بیوگرافی سید محمد موسوی مدعی درمان کرونا با طب سنتی +ماجرای درگذشت و عکس

0

بیوگرافی علت درگذشت سید محمد موسوی مدعی درمان کرونا با طب سنتی + عکس ها و سوابق و ماجرای درگذشت سخنگوی سازمان غذا و دارو از درگذشت سید محمد موسوی که از مدعیان درمان کرونا با روش های ابداعی اصطلاحاً طب سنتی خبر داد. شیوع نوع جهش یافته کرونا به نام دلتا کرونا باعث شروع پیک پنجم کرونا در کشور شده است. تا کنون کرونا جان بیش از ۹۰ هزار نفر را در کشورمان گرفته است. سید محمد موسوی نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. کیانوش جهانپور در توئیتر خود نوشت: “‌سید محمد موسوی مؤسس پیک شفا و مدعی درمان قطعی…

بیوگرافی و علت درگذشت سید محمد موسوی مدعی درمان کرونا با طب سنتی +عکس

بیوگرافی و علت درگذشت سید محمد موسوی مدعی درمان کرونا با طب سنتی

سخنگوی سازمان غذا و دارو از درگذشت سید محمد موسوی که از مدعیان درمان کرونا با روش های ابداعی اصطلاحاً پزشکی سنتی خبر داد.
شیوع نوع جهش یافته کرونا به نام دلتا کرونا باعث شروع پیک پنجم کرونا در کشور شده است. تا کنون کرونا جان بیش از ۹۰ هزار نفر را در کشورمان گرفته است.
کیانوش جهانپور در توئیتر خود نوشت:

“‌سیدمحمد موسوی مؤسس پیک شفا و مدعی درمان قطعی کرونا با روش‌های ابداعی اصطلاحاً ⁧‫طب سنتی‬⁩ به دنبال ابتلاء به ⁧‫کرونا⁩ درگذشت!
خداوند وی را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد و از سر تقصیرات همه ما بگذرد.
مسیر کار علمی در طب، مشخص است و داعیه و ادعا بدون ابتنا به شواهد و مدارک، بیراهه است. ”

بیوگرافی و علت درگذشت سید محمد موسوی مدعی درمان کرونا با طب سنتی

سید محمد موسوی کیست

در رسانه پیک شفا درباره سیدمحمد موسوی این چنین نوشته است: مؤسسه پژوهشی پیک شفا اصفهان توسط سید محمد موسوی آغاز بکار کرد. اولین کتاب این محقق درسال ۱۳۷۶ با نام پیک شفا مشتمل بر حدود ۸۰۰ صفحه به چاپ رسید که بسرعت در بازار فروش نایاب گردید، این کتاب درمان‌های قدیمی را بر روی اکثر بیماریهای مبتلا به مردم مورد بررسی قرار میدهد.

سپس حدود ۲۱ جلد کتاب و تعدادی جزوه و مقاله تألیف گردید و تاکنون ۱۴ جلد کتاب به زیور طبع آراسته و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. مؤسسه به سرپرستی و مدیریت سیدمحمد موسوی روشهای جدید را ابداع نمود تا با حفظ پایگاه سنتی طب، با مناسبات و رفتارهای امروز جامعه سازگاری داشته باشد.

این شیوه‌های درمانی در عمل تأثیرات شگفت انگیزی در علاج بیماری‌ها داشته و نکته مهم این است که نشان می‌دهد فرمول‌های طب ایرانی چقدر با موازین علمی و ساختاری بدن انسان سازگار بوده و در هر زمان با حفظ اصول اولیه خود در نوع و روش‌های ظاهری مصرف قابل تغییرند این اصول پایه نشان می‌دهد که طب پایه و اصلی همان طب قدیم می‌باشد و اطلاق طب پایه به طب ایرانی کاملاً بجا و مناسب است.

درک و کشف این اصول پایه و تطبیق آن با شرایط امروز زندگی جامعه ما باعث شد تا آوازه روش‌ های درمانی این مؤسسه و ابداعات این مرد از مرزهای کشور گذشته و بتدریج در جهان امروز جایگاه خود را باز کرد و توانایی علمی به همه علاقمندان طب قدیم شناساند. اولین مصاحبه با سید محمد موسوی در روزنامه الرای العام کویت در چهار صفحه بزرگ به چاپ رسید

نظرات