بیوگرافی شهرزاد جعفری و همسرش + زندگی شخصی و بازیگری با عکسهای جدید

0

بیوگرافی شهرزاد جعفری بازیگر و همسرش + اینستاگرام با بیوگرافی «شهرزاد جعفری» (Shahrzad Jafari) بازیگر سینما و تلویزیون ، زندگینامه و عکس ها و تصاویر جذاب و دیدنی جدید شهرزاد جعفری بازیگر و همسرش ، دختر قاسم جعفری کارگردان و همسرش ، بیوگرافی بازیگر نقش “شوکا” در (سریال زندگی زیباست) ، زندگی شخصی و سوابق هنری و خانواده و محل تولد و سن و تصاویر شخصی و هنری و پیج اینستاگرامش با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

 

بیوگرافی شهرزاد جعفری و همسرش+ زندگی شخصی و بازیگری با عکسهای جدید

بیوگرافی شهرزاد جعفری بازیگر

شهرزاد جعفری متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران می باشد. بازیگر سینما و تلویزیون است . او دختر قاسم جعفری کارگردان سرشناس و مطرح ایرانی و صدیقه صحت می باشد. خواهرش ایران جعفری است

تحصیلات

شهرزاد جعفری در رشته طراحی صنعتی تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه الزهرا می باشد و حالا در مجموعه تلویزیونی و سریال زندگی زیباست حضور دارد

خانواده

ایشان در خانواده ای هنرمند و اهل سینما به دنیا آمده، پدرش قاسم جعفری از کارگردانان مطرح سینما و تلویزیون است و مادرش صدیقه صحت تهیه کننده سینما و یک خواهر به نام ایران دارد که او نیز بازیگر است.

بیوگرافی شهرزاد جعفری بازیگر

 

ازدواج و همسر شهرزاد جعفری

از زندگی شخصی و خصوصی و همسر وی اطلاعی در دست نیست

سوابق هنری

با توجه به اینکه شهرزاد در خانواده ای هنرمند به دنیا آمده، با فیلم و بازیگری و سینما بیگانه نیست.
او با حمایت و راهنمایی پدرش از ۴ سالگی در سال ۱۳۷۴ با بازی در فیلم ماه مهربان به کارگردانی و نویسندگی قاسم جعفری و در نقش آرش وارد بازیگری شد.
بیشترین فیلم و سریال های شهرزاد حضور در آثار هنری و ساخته های پدرش است
از جمله سوابق کاری ایشان میتوان به فیلم مجنون لیلی سال ۱۳۸۶ ، فیلم دختران در سال ۱۳۸۸ ، فیلم ع ش ق سال ۱۳۹۳ و سریال همسفر ، مسافری از هند ، کاشانه و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و …. اشاره کرد.

وی علاوه بر بازیگری، در برخی پروژه ها به طراحی صحنه و لباس مشغول بوده است که از جمله فیلم سینمایی سپید و سیاه در سال ۱۳۸۸ و طراحی پوستر فیلم های سینمای دو راه حل برای یک مسئله و ع ش ق و ….میتوان اشاره کرد.

رئیس هیات مدیره پردیس تئاتر شهرزاد نیز همین بازیگر است

سوابق هنری شهرزاد جعفری

شهرزاد جعفری در مسافری از هند

شهرزاد بازیگر تلویزیون در سریال مسافری از هند به کارگردانی پدرش قاسم جعفری ایفای نقش کرده بود. در واقع بیشتر در کارهای پدرش بازی میکند

بازی در سریال زندگی زیباست

این خانم بازیگر در جدیدترین کارهای هنری خود در سریال زندگی زیباست در نقش “شوکا” بازی کرده است که از آثار و ساخته های پدرش قاسم جعفری است.

پیج اینستاگرام شهرزاد جعفری

اینستاگرام شهرزاد جعفری

صفحه رسمی اینستاگرام شهرزاد با نشانی در دسترس عموم قرار دارد

فیلمشناسی شهرزادجعفری

۱۳۹۳ عین شین قاف قاسم جعفری
۱۳۸۸ دختران قاسم جعفری
۱۳۸۶ مجنون لیلی قاسم جعفری
۱۳۷۴ ماه مهربان قاسم جعفری

سریال های تلویزیونی شهرزادجعفری

۹۳ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ساخته محمود معظمی
۱۳۸۱‌ سریال مسافری از هند ساخته قاسم جعفری
۱۳۷۹ سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری
۱۳۷۸ سریال کاشانه ساخته قاسم جعفری

زندگینامه هنری و شخصی شهرزاد جعفری بازیگر

نظرات