داستان و بازیگران فیلم پاکباخته+ بیوگرافی و تصاویر فیلم پاکباخته

0

“پاکباخته″، فیلم ایرانی به کارگردانی غلامحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدحسین فرح بخش است. این فیلم محصول سال ۱۳۷۴ و در ژانر درام، کمدی و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی پاکباخته که برای اولین بار در آبان سال ۷۵ اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن صداو سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم پاکباخته+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی پاکباخته به همراه نقش ها

پاک‌باخته فیلمی به کارگردانی غلامحسین لطفی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرح‌بخش محصول سال ۱۳۷۴ است.

اکبر عبدی و علیرضا خمسه برای اولین بار در فیلم سینمایی «پاکباخته»کنار یکدیگر قرار گرفتند

اکبرعبدی تا پیش ازبازی در فیلم سینمایی «پاکباخته» در فیلم‌های ماندگاری چون «اجاره نشین‌ها»، «مادر»، «دلشدگان»، «آدم برفی» و… ایفای نقش کرده بود.
علیرضا خمسه نیز تا پیش از این در فیلم‌هایی چون «دو نفرو نصفی»، «مهریه بی‌بی» و… ایفای نقش کرده بود.

علیرضا خمسه و اکبر عبدی سال ها بعد در سال ۷۸ در مجموعه تلویزیونی «هتل پیاده رو» ودر سال۸۵ درفیلم سینمایی «قاعده بازی»بار دیگر همبازی شدند.

موضوع و خلاصه داستان فیلم پاکباخته

فیلم “پاکباخته” روایتگر ماجراهای “استوار خراسانی” و یک دزد سابقه دار است. داستان از آنجا شروع می شود که “استوار خراسانی” به تهران منتقل می‌شود. او به اتفاق مادرش و همسرش زینت و خواهرش عاطفه و پسر کوچکش اسفندیار نزدیک کلانتری محل خدمتش خانه‌ای اجاره می‌کند که از قضا با “آقا رضی” همسایه می‌شوند.

خلاصه داستان فیلم پاکباخته

آقا رضی با خواهرش “ملوک خانم” و دو پسر خواهرش “جواد” و “جعفر” زندگی می‌کند، او برای “جواد”، “عاطفه” خواهر استوار خراسانی را خواستگاری می‌کند و استوار خراسانی به دنبال دزد سابقه‌دار محله به نام “جعفر پاچناری” است و اطلاع ندارد که این دزد همان برادر خواستگار عاطفه است…

اسامی بازیگران فیلم پاکباخته به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم پاکباخته به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: غلامحسین لطیفی، تهیه کننده: محمدحسین فرح بخش، فيلمبردار: احمد شيرازي، دستيار فيلمبردار: منوچهر فرزانه، صدابردار: حسین بدیهی، تدوین: محمدرضا ميرلوحي، تنظيم موسيقي: علی درخشان، خواننده: محسن هاشمی.

نظرات