بیوگرافی نفیسه سهرابیان خبرنگار و همسرش + زندگی شخصی و خبرنگاری

0

بیوگرافی نفیسه سهرابیان خبرنگار شبکه خبر و همسرش + اینستاگرام و سوابق با بیوگرافی «نفیسه سهرابیان» (sohrabiyan-nafiseh) گزارشگر و خبرنگار صدا و سیما و همسرش ، عکس ها و تصاویر شخصی نفیسه سهرابیان خبرنگار شبکه ۶ تلویزیون ، زندگینامه نفیسه سهرابیان و همسرش ، اینستاگرام نفیسه سهرابیان و زندگی شخصی و حرفه ای با عکس های جدید و حواشی و جنجالهای زندگی شخصی و شغلی وی در سایت حرف تازه میخوانید.

نفیسه سهرابیان | بیوگرافی نفیسه سهرابیان خبرنگار و همسرش + زندگی شخصی و خبرنگاری

بیوگرافی نفیسه سهرابیان خبرنگار شبکه خبر

نفیسه سهرابیان (sohrabiyan-nafiseh) متولد ۱۳۶۸ در تهران می باشد. او گزارشگر و خبرنگار صداوسیما و شبکه خبر تلویزیون است که با گزارش های جنجالی به شهرت رسید.

زندگینامه نفیسه سهرابیان خبرنگار شبکه خبر

خانواده

در خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و دارای یک خواهر است که ازدواج کرده و یک خواهرزاده به نام ویهان دارد. البته اطلاعات زیادی از این خانم خبرنگار در رسانه ها موجود نیست

بیوگرافی نفیسه سهرابیان خبرنگار شبکه خبر

سال های فعالیت

خانم سهرابیان از سال ها پیش وارد سازمان صدا و سیما شده همکاری خود را با رسانه ملی آغاز کرده و با گزارش ها و موفقیت هایی که در کار حرفه ای خود کسب کرده توانسته جایزه خبرنگار برتر را در رسانه های تصویری دریافت کند.

همسر نفیسه سهرابیان کیست

از زندگی شخصی و خصوصی ایشان خبری منتشر نشده است و البته گویا وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

نفیسه سهرابیان خبرنگار تلویزیون و همسرش

او درباره کسب جایزه بهترین خبرنگار در صفحه اینستاگرامش نوشت:

امروز به لطف و موهبت خداي مهربون،افتخاري نصيبم شد و به عنوان خبرنگار برگزيده سرويس اجتماعي شبكه خبر معرفي شدم
البته حالا حالا ها بايد از محضر همه ي همكارهاي حرفه اي و پيشكسوتم در شبكه خبر تجربه كسب كنم و در خدمتشون درس پس بدمدر ضمن افتخار ميكنم كه شاگرد اقاي بوالي(رئيس شبكه خبر) و اقاي اكبري (سردبير سرويس اجتماعي) هست

امشب یکی از قشنگترین اتفاقات زندگیم رقم خورد، وافتخار خبرنگار امدادگر جمعیت هلال احمر نصیبم شد

صفحه اینستاگرام نفیسه سهرابیان

صفحه اینستاگرام نفیسه سهرابیان

صفحه رسمی وس با نشانی _sohrabiyan_ در شبکه اجتماعی اینستاگرامش در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید با فالور کردن بیشتر با این چهره خبری اهل ایران آشنا شوید.

 

نظرات