کنید

روش‌های چیدمان پست‌ها بسته به سلیقه هر فرد بسیار متنوع و خلاقانه است. می‌توانید از برخی از رنگ‌ها به صورت قالب در صفحه خود استفاده کنید. به عنوان مثال برخی از پیج‌ها در اینستاگرام فضای گرم و پاییزی دارند و رنگ‌های گرم مانند قرمز و نارنجی و مقدار کمی زرد در آن‌ها به صورت غالب به چشم می‌خورد.

و یا برخی از پیج‌ها از ترکیب رنگ‌های نود مانند صورتی کثیف، خاکستری و کرم استفاده می­کنند. به طور کلی ترکیب رنگ نیز یک مبحث کاملا سلیقه‌ای می­باشد و کسانی که که دانش رنگ داشته باشند از رنگ‌هایی مانند خاکستری بیشترین بهره را می‌برند، همچنین سعی می­کنند تعادل را در ترکیب رنگ و استفاده از برخی رنگ‌های گرم رعایت کنند و بیش از اندازه از برخی رنگ‌ها استفاده نکنند. برای آشنایی بیشتر با ترکیب رنگ‌ها این مطلب را از دست ندهید.

نکاتی در مورد استوری‌ها

عکسهای اینستاگرامی

استوری هم از موارد بسیار مهم در پیج های اینستاگرام به حساب می­آید و داشتن استوری هایی که در آن از نظر مخاطب استفاده می­شود و مخاطب را در انتخاب برخی موارد سهیم می­کند باعث بالا رفتن بازدید پیج می­شود هایلایت کردن استوری هایی که بازدید خوبی داشته‌اند و مورد پسند و توجه بسیاری قرار گرفته است باعث می­شود ویو یا بازدید پیج شما بالاتر برود.

ادیت عکس

استفاده از ابزارهای حرفه­ای عکاسی در قدم اول باعث ­می­شود یک عکس به کیفیت و جذاب بگیرید. در قدم بعد می­توانید به فکر ادیت آن باشید. برخی از این ابزار ها شامل نورهای ثابت مثل رینگ لایت­ها و خود دوربین عکاسی، سه پایه و فلاشر بزرگ و …. می­توانند به شما کمک کنند اما تمامی این موارد بسیار هزینه بر هستند و شما تنها با خرید یک رینگ لایت با کیفیت و حرفه ای، یک دوربین متوسط و نسبتا ارزان برای عکاسی می­توانید بیشتر این مسیر را طی کنید.

برای ادیت عکس در اینستاگرام می‌توانید از فتوشاپ و یا پیکس آرت یک اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل است استفاده کنید. فتوشاپ به صورت تخصصی تر و وسیع تر و حرفه­ای تر می‌تواند در ادیت عکس حرفه ای به ما کمک کند و اما picsart همان امکانات را به صورت محدود تری برای استفاده روی گوشی موبایل به ما ارائه می­دهد برخی از این امکانات شامل تغییر رنگ عکس ها و اعمال افکت های مختلف و همچنین تغییر دادن میزان وضوح و کنتراست تصویر می­باشد. گاهی تنها با قرار دادن دو نوار سفید یا ۲ خط سفید کنار یک عکس می‌توانید یک عکس هنری برای صفحه اینستاگرام خود بسازید. گاهی نیز می­توانید با استفاده از دو دایره به دور قسمت میانی تصویر یک عکس کاملا هنری داشته باشید. گاهی نیز می‌توانید عکس های خود را با افکت ها یه مخصوص شبیه به تصاویر کارتونی در آورید تمام موارد ذکر شده تا حد زیادی به سلیقه نیاز صفحه شخصی شما بستگی دارد.

اگر تا به حال به فکر فروش در بیرون از منزل و سخت کار کردن بوده اید و در مقابل کسب درآمد از راه فضای مجازی گارد داشته اید اکنون زمان آن رسیده که نظرتان را تغییر دهید. جهان ما به سمت مجازی شدن در حرکت است و اگر از این جریان جا بمانیم از نظر مالی هم ضرر خواهیم کرد و هم درآمد بسیار کمتری دستمان را خواهد گرفت. در صورتی که می­توانستیم تنها با داشتن یک پیج و بدون دادن اجاره مغازه و پول آب و برق و گاز هم در مصرف انرژی صرفه جویی کرده باشیم و هم پول کمتری هزینه کرده باشیم. همچنین بدون چانه زدن با مشتری کالای خود را به فروش می­رسانیم. در واقع فروش مجازی بهترین نوع کسب درآمد و کم خرج ترین نوع است.

 

نظرات