بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر+ زندگی شخصی با تصاویر جدید و فیلم شناسی

2

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس و سوابق هنری با بیوگرافی “سارا حاتمی” (sara hatami) بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون و همسرش ، عکس های جدید سارا حاتمی بازیگر ، زندگینامه “سارا حاتمی” بازیگر سریال زخم کاری، بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر نقش “مائده” در (سریال زخم کاری) ، زندگی شخصی و بازیگری و سوابق هنری و خانواده و سن و تصاویر شخصی و هنری و پیج اینستاگرامش با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر+ زندگی شخصی با تصاویر جدید و فیلم شناسی

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر

سارا حاتمی متولد دهه ۸۰ می باشد, او بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر اهل ایران است که با بازی در سریال زخم کاری به شهرت رسید و به مخاطبان معرفی شد.

سارا حاتمی در سریال زخم کاری

شروع بازیگری

ایشان بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری اشکان خطیبی آغاز کرده و یا بازی در چند نمایش توانست خودی را نشان دهد و به خوبی از پس نقش خود برآید.

اما ورود حرفه ای او به بازیگری برای اولین بار با بازی در سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان اتفاق افتاد.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر+ زندگی شخصی با تصاویر جدید و فیلم شناسی

سارا حاتمی در سریال زخم کاری

سریال زخم کاری جدیدترین سریال نمایش خانگی بر اساس کتاب محمد حسینی راد و برگرفته از یک نمایشنامه خارجی از ویلیام شکسپیر به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که به صورت اختصاصی فیلیمو پخش میشود

وی در اولین تجربه بازیگری خود به صورت حرفه ای در کنار بازیگرانی قدر و مطرحی همچون : جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، هانیه توسلی ، سعید چنگیزیان ، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر ، مهدی زمین پرداز ، امیرحسین هاشمی ، کاظم هژیرآزاد ، منوچهر علیپور ، مه لقا باقری ، مائده طهماسبی ، سیاوش طهمورث ، مرتضی امینی تبار ، نیوشا علیپور ، مه یاس پازوکی و بازی خوبی را به نمایش گذاشته است.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر سریال زخم کاری

حاتمی بازیگر جوان کشورمان در سریال زخم کاری در نقش مائده نوه نعمت ریزبادی را ایفا می کند و در این بین با میثم پسر مالکی رابطه عاشقانه دارد و این دختر و پسر عاشق هم میشوند و اتفاقات تلخ و درامی برای آنها رخ میدهد و مخالفت خانواده بسیار مشکوک است که در ادامه قسمت های آتی سریال حتما تماشا کنید و لذت ببرید.
نقش میثم در سریال زخم کاری را مرتضی امینی تبار بازیگر جوان سینما تاتر و سینما و تلویزیون بازی میکند

سوابق هنری و زندگینامه سارا حاتمی بازیگر

ازدواج و همسر سارا حاتمی

این بازیگر کم سن و سال اهل ایران فعلا ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد می باشد.

حاتمی نقش دختر ناصر با بازی سعید چنگیزیان را بازی می کند. او دختر نوجوانی است که با تشویق نعمت ریزابادی پدربزرگش با بازی سیاوش طهمورث وارد یک رابطه عاشقانه شده و با میثم پسر مالک با بازی جواد عزتی رابطه عاطفی دارد ، رابطه این نوجوان در حالی شکل گرفته که پدر و مادر هیچکدام از آنها راضی به این رابطه نیستند.

پیج اینستاگرام اصلی:

صفحه رسمی این بازیگر جوان در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی داخل عکس در دسترس عموم قرار دارد، اما فعالیت چمشگیری در فضای مجازی ندارد و تصاویر و عکس های شخصی کمی در صفحه اش موجود می باشد

پیج اینستاگرام اصلی سارا حاتمی

درباره سارا حاتمی بازیگر سریال زخم کاری اگر اطلاعاتی دارید با ما در بخش کامنت ها در میان بگذارید تا بیوگرافی کاملی از این بازیگر برای علاقه مندان داشته باشیم

2 دیدگاه در “بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر+ زندگی شخصی با تصاویر جدید و فیلم شناسی

  1. یک غریبه گفت:

    سارا. متولد ۱۳۸۴ هستش

  2. یک دوست گفت:

    سارا مهر امسال به کلاس یازدهم میره و توی مدرسه روشنگران منطقه ۳ دوران راهنمایی رو گذرونده.

نظرات