بیوگرافی و عکس های جدید ستایش رجایی نیا بازیگر سریال زندگی زیباست

0

بیوگرافی و عکس های جدید ستایش رجایی نیا بازیگر سریال زندگی زیباست

“ستایش رجایی نیا”, بازیگر تازه کار و نوظهور سینما ، تئاتر و تلویزیون اهل مشهد است, او بیشتر در تئاتر فعالیت دارد, به تازگی در سریال زندگی زیباست به کارگردانی قاسم جعفری بازی کرده است. در ادامه به معرفی یکی از بازیگران اصلی سریال زندگی زیباست در نقش مبینا یعنی ( ستایش رجایی نیا ) می پردازیم تا شما با بیوگرافی شخصی و هنری و فیلم شناسی و پیج اینستاگرام و خانواده و عکس های شخصی این بازیگر و وضعیت ازدواج و همسر وی آشنا شوید.

ستایش رجایی نیا | بیوگرافی و عکس های جدید ستایش رجایی نیا و همسرش + خانواده و فیلم شناسی

بیوگرافی ستایش رجایی نیا بازیگر

ستایش رجایی نیا (setayesh rajaeinia) با هنری ستایش نیا در سال ۱۳۷۱ در مشهد متولد شده است او بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون اهل ایران و از بازیگران تئاتر مشهد است که با بازی در سریال زندگی زیباست در نقش مبینا به مخاطبان و بیندگان تلویزیون معرفی شده است

بیوگرافی و عکس های جدید ستایش رجایی نیا بازیگر سریال زندگی زیباست

شروع بازیگری

ستایش رجایی‌نیا (به قول بعضی ستایش نیا) بازیگر نام‌آشنای سالهای اخیر مشهد در تئاتر، تلویزیون و سینماست که بازیگری را از تئاتر مشهد آغاز کرده و تاکنون حضور موفقی در تئاتر داشته است.

ستایش نیا تجربه حضور در تئاترها و نقش‌های متنوعی را در کارنامه خود دارد و بازی موفقی در نمایش «شنا در آتش» به نویسندگی و کارگردانی استاد رضا صابری داشته است و در مصاحبه خود گفته: من برای گرفتن همه نقش هایم جنگیدم.

بیوگرافی ستایش رجایی نیا بازیگر

ازدواج و همسر ستایش رجایی نیا

از زندگی خصوصی و شخصی این بازیگر جوان اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

ورود به سینما

این هنرمند جوان با بازی در فیلم سینمایی گربه سیاه در سال ۹۸ به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی علی اصغری و تهیه کنندگی بهرام رادان وارد سینما شد.

در این فیلم بهرام رادان و ترلان پروانه ایفاگر نقش‌های اصلی هستند و همچنین ستایش رجایی نیا، بازیگر مشهدی تئاتر، جزو بازیگران این فیلم سینمایی است. رجایی نیا که این شب‌ها با نمایش «دریاچه قو» به کارگردانی رضا صابری در تماشاخانه ایرانشهر تهران به روی صحنه می‌رود، در سی وهفتمین جشنواره تئاتر فجر، به عنوان بهترین بازیگر زن معرفی شد.

عکس ها و تصاویر شخصی ستایش رجایی نیا بازیگر سریال زندگی یباست

بازی در سریال زندگی زیباست

خانم رجایی نیا با بازی در سریال زندگی زیباست در نقش مبینا وارد قاب تلویزیون شده و به مخاطبان معرفی شد. او اولین تجربه خود در یک مجموعه تلویزیونی را با سریال زندگی زیباست ایفا کرد.

بیوگرافی ستایش رجایی نیا بازیگر نقش مبینا در سریال زندگی زیباست

سریال زندگی زیباست روایت قصه چگونگی رسیدن هفت عاشق و معشوق به یکدیگر است در این سریال بازیگران زیادی از جمله ثریا قاسمیف نیما رئیسی، علیرضا رسولی، سارا مقربی، یاسمین خلدبرین، علیرضا ناصحی، امید روحانی، رسول نجفیان، اردلان شجاع کاوه و… به ایفای نقش می پردازند.

پیج اینستاگرام ستایش رجایی نیا

صفحه رسمی ستایش نیا در شبکه اجتماعی اینستاگرام در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید با فالور کردن تصاویر و آثار هنری جدید ایشان را مشاهده کنید

نظرات