بیوگرافی و عکسهای افسانه کمالی بازیگر

0

بیوگرافی و عکسهای افسانه کمالی بازیگر

بیوگرافی افسانه کمالی

افسانه کمالی زاده ۱۹ خرداد ۱۳۶۶ تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. خانواده او ۴ نفره است و تنها یک برادر به اسم بابک دارد که مجرد است. و اسم واقعی اش افسانه کمالیان اراکی می باشد.
در دبیرستان تجربی خوانده و در سال ۸۴ از دانشگاه شهید بهشتی لیسانس زیست شناسی گرفته است. او در سال ۹۰ رتبه ۲ کنکور کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس است. و اکنون فارغ التحصیل همین رشته است.

وی در سال ۱۳۹۳ بعد از اتمام تحصیلات کارشناسی ارشد خود در موسسه کارنامه آموزش بازیگری را فرا می گیرد و در سال ۱۳۹۴ با فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان وارد سینما شد و در سال ۹۶ با بازی در سریال سایه بان فعالیت رسمی خود را در تلویزیون شروع نمود.

افسانه کمالی

همسر افسانه کمالی

افسانه کمالی تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

افسانه کمالی در سریال سایه بان

افسانه کمالی یکی دیگر بازیگران سریال سایه بان شبکه دو سیما می باشد که در این سریال نقش دختری بنام سارا را بازی میکند که بیماری قلبی دارد و از یک خانواده طبقه متوسط هست که بعد از فوت پدرش, برادرش سهراب خرج خانواده را میدهد.

و قرار است با همکار خود بنام آرمان ازدواج کند و سهراب با بدبختی برای سارا جهیزیه میخره که همون شب وقتی خونه نبودند دزد تمام تمام جهیزیه سارا را میبره و …

او همچنین در سریال سر دلبران که قرار است رمضان ۹۷ پخش گردد در نقش مهتاب حضور دارد.سریال سر دلبران به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است .

فیلم‌شناسی افسانه کمالی

سینمایی

یک روز بخصوص (۱۳۹۴)

مجموعه تلویزیونی

سایه بان (۱۳۹۶)

افسانه کمالی

مصاحبه کوتاه با افسانه کمالی

افسانه کمالی بازیگر جوان فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» در حاشیه نشست خبری این فیلم در برج میلاد تهران در گفت وگو با خبرنگار سینما و تئاتر درباره نحوه انتخابش برای این فیلم توسط اسعدیان توضیح داد: من هر چقدر که تجربه و سواد داشتم و دوره ای که در موسسه کارنامه حضور پیدا کردم سعی کردم که از همه آن برای بازی در این فیلم استفاده کنم.

وی در ادامه افزود: البته همکاران پر تجربه این کار مثل آقای فرهاد اصلانی، اسعدیان، مصطفی زمانی بسیار برای بازی مرا راهنمایی کردند.

کمالی در پاسخ به این سوال که بازی در نقش یک شخصیت مریض در فیلم چه حسی داشته، گفت: من خودم فوق لیسانس فیزیولوژی پزشکی هستم و خوشبختانه اطلاعات پزشکی خیلی به من کمک کرد که بتوانم نقشم را بهتر بازی کنم بنابراین از همه اطلاعاتم استفاده کردم.

وی درباره جشنواره فیلم فجر نیز گفت: تا به حال فیلم های زیادی دیدم البته تا همه فیلم ها را نبینم قضاوت نمی کنم اما به نظر من کیفیت جشنواره امسال خیلی خوب است.

وی با این که مدت کمی است که پا به عرصه هنر و سینما گذاشته است، اما تجربه حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد و برای فیلم یک روز بخصوص که بامصطفی زمانی هم بازی بود در این جشنواره حضور داشت.
این بازیگر در نشست خبری فیلم سینمایی یک روز بخصوص گفت که همبازی بودن با مصطفی زمانی و قرهاد اصلانی کمک زیادی برای من بود و همینطور به دلیل پزشک بودن و اطلاعات پرشکی توانستم نقش را در این فیلم به خوبی و راحتی ایفا کنم.

کمالی درباره فعالیت های آتی گفت: اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم با کمال میل قبول میکنم تا در آن بازی کنم.

عکسهای افسانه کمالی

افسانه کمالی

افسانه کمالی

افسانه کمالی

افسانه کمالی

افسانه کمالی

افسانه کمالی

افسانه کمالی

افسانه کمالی

افسانه کمالی

 

افسانه کمالی

نظرات