بیوگرافی علیرضا رسولی بازیگر و همسرش + زندگینامه با عکس های جدید و فیلم شناسی

0

بیوگرافی علیرضا رسولی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق هنری با بیوگرافی «علیرضا رسولی» (Alireza rasooli) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ، عکس های جدید علیرضا رسولی و همسرش ، زندگینامه “علیرضا رسولی” و همسرش ، بیوگرافی علیرضا رسولی بازیگر نقش “کاوه” در (سریال زندگی زیباست) ، زندگی شخصی و بازیگری و سوابق هنری و خانواده و سن و تصاویر شخصی و هنری و پیج اینستاگرامش به مناسبت حضور در سریال زندگی زیباست با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

بیوگرافی علیرضا رسولی بازیگر و همسرش + زندگینامه با عکس های جدید و فیلم شناسی

بیوگرافی علیرضا رسولی بازیگر

علیرضا رسولی (Alireza rasooli) متولد …. بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون اهل ایران و مسئول تدارکات می باشد که از دهه ۸۰ بطور حرفه ای در زمینه بازیگری فعالیت دارد. او با بازی در سریال زندگی زیباست در نقش “کاوه” به مخاطبان معرفی شد‌

سوابق بازیگری

علی رضا رسولی بازیگری از تئاتر در دوران دانش آموزی و بطور حرفه ای از نوجوانی آغاز کرده و تاکنون در چند نمایش و فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است.
او چند سال علاوه بر بازیگری‌ در پشت صحنه به عنوان مسئول تدارکات در پروژه های مختلف سینمایی و هنری کار کرده و سپس وارد بازیگری شده است

از جمله آثار هنری این چهره میتوان به نمایش مدار بسته و فیلم عروس آتش به کارگردانی مرحوم خسرو سینایی در سال ۱۳۸۷ و دختری در قفس و دلقک ها و … به عنوان بازیگر و مسئول تدارکات حضور داشته است

بیوگرافی علیرضا رسولی بازیگر

ازدواج و همسر علیرضا رسولی بازیگر

از زندگی خصوصی و شخصی و وضعیت ازدواج و خانواده این چهره اطلاعاتی در دست نیست

علی رضا رسولی بازیگر نقش کاوه در زندگی زیباست

رسولی در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال زندگی زیباست به کارگردانی قاسم جعفری در نقش کاوه ایفای نقش کرده است که اولین تجربه او در یک سریال تلویزیونی می باشد.

سریال زندگی زیباست به کارگردانی قاسم جعفری، داستان رسیدن هفت عاشق و معشوق به یک دیگر را بیان می کند.

پیج اینستاگرام علیرضا رسولی

پیج اینستاگرام علیرضا رسولی بازیگر نقش کاوه در زندگی زیباست

صفحه رسمی این بازیگر با نام اختصاری ایشان در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است، اما گویا ایشان علاقه ای به انتشار عکس ها و اخبار هنری و بازیگری خود ندارد و صفحه شخصی اش نیز خصوصی و از دسترس عموم خارج است.

فیلم شناسی

زندگی زیباست (سریال تلویزیونی) (۱۳۹۸)
فیلم سینمایی عروس آتش (۱۳۷۸)
نمایش مدار بسته
عشق طاهر
یک روز، یک زندگی، یک مرد
سریال نمایش خانگی شهرزاد (فصل دوم)
دلقک ها
خواب زمستانی
دختری در قفس به عنوان بازیگر و دستیار تدارکات و حمل و نقل حضور داشته است.

بطور کلی از علیرضا رسولی بیوگرافی و اطلاعات کاملی یافت نشد و اگر اطلاعی از زندگینامه هنری و بیوگرافی وی دارید در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید تا این صفحه کاملتر برای علاقه مندان وی بروز شود.

 

نظرات